XXL Nutrition

Wie gaan er allemaal naar de NBBF / IFBB Hercules 30 maart 2008 Middelburg

Zo en nu weer ontopic.

Ik heb toch al meerdere posts gezien van mensen die zeiden dat de opkomst rond de 20 man was.

Als jij andere info hebt, plaats die dan.

Ga dan niet zomaar wat roepen omdat je denkt dat ik je bond weer aanval ofzo, ik reageerde alleen maar op dat negatieve ventje en vind het vd rest super dat jullie een leuke dag hebben gehad bij de YBF.

Wat ik hoorde, was het erg gezellig daar dus was een geslaagd evenement.

Hahaha, altijd al zo geweest.

Vind het alleen maar goed dat je deze sectie modereert en de boel gezellig wil houden.

Positive thinking!:thumbs:

Ok dan vatte ik het verkeerd op, Muggab.:p

Als iederen het maar gezellig heeft gehad, vind ik het goed!

Ik denk dat Valerio een trauma heeft opgelopen. :D

Haha ja mister testo jij mag alles zegen je hebt ooit eens GEPOST een forum mag gesproken worden.

Niemand is negatief jij maakt er weer van alles van ,Het enige wat is getikt 30 euro?en 20 atleten.? ....Maar goed zoals gewoonlijk maak jij er weer meer vandan nodig is......

ALS JE HET NIET ERG VIND ,GA IK NU VERDER MET MIJN WERK OP DE FIBO...

slaap lekker Testootje ,En tot de NK...

Haha ja mister testo jij mag alles zegen je hebt ooit eens GEPOST een forum mag gesproken worden.

Niemand is negatief jij maakt er weer van alles van ,Het enige wat is getikt 30 euro?en 20 atleten.? ....Maar goed zoals gewoonlijk maak jij er weer meer vandan nodig is......

Doe dat.

En de eerste volgende die nu weer ontopic gaat is de sjaak. :)

Uit respect voor Ryu ga ik er hier niet meer op door.

Ik heb je een PM gestuurd.

Uit respect voor Ryu ga ik er hier niet meer op door.

Ik heb je een PM gestuurd.

Dan doe ik het:D

Provocerende opmerking worden bestraft, daar hebben ze die ''mad dog Ryu'' voor losgelaten in deze sectie!!

Pak die negatievelingen aan kerel!!;)

Dan doe ik het:D

Provocerende opmerking worden bestraft, daar hebben ze die ''mad dog Ryu'' voor losgelaten in deze sectie!!

Pak die negatievelingen aan kerel!!;)

Mijn training heeft mij geen rust gegeven.

Jammer, want ik doe het niet graag aangezien ik Jack een toffe peer vind. En meestal de aanhang dus ook... :D

bitchslap1-1.jpg

Hoorde kaartjes 30 euro?????klopt dit en maar 20 atleten ???

Kaartjes kosten € 30,-
De exacte deelnemers aantal wordt niet eerder dan 13 april bekend gemaakt op BR.

Er zullen 15 stands te bezichtigen zijn in de Foyer, er is de NBBF Hall of Fame waar Berry de Mey, Erika Mes, Juliette Bergmann, Appie Steenbeek, Ina Lopulissa, Joyce Pardekam, Glenn Gravenbeek, Ben Herder, Conny Heusdans, Leny Tops, Jaqeuline Roose, Giuseppe Deiana en meer aanwezig zulen zijn.

Er is een Vip lounge met DJ`s, een 10 uur totaal durende programma. Live webcast op BR.
Kortom je krijgt een profesionele BB wedstrijd met Internationale allures voor de prijs van € 30,- en meer dan ??? top atleten op het podium tot dusver.

De president van de IFBB Dr. Santonja is er persoonlijk bij dit jaar, ook de president van Asie Paul Chua is er ook, samen met Julién Blomaert uit België.
Dit om alleen aantegeven hoe belangrijk deze NK is internationaal gezien.

Dus in het kort, als je € 30,- teveel vind kan je het altijd nog gratis zien via BR live webcast, maar je zal niet gezien worden !

Hedwig

Klinkt super goed Hedwig
grote namen.
Kunnen er bij jouw kaartjes gereserveerd
worden net als bij de Hercules.

Gr

Terug
Naar boven