AndroidHealthClinic

Wie gaat er 17 april naar Incontrol?

Bezoekers in dit topic

Aanwezig.

Early rave ftw! Lekker old school!
 
Paar keer geweest, maar vindt de Rai iedere keer toch wat tegenvallen.
 
Ik verdwaal daar in dat doolhof, weet nooit hoe ik het snelst bij een andere hal kom :roflol:
 
Iemand morgen ook nog naar x-qlusive?
 
Present!!!

Doe deze keer wel rustiger aan. De laatste keer in-qontrol had ik voor het eerst een keer paddo's geprobeerd op een hardstyle feest; geen succesvolle combinatie mijns inzien:gek:.

Haha jij bent gek man! :eek: Wat gebeurde er eigenlijk? :o
 
Haha jij bent gek man! :eek: Wat gebeurde er eigenlijk? :o

De hardcore werd wel erg freaky; allemaal mismaakte en bloederige mensen en de muziek kwam een soort satanistisch over. Heel vreemd en freaky, zelf toen ik naar een rustigere zaal ging kwam ik er niet meer positief in.

Tja, kan je verwachten he... Eigen schuld dus. Een paar keer daarvoor op awekenings-outdoor ging het wel lekker, maar dat kwam denk door het zonnetje:p.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Heey kerel was leuk om je even gesproken te hebben was weer een top feestje.

Ik heb je toch herkend he;). Was gezellig en succes met je voorbereiding!!!
 
Paddo's op een feest, ben je de X zat?:P
 
ga je dan niet snel bad als je aan de paddos zit op zoon feest?
 
Wanneer komt die line up nu eens een keer???
 
Het is pas februari man, relax :D
 
Present!!!

Doe deze keer wel rustiger aan. De laatste keer in-qontrol had ik voor het eerst een keer paddo's geprobeerd op een hardstyle feest; geen succesvolle combinatie mijns inzien:gek:.

Whehehhe.. Misschien ga ik wel met je mee gap ;) Duurt nog wel ff..
 
Hee gappies, hoe zit het met de drugscontroles daar? Gewoon zo lafjes als altijd?
 
Hee gappies, hoe zit het met de drugscontroles daar? Gewoon zo lafjes als altijd?

Tuurlijk, tikkers achter je ballen en naar binnen huppelen :D
 
Nice! Ben nog nooit bij inqontrol geweest, maar op alle andere feesten van q-dance is de beveiliging allemaal wat lafjes. Des te beter voor ons natuurlijk :D
 
Back
Naar boven