MuscleMeat

Wie gaat er vanavond aan de zuip?

Nee kijk, je zuipt je te pletter, vanaf dat je zat bent kots je het teveel aan alcohol in je maag uit (zo heb je geen overmaat alcohol gebruikt, maar net genoeg om van de planeet te gaan) en dan als je maaginhoud leeg is, neem je een wheyshake zodat die extra goed wordt opgenomen.

Verantwoord kataboliteit :D

Haha als ik net over mn nek ben gegaan dan hoef ik mn neus maar in die shakebeker te steken en dan ga ik weer over mn nek... Lekker zo'n romige chocolade shake:P

Ik ben vrijdag weer is goed aan de zuip gegaan, maar dit keer was het TE veel.
Weet nog weinig van die avond en was gister de hele dag brakker dan ik ooit ben geweest. Way to much gedronken , t*fus sterke drank..

Ik ben vrijdag weer is goed aan de zuip gegaan, maar dit keer was het TE veel.
Weet nog weinig van die avond en was gister de hele dag brakker dan ik ooit ben geweest. Way to much gedronken , t*fus sterke drank..

het kan er behoorlijk inhakken. en voor je het weet, weet je niks meer. ook eens gehad dat ik buiten ergens even ging rusten en misselijk was van de drank. 3 uur later was ik nog steeds op dezelfde plek. volgens mij even buiten westen geweest. had ook gekotst waar ik niks van afwist. dan schrik je toch wel ff.

Was echt te veel deze keer, velen glazen wodka/zwartewodka/jaegemeister/abcint etc etc en ook een shitload aan bier.

Dan train je toch gewoon voor niks als je dat ieder weekend doet.
Oke bij die ecto's staat dat wel leuk zo cola of bierbuik. :P

Dan train je toch gewoon voor niks als je dat ieder weekend doet.
Oke bij die ecto's staat dat wel leuk zo cola of bierbuik. :P

Ja, dat lijkt mij dus ook.
Ik merk wel degelijk verschil in mijn progressie sinds dat ik geen alcohol meer drink.
Inderdaad ja, van die die graatmagere stengelsmet een pens waar je ''U'' tegen zegt :o.

Ik drink only whiskey, en alleen bij kerst (uitgaan) nieuwjaar, weekendjes weg en op vakantie...

dan heb ik ook maar 4-5 glazen van nodig en lul ik al uit m'n nek..

Elke week bier drinken is imo niet goed voor je spieropbouw/verlaging...

Ik drink swieso niet op trainingsdagen en verder 3 zaterdagen per maand. Dat zal niet teveel kwaad kunnen.. 6 dagen anabool en 1 katabool.

Zondag 27 december, groot Call Of Duty 6 toernooi met 8 vrienden...

Pc's aansluiten en gamen maar!

Daar gaat wel een halve fles whiskey doorheen, maar blijf gewoon goed eten dus geen patat/chips etc wat de rest wel doet :)

Moet kunnen...

Als je er serieus tegen aan wil.. moet je lekker gaan zuipen :rolleyes:

gamen wekt stress hormonen. Cortisol. wat ook katabool is. Is ook een reden waarom ik niet te veel game. en vooral de stress games probeer te vermijden. Stressen met alcohol lijkt me geen goede combi.

Drink nu een jaar niet meer. bevalt me goed. Het is slecht voor je zaad, je hersenen,je BF en je spieren.
En als je aan de alcohol gaat moet je nooit gaan eten erbij. Alcohol zorgt er tijdelijk voor dat je verteringssysteem plat komt te liggen doordat de lever bezig is met het ontgiftigen van het lichaam

Laatst bewerkt:
gamen wekt stress hormonen. Cortisol. wat ook katabool is. Is ook een reden waarom ik niet te veel game. en vooral de stress games probeer te vermijden. Stressen met alcohol lijkt me geen goede combi.

Drink nu een jaar niet meer. bevalt me goed. Het is slecht voor je zaad, je hersenen,je BF en je spieren.
Wie wil jou zaad nou? of de rest? :P

Hmm Maxiamento...

dat van stress + games heb je gelijk in. Ware het niet dat ik al een stress volle baan (trader) heb en games meer als afleiding zie dan (incl fitnessen)

Eten moet ik sowieso wel, alleen low carb,low fat, high protein tijdens drinken...

En ach 4-5 glazen whiskey is echt niet zo erg...

Als je het maar met mate doet..

wat je kan doen is :

wodka met chocomel :P = gain..

Ik drink al jaren niet meer en dat bevalt me goed.
Alcohol = katabool
Dusjij wil zeggen dat ik heel wat massa ben misgelopen ?
Dacht het niet ;)

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

En als je aan de alcohol gaat moet je nooit gaan eten erbij. Alcohol zorgt er tijdelijk voor dat je verteringssysteem plat komt te liggen doordat de lever bezig is met het ontgiftigen van het lichaam

Als je moet stressen om een game ben je in mijn ogen zwak
Sorry maar voor mij is gamen ontspanning opzijn tijd. Vooral online games
vind ik nog wel eens leuk om te doen mw2 bvb. Die lui dien niet tegen hun verlies kunnen zijn idd wel aan het stressen geien hun reacties soms.

Ik drink sinds eind augustus niet meer en heb het echt gemerkt met gainen ben veel vooruit gegaan en meer kracht en meer massa kortom ik hoef geen gezuip meer

Ik ben een tijd gestop met drinken alleen mijn massa slikte weg en ik werd vetter.
Ik ben weer af en toe gaan drinken en alles gaat weet toppie

Terug
Naar boven