Fitness Seller

Wie heeft als bijbaan wel eens medicijnen etc. op zich laten testen?

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Ik denk er namelijk over om dit eens te doen; 5 saaie dagen (dat wel) met slecht eten, maar wel dikke poen!

wie heeft dat wel eens gedaan, en hoe was het?

Niet gedaan, wel laten testen. Het moet inderdaad vrij saai zijn, zeker bij de beter betaalde studies omdat je daar ook echt aan het bed bent gekluisterd.

Wel handig zo'n test, gelijk een volledige scan op alles zodat je ook weet of je geen vage ziekten hebt. En je hartritme wordt ook gemeten + bloeddruk. Allemaal vergoed, dus goede gratis test. Reiskosten worden namelijk vergoed, zeer goed zelfs. Kreeg toen 125 piek alleen voor de test in 1998.

Werd 3 dagen voordat ik moest opkomen voor de test helaas verkouden, dan hebben ze weinig aan je.

En 5 dagen, vergeet het maar. Tegenwoordig is het zeker 10 dagen bij de beter betaalde studies.

Hier in Belgie is er al eens iemand overleden tijdens die testen.

Is ooit reportage van geweest op TV.

hou er ook rekening mee dat je er iets van over kan houden. of heel de dag misselijk rondloopt

ja, een of ander lulvergrotingspil...project liep helemaal uit de hand en ik kan geen geschikte broeken meer vinden

Er wordt van te voren aangegeven wat voor studie het is. Je moet ook niet meedoen met een clinical trial voor een middel dat verder nooit is getest. Zijn genoeg middelen die wel tests hebben gehad en in de laatste fase zijn voor productie.

een vriend van me heeft dat een hele tijd gedaan en doet dat volgens mij nog steeds. Hij studeert en krijgt zo wat extra cash......zoals EricR zegt, vaak zijn het de laatste fasen van een testprocedure.....risico's zijn natuurlijk nooit 100% uit te sluiten, maar zelf denk ik dat het allemaal wel meevalt.

Volgens mij zijn hier al meerdere topics over geweest....

• Topic Starter Topic Starter
tnx bro! zal holle bolle D. ook nog eens vragen (die heeft da gedaan)

ok dan! Laat anders zijn ervaring hier posten.....ben zelf ook aan het overwegen eens met een lange test mee te doen. Wil zo na mijn studie echt een paar maanden naar Zuid-Amerika en 2500 euro cash is daarom goed welkom.

EricR zei:
Niet gedaan, wel laten testen. Het moet inderdaad vrij saai zijn, zeker bij de beter betaalde studies omdat je daar ook echt aan het bed bent gekluisterd.

Wel handig zo'n test, gelijk een volledige scan op alles zodat je ook weet of je geen vage ziekten hebt. En je hartritme wordt ook gemeten + bloeddruk. Allemaal vergoed, dus goede gratis test. Reiskosten worden namelijk vergoed, zeer goed zelfs. Kreeg toen 125 piek alleen voor de test in 1998.

Werd 3 dagen voordat ik moest opkomen voor de test helaas verkouden, dan hebben ze weinig aan je.

En 5 dagen, vergeet het maar. Tegenwoordig is het zeker 10 dagen bij de beter betaalde studies.

Hier is 1 in Zuidlaren van 3 maand!
Alleen het is niet intern, maar je vangt wel 2950€ :D

Rebel_x zei:
Hier in Belgie is er al eens iemand overleden tijdens die testen.

Is ooit reportage van geweest op TV.

hou er ook rekening mee dat je er iets van over kan houden. of heel de dag misselijk rondloopt

Was dat toevallig bij ene Paul Jambers :roflol:

ramonovietsj zei:
ok dan! Laat anders zijn ervaring hier posten.....ben zelf ook aan het overwegen eens met een lange test mee te doen. Wil zo na mijn studie echt een paar maanden naar Zuid-Amerika en 2500 euro cash is daarom goed welkom.
ja maar ik heb niet zo'n zin om daar vele nachten te zijn. Wat dindand mij vertelde was dat het echt retesaai is, je weinig en k*teten krijgt, en aftrekken weet ik niet eens of dat wel mag.

ReyMysterio zei:
Hier is 1 in Zuidlaren van 3 maand!
Alleen het is niet intern, maar je vangt wel 2950€ :D
Is dat een grap? want anders pass mij ff het adresje :) Dat is lekker dichtbij!
Goddamn, ik voel me een h**r nu op zoek naar geld!

3maand is wel erg lang... dan verdien ik zelf ook wel 3000 euro...

boogie zei:
ja maar ik heb niet zo'n zin om daar vele nachten te zijn. Wat dindand mij vertelde was dat het echt retesaai is, je weinig en k*teten krijgt, en aftrekken weet ik niet eens of dat wel mag.

hahahhaha heb je helemaal gelijk in. Toch overweeg ik het wel....is gewoon erg veel cash voor zo'n korte periode. Slecht van het eten, maar zo bespaar ik dubbel.....niet eten kopen/stappen/andere leuke dingen doen en wel 2500 euro verdienen.... Hoef alleen mijn vaste lasten eraf te trekken en houd nog aardig wat over.

Man-Mountain zei:
ja, een of ander lulvergrotingspil...project liep helemaal uit de hand en ik kan geen geschikte broeken meer vinden

Weet je zeker dat het niet keer was dat je medicijnen moest testen ivm met je ombouwing?

Ik zag het ook wel zitten, tot ik er achter kwam dat je iets van 6 maanden van te voren geen drugs mocht hebben gebruikt, ook geen softdrugs.

koetje zei:
ja maar dan moet je iedere dag je kontje zien te verkopen
maar ik ben overtuigd dat dat je wel zal lukken hoor ;)
Achter een gemiddeld centraal station moet dat wel lukken.
SCHANDKNAPERIJ!!!!!!!

dr. Gonzo zei:
Ik zag het ook wel zitten, tot ik er achter kwam dat je iets van 6 maanden van te voren geen drugs mocht hebben gebruikt, ook geen softdrugs.
ja ik heb ook laatst wel een blowtje gehad, maar hoe zouden ze daar nou achter komen? Het gaat me in dit geval echt om het geld, niet om dat onderzoek, doh

Terug
Naar boven