XXL Nutrition

Wie heeft als bijbaan wel eens medicijnen etc. op zich laten testen?

als er Kendle of iwe dan ook een test persoon zoekt voor een nieuw middel ..bijvoorbeeld Heptanabool...laat me het me ff weten:D...extra cash en wie weet massa =win-win situatie :D

boogie zei:
ja ik heb ook laatst wel een blowtje gehad, maar hoe zouden ze daar nou achter komen? Het gaat me in dit geval echt om het geld, niet om dat onderzoek, doh

Hou maar op jij!
Op msn plakte je de BMI test van Pharma Bio research en je was uitgesloten voor deelname!

Heb ff op die website gekeken, maar alles is al begonnen. Jammer dat het allemaal belast word. Gaat er toch weer 1/3 af als ik het goed heb

RobertHosper zei:
als er Kendle of iwe dan ook een test persoon zoekt voor een nieuw middel ..bijvoorbeeld Heptanabool...laat me het me ff weten:D...extra cash en wie weet massa =win-win situatie :D

Win-Win zonder goeie voeding :hello:

pat21 zei:
Heb ff op die website gekeken, maar alles is al begonnen. Jammer dat het allemaal belast word. Gaat er toch weer 1/3 af als ik het goed heb

Je karma word niet belast toch dusse kom maar op :D

heb mij 2 weken geleden aangemeld en per post een vragenlijst ingevuld, ik wacht wel af wat ze met mij willen en kan altijd nog NEE zeggen.

Zolang ik maar mijn eiwit emmertje mag meenmen;)

Mij niet gezien.. ben geen beest :eek:

boogie zei:
Ik denk er namelijk over om dit eens te doen; 5 saaie dagen (dat wel) met slecht eten, maar wel dikke poen!

wie heeft dat wel eens gedaan, en hoe was het?

Ja een nieuw soort heroine door de plaatselijke dealer. Nou, nou. Ik heb van die 5 dgn meteen maar 1,5 jr gemaakt :cool: :D

Ik zou het wel willen doen, maar in belgië weet ik nergens iets zijn. Ik heb die van in Zuidlaren eens bekeken (heb het inschrijvingsformulier liggen hier) maar dat is te ver.

• Topic Starter Topic Starter
ja zuidlaren is voor mij heel dichtbij, ondanks reiskostenvergoeding vind ik dat toch wel relaxt!

marz01 zei:
heb mij 2 weken geleden aangemeld en per post een vragenlijst ingevuld, ik wacht wel af wat ze met mij willen en kan altijd nog NEE zeggen.

Zolang ik maar mijn eiwit emmertje mag meenmen
;)
naar alle waarschijnlijkheid niet bro, je krijgt daar een bepaald dieet dat ranzig en k*tjebef schijnt te zijn.

boogie zei:
ja zuidlaren is voor mij heel dichtbij, ondanks reiskostenvergoeding vind ik dat toch wel relaxt!

naar alle waarschijnlijkheid niet bro, je krijgt daar een bepaald dieet dat ranzig en k*tjebef schijnt te zijn.

dan gaan we maar flink bulken voordat we het strafkamp ingaan of alle eiwitten/creatine/vitaminen/visolie in 1 keer naar binnen gooien voor 1 week hehe;)

@Boogie

staat wel een onderzoekje in de UK van deze week... met een beetje mazzel werkt het medicijn en krijg je geen genitale wratten... :eek:

Terug
Naar boven