- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boogie zei:ja ik heb ook laatst wel een blowtje gehad, maar hoe zouden ze daar nou achter komen? Het gaat me in dit geval echt om het geld, niet om dat onderzoek, doh
RobertHosper zei:als er Kendle of iwe dan ook een test persoon zoekt voor een nieuw middel ..bijvoorbeeld Heptanabool...laat me het me ff weten...extra cash en wie weet massa =win-win situatie
![]()

pat21 zei:Heb ff op die website gekeken, maar alles is al begonnen. Jammer dat het allemaal belast word. Gaat er toch weer 1/3 af als ik het goed heb

boogie zei:Ik denk er namelijk over om dit eens te doen; 5 saaie dagen (dat wel) met slecht eten, maar wel dikke poen!
wie heeft dat wel eens gedaan, en hoe was het?

naar alle waarschijnlijkheid niet bro, je krijgt daar een bepaald dieet dat ranzig en k*tjebef schijnt te zijn.marz01 zei:heb mij 2 weken geleden aangemeld en per post een vragenlijst ingevuld, ik wacht wel af wat ze met mij willen en kan altijd nog NEE zeggen.
Zolang ik maar mijn eiwit emmertje mag meenmen![]()
boogie zei:ja zuidlaren is voor mij heel dichtbij, ondanks reiskostenvergoeding vind ik dat toch wel relaxt!
naar alle waarschijnlijkheid niet bro, je krijgt daar een bepaald dieet dat ranzig en k*tjebef schijnt te zijn.