- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net pasgeleden een diabloo 2600 van de-laptopper gekocht. Moet zeggen dat ik best tevreden ben. Tis wel even 3 klio sjouwen, maar dan kan ik op school ook werken in het café ipv die muffe projectlokalen.
Informatica
geen dames en als ze er wel zijn zie je niet dat ze het zijn. Het café zit een stuk verder bij de heao en pabo
dames in overvloed 
DBC01 zei:Ik heb 2,5 jaar geleden voor €2300 de (toendertijd) Rolls Royce onder de laptops gekocht; een Toshiba Satellite 1900-203. 1,7ghz, na bijsteken 512mb DDR ram en 30GB HDD.
Toshiba is alleenheerschend als A-kwaliteitsmerk. Het merk staat op eenzame hoogte. Alles wordt in eigen fabriek in elkaar gezet, in tegenstelling tot Asus en Acer etc.
Als je een robuust apparaat wil dat lang meegaat, kies een Toshiba. Alleen betaal je gemiddeld wél een paar honderd euro meer dan bij een ander merk.
BTW: Neem GEEN PAckard Bell oid! Goedkoop alternatief is altijd Acer een goeie!
Toch wil ik per sept a.s. een desktop, om de simpele reden dat je met een mooi toetsenboard en een flatscreen evenveel ruimte gebruikt. En belangrijker: Als je laptop buiten de garantie valt en je een nieuwe DVD drive nodig hebt, kun je flink gaan dokken; vaak evenveel als een nieuwe.
DBC01 zei:Ik heb 2,5 jaar geleden voor €2300 de (toendertijd) Rolls Royce onder de laptops gekocht; een Toshiba Satellite 1900-203. 1,7ghz, na bijsteken 512mb DDR ram en 30GB HDD.
Toshiba is alleenheerschend als A-kwaliteitsmerk. Het merk staat op eenzame hoogte. Alles wordt in eigen fabriek in elkaar gezet, in tegenstelling tot Asus en Acer etc.
Als je een robuust apparaat wil dat lang meegaat, kies een Toshiba. Alleen betaal je gemiddeld wél een paar honderd euro meer dan bij een ander merk.
BTW: Neem GEEN PAckard Bell oid! Goedkoop alternatief is altijd Acer een goeie!
Toch wil ik per sept a.s. een desktop, om de simpele reden dat je met een mooi toetsenboard en een flatscreen evenveel ruimte gebruikt. En belangrijker: Als je laptop buiten de garantie valt en je een nieuwe DVD drive nodig hebt, kun je flink gaan dokken; vaak evenveel als een nieuwe.
Dit is de mijne:

DBC01 zei:Acer zou ook mijn 'voordelige keus' zijn.
Echter, Acer wordt in een 'massafabriek' gemaakt en heeft niet die kwalitatieve hardware die Toshiba biedt. Weet je, als je kiest voor iets 'erbij', pak een Acer. Wil je een state of the art lapper, pak een Tosh.

DBC01 zei:Haal je kop even uit het zand lieverd!
HP...Misschien in desktops maar laptops = Toshiba 1000% zeker.
Rob, het beste is 512. Wie met XP werkt kán 256MB draaien maar 512 draait lekkerder. Zelf ondervonden!
Daarnaast, mijn laptop was winkelprijs €2799. Ik kocht hem echter online bij www.de-laptopper.nl en dat scheelde €500.
Koop niks 2e hands van laptops op sites als Marktplaats, je kan zo'n ding niet lang genoeg testen namelijk!
DBC01 zei:Acer zou ook mijn 'voordelige keus' zijn.
Echter, Acer wordt in een 'massafabriek' gemaakt en heeft niet die kwalitatieve hardware die Toshiba biedt. Weet je, als je kiest voor iets 'erbij', pak een Acer. Wil je een state of the art lapper, pak een Tosh.

Homer17 zei:Als ik een laptop zou moeten halen dan zou het zeker niet een Toshiba zijn
Het design vind ik echt niet mooi, Dell aan de andere kant wel, vooral die platinum look...
En ik wil dan wel een laptop met veel optie's voor een leuke prijs...
voor die 800 euro die je overhoudt kun je mooi een leuk Del schermpie kopen voor in de slaapkamer als jedaar wilt computeren
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
DBC01 zei:Beste Screw,
Dat je specs beter zijn zegt nog niks over de kwalitatieve inhoud.
Ik heb het over de kwaliteit van het gebodene, niet over de beste specs.
En dat jij een ton aan speelgoed thuis hebt staan die ieder ander graag zou willen hebben dat weten we állemaal!![]()

DBC01 zei:Ja da's waar ook. Kunnen we geen kuuroord van je huis maken, met vrijetijds voorzieningen enzo?

DBC01 zei:Haal je kop even uit het zand lieverd!
HP...Misschien in desktops maar laptops = Toshiba 1000% zeker.
Rob, het beste is 512. Wie met XP werkt kán 256MB draaien maar 512 draait lekkerder. Zelf ondervonden!
Daarnaast, mijn laptop was winkelprijs €2799. Ik kocht hem echter online bij www.de-laptopper.nl en dat scheelde €500.
Koop niks 2e hands van laptops op sites als Marktplaats, je kan zo'n ding niet lang genoeg testen namelijk!
DBC01 zei:IK heb 7 Compaqs versleten in 6 weken tijd. Nieuwe.
Ben toen op internet gaan kijken; vond allemaal slechte ervaringen.
Toen werd het Tosh!![]()
hoe krijg je dat voor elkaar?