MuscleMeat

Wie heeft er ervaring met Roaccutane???

Cagri51

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Zoals jullie weten heb ik veel interesse in Accutane. Dit omdat ik van aard al veel acne heb gehad.

Maar wat ik wil weten is wat de ervaring is van jullie bro's?

Dan bedoel ik ook de mensen die het product al hebben gebruikt.

Ik ben wel benieuwd

een vriend van mij zat bedolven onder de acne, het zag er echt niet uit maar ik had m een paar maanden niet gezien en toen ik m weer zag had ie echt een baby huidje en geen enkele puistje oid te bekennen op zn gezicht! (hij had dus roaccutane gebruikt) echt super product als je overmatige acne hebt.. ik wou het ook hebben (moet op doktersrecept) dus ik ging naar de huisarts maar die zei voor die paar puisten krijg je dat niet (wat inmiddels al weg is) want het is slecht voor de lever zei die.. die jongen heeft daar verder niks van gemerkt (leverproblemen) en ik ken nog een paar mensen die het ook gaan aanvragen nu.

dus als je last van overmatige acne hebt zeker doen!
gewoon naar je huisarts gaan en die vertelt je de rest wel denk ik.

Is wel zwaar spul...kan je ook depressies van krijgen en volgens mij ook levertoxisch. Goede kwaliteit guggelsterones werkt ook tegen acne

4cc

• Topic Starter Topic Starter
IK heb er zelf wel ervaring mee. Het is een superproduct. Maar de bijwerkingen vind ik zo shit. Mijn lippen drogen extreem uit en constante bloedneus. Dag in dag uit.

oh ja dat was ik vergeten zn lippen droogden wel heel erg uit maar daar smeerde die dan gewoon zo een creme op.

ik heb gemerkt dat ie vrij snel bloedneuzen had maar ik weet niet of hij weet of het ook daardoor komt ???

mja je moet denk ik opwegen wat belangrijker is voor jou?
acne..of droge lippen (waar je gewoon vaseline oid op moet smeren)

Ik doe er alles voor om van het acne af te komen. Maar creme tijdens de ramadan is niet bepaald goed wat je zegt. Mag nie wegens godsdienstige redenen. Maar weet iemand wanneer je de babyface hebt tijdens het gebruik van Roaccutane?

waarschijnlijk ben je moslim toch ???
ik smeer ook gewoon creme en het mag gewoon hoor? zolang je niks in de maag krijgt mag het (tijdens de ramadan).

wat bedoel je met wanneer? bedoel je hoelang het duurt voor je die babyface hebt? bij de vriend duurde het enkele maandjes (2 a 3). (hoelang gebruik je het dan)

Volgens mij ken je me al bodybuilder0102???Majaah doet er effe nie aan toe.

Ik gebruik het al een week of 3. Maar het wordt er niet echt beter op. En ja mijn vraag was wanneer je die babyface kunt verwachten. Dus je denkt 2 a 3 maanden..

Cagri51 zei:
Volgens mij ken je me al bodybuilder0102???

jah :p

maar hey ik ken nog iemand anders en die vertelde me dat het zo gaat:
eerst word je acne nog erger (echt heel erg) omdat het alle bacterien naar buiten gooit, vervolgens droogt alles uit, en vanaf dan begint het acne te minderen en begint de baby face weg te gaan (bij hun was het op voorwaarde dat ze de dinge waar ze allergisch voor waren moesten vermijden, denk hierbij aan; chocolade, snoep, snacks, chips, fast food en dat soort sjit).

kortom het neemt wat tijd in beslag.
heb je niks gemerkt tot nu toe? is het meer geworden of minder?

Laatst bewerkt:
Het wordt wel wat minder, maar niet zoals ik het wil. Daarom was ik benieuwd hoe lang het zou duren. Dwat was de reden om naar ervaringen te vragen van andere

verschilt zoz per persoon denk ik (afhankelijk hoe erg de acne is) maar ga maar uit van enkele maanden.. heeft de huisarts je niks vertelt?

acné +roacutane

Ik heb het ook gebruikt .
Wel onder toezicht van mijn huidarts.
Ik ben nu totaal verlost van acné.
De hoeveelheid word door een huidartsbepald .
Per gewicht word berekend hoeveel en hoelang je moet gebruiken .
Bijwerkingen droge lippen , slecht genezen van wondjes , droge ogen en haar .
ik moest ook om de twee weken bloed laten trekken .
En het is vrij prijzig zo'n roacutane kuur.
Maar ik heb er geen spijt van .
Nu is het wel afwachten of ik tijdens mijn volgende kuur van puisten gespaard ga blijven .

Greets

Ja de dermatoloog heeft me alles verteld. Maar ik wil de ervaringen horen van anderen..

Je hoort altijd dat het super werkt maar zelf hebben die gasten geen ervaring. Zij lullel gewoon door wat ze hebbn gehoord.

IS er nou niemand die er ervaring mee heeft???

Mijn dosering is 40 mg per dag en ik weeg 97 kilo ongeveer

voor dat zelfde gewicht krijg ik 60 mg per dag !!

20 mg meer zal wel wat schelen ..

mag alleen geen dianabol gebruiken de komende 4 maanden test en deca is geen probleem wel de lever waardes in de gaten houden zie de arts...

Wow das vrij hoog dan. Ik zal mijn dermatoloog maar effe bellen dan. Thanx Dutch Buster

Ik ben een user geweest :) Ik heb dit middel een jaar moeten slikken. Eerst om de talg productie te remmen. Alles puisten komen eruit en je ziet er niet uit. Droge lippen, droge handen. Na een paar maanden komen de resultaten en daar na wordt het steeds minder. Ik ben doorgegaan nadat eigenlijk alles al weg was om een overmaat te hebben (op advies van mijn dermatoloog) De kans dat het daarna nog terugkomt is dan helemaal nihil.

De dosering van mij weet ik niet meer, hangt ook van je gewicht af geloof ik.
Moest trouwens wel verschillende keren bloed laten prikken om alles te checken.

Ik moet wel zeggen dat ik alleen jammer vindt vind de littekens die ik er aan over heb gehouden. Maar ik denk dat dat bij ieder persoon weer anders is

Ik heb wat foto's van voor en na de kuur.

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Zijn trouwens prachtige foto's, maar niet heus :)

:thumbs:

Dat ziet er goed uit zeg

Ja dat ziet er echt goed uit. Maar ik wil je nog wat vragen als het kan. Komt de acne weer terug???

Terug
Naar boven