- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.tom-i zei:mijn ervaring ermee...
ik heb ongeveer 8 maanden roaccutane geslikt (40mg en ik woog toen nog geen 50kg! lijkt me iets teveel van het goede als'k jullie gewicht hoor) maar ben ermee moetten stoppen omdat de bijwerkingen uit de hand begonne te lopen, oa gescheurde lippen, huid die helemaal kapot ging en men leverwaarden schoten het dak uit! ik moest dus elke 2 weken naar dokter om bloed te laten trekken + ik vloog op een streng dieet. verder ben ik tijdens men behandeling ook depressief beginnen worden en psychoses beginnen krijgen (en pas nu, na bijna 5 jaar, heb ik er totaal geen last meer van). ik moet wel zeggen het resultaat was schitterend!!! had bijna niets acne meer staan...maar heb men behandeling dus niet mogen voortzetten na dat alles, bijgevolg sta ik dus terug vol met acne.
wou je dit gewoon ff zeggen dat je weet dat het toch niet zo'n veilig middeltje is
succses ermee!
Misschien dat mijn kuur iets langer gaat duren, maar 6 maand is toch wel de max. Als het na die periode niet genezen is moet je normaal 10 weken ofzo stoppen, om dan te herbeginnen. Het succespercentage is hoog, maar niet gelijk aan 100.
. Net weer een vervelend exemplaar, maar ik klaag niet. De bijwerkingen vallen heel goed mee. Alles ok, tot nu toe toch
.

.
Nog iets dat de bijsluiter ten stelligste afraad. Ik kan me wel inbeelden dat er 17 jaar geleden iets minder over geweten was, al is men er nu nog altijd niet achter hoe het goedje juist werkt.
.