MuscleMeat

Wie helpt Hert?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik had 2 vragen:

Nummer 1:
Ik dacht dat in het M*crosoft Officepakket ook frontpage zat, maar dat is niet zo.
Hert heeft het nodig ivm verplichte opdrachten op school. Wie helpt mij eraan?

Vraag 2:
Sinds kort heeft haar buurmeisje een nieuwe DSL-verbininding die ze moet delen met Hert. Het betreft een Demon (hoe kan het ook anders) verbinding met ZyXel modem. Die modem kan ook als router geconfigureerd en dat moet dus gebeuren om dit verbinding te kunnen delen lijkt me. Wie heeft daar verstand van/kan mij tel. bijstaan als ik die configureer?

Alvast bedankt.

Edit: Hmm.... ik zie dat ik 'em ook niet heb.

Schieten die frontpage torrents niet op?

Laatst bewerkt:
Elke week staat wel een volledige versie office op de nieuwsgroepen. Incl alle hulp programma's en zelfs met project etc erop. Kan je daar niet zoeken? Ik heb m ook wel, maar ik heb geen idee hoe ik die ergens moet up loaden en zo. Geen ervaring met FTP en dat soort trucken...

Ok, ik had 'em binnen een uur binnen, ben 'em nu aan het Usenditten, als ik terug ben van trainen post ik de link wel ff.

wie the **** is hert man, ik hoor jullie daar steeds over, nieuw soort drugs ofzo?

DBC01 zei:
Sinds kort heeft haar buurmeisje een nieuwe DSL-verbininding die ze moet delen met Hert. Het betreft een Demon (hoe kan het ook anders) verbinding met ZyXel modem. Die modem kan ook als router geconfigureerd en dat moet dus gebeuren om dit verbinding te kunnen delen lijkt me. Wie heeft daar verstand van/kan mij tel. bijstaan als ik die configureer?

Alvast bedankt.

Ethernet adapter LAN-verbinding 3:

Verbindingsspecifiek DNS-achtervoegsel: lan
IP-adres . . . . . . . . . . . . . . .: 10.0.0.1 <---- INSIDE ip adres
Subnetmask . . . . . . . . . . . . . .: 255.0.0.0
Standaardgateway . . . . . . . . . . .: 10.0.0.138 <-- adress van mijn router.

Nu moet je connecten naar router. ( das dus je Standaardgateway adress.) dat doe je zo:
http://10.0.0.138/ ( dit is mijn ip van router dan. kan bij jou anders zijn)

1 maal aangekomen in router, kun je zelf INSIDE ip adressen openen. en eventueel porten open en weer sluiten.

frontpage staat gewoon op office cd, of windows xp disk.

• Topic Starter Topic Starter
Frontpage staat NIET op de NL Offi\ce CD, misschien de pro-versie maar niet de gewone.

Ik heb Frontpage Pro 2003 al van Limewire gehaald, zonder allerlei BIN/BAN/BON-bestandjes en repairprogramma's te hoeven downloaden, Limewire rulez!

Nu de router nog...

Frontpage is binnen via Limewire :D

Wat is Limewire?

hmpf....ben niet zo gek op p2p. Het idee dat een ander rechtstreek op jouw comp zit vind ik eigenlijk nix....

Maar ben blij DBC dat je nu als triomfator terug kunt keren naar je Hertje....frontpage fier en trots in de hand....

Limewire is P2P maar dan erg erg erg snel :D....als je de pro-versie hebt.

Frontpage is 1 ding. Nu het andere nog. MrJ zei dat een hub ertussen plaatsen het makkelijkste was..?

DBC01 zei:
Limewire is P2P maar dan erg erg erg snel :D....als je de pro-versie hebt.

Frontpage is 1 ding. Nu het andere nog. MrJ zei dat een hub ertussen plaatsen het makkelijkste was..?
Pak dan een switch... :)

Ik weet niet eens wat een hub of switch is. Kost dat? Makkelijk aan te sluiten?

Het moet aangesloten worden op een Zyxel ethernet-modem.

Terug
Naar boven