MuscleMeat

Wie helpt Hert?

DBC01 zei:
Ik weet niet eens wat een hub of switch is. Kost dat? Makkelijk aan te sluiten?

Het moet aangesloten worden op een Zyxel ethernet-modem.
Hub en switch zijn bijna hetzelfde alleen houdt een switch rekening naar wie de informatie toe moet... en niet naar alle aangesloten dingen alles info verzend...

Ik verwacht dat een switch iets is van ongeveer 25 euro weet dit niet precies... Aansluiten komt wel goed...

switch kan denk ik niet. ik dacht dat je die alleen kon gebruiken achter een router, niet Ipv.

• Topic Starter Topic Starter
bartp zei:
Hub en switch zijn bijna hetzelfde alleen houdt een switch rekening naar wie de informatie toe moet... en niet naar alle aangesloten dingen alles info verzend...

Ik verwacht dat een switch iets is van ongeveer 25 euro weet dit niet precies... Aansluiten komt wel goed...

Bwaaah. Als ik op diverse sites kijk dan kom ik er niet uit.
De modem die ze heeft gekregen is een Allied data Copperjet 816, voor BBNed-aansluiting. Buurmeisje zit al lekker te internetten alleen Hert dus nog niet. Zo'n switch wil ik best wel doen hoor maar hoe gaat dat???

die router die dat buurmeisje heeft, kunnen toch meerde plugen in? of is dat gewoon een stand alone, just 1 plug

Zucht....ik had al vaker vermeld dat het een modem betreft die e-ven-tu-eel tot router omgebouwd zou kunnen worden. Stand alone dus.

ja met een switch :) gewoon plugje van router naar switch, en 2 andere lijnen in de switch 1 voor jou knert, en 1 voor het buurmeisje

Probleem is al opgelost.

IK heb Hertje's PC geformat, buurmeisje had geen AV of firewall en na 2 dagen surfen al 65 spyware-definities en een toolbar, dus ook dat even geregeld.
En Hertje's broer heeft in 20 min de router installed.

Terug
Naar boven