- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lul jij niet zo dom, je hoort mij toch niet zeggen dat ik er geen bewondering voor heb of voor wat ze doen, IK val er alleen niet op, nadenken voordat je wat zegt.

@aimee: nog geen bb'ster
Je weet maar nooit hoe het in de toekomst zal zijn..
Het is wel een erge foto van de wedstrijd.. ik weet voor de volgende keer wat ik NIET moet doen met de tanning hahha, deze foto is een paar weken voor die wedstrijd.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
@Realist: ach geeft niet wat jij vindt, want waarschijnlijk vind ik jou ook niet buff genoeg.. dus ook niet paalbaar!![]()
je zag en ziet er goed uit! Beetje jammer die commentaar altijd. Gelukkig blijft Aimee bvb nog posten. RESPECT!

Het is wel een erge foto van de wedstrijd.. ik weet voor de volgende keer wat ik NIET moet doen met de tanning hahha, deze foto is een paar weken voor die wedstrijd.
@Realist: ach geeft niet wat jij vindt, want waarschijnlijk vind ik jou ook niet buff genoeg.. dus ook niet paalbaar!![]()

podiumshape moet je niet naar kijken... de foto die ze hier heeft gepost lijkt me toch best aantrekkelijk.Ik vraag ook niet of je mij paalbaar vind, ik zeg IKKKKK vind een overdreven gespierde vrouw niet aantrekkelijk!!!! lezennnn
Ik zeg niet dat ik er geen respect voor heb en dat ik afkeur maar ik vind het niet aantrekkelijk, en miljoenen andere mannen wel, dus waar maken mensen zich druk om, beetje kritiek moet je ook tegen kunnen, ook al is het geen kritiek wat ik lever.
Maar om het het nog ff duidelijk te maken, respect voor wat jullie doen aangezien er weinig vrouwen zijn die het na kunnen doen![]()
Ik vraag ook niet of je mij paalbaar vind, ik zeg IKKKKK vind een overdreven gespierde vrouw niet aantrekkelijk!!!! lezennnnIk zeg niet dat ik er geen respect voor heb en dat ik afkeur maar ik vind het niet aantrekkelijk, en miljoenen andere mannen wel, dus waar maken mensen zich druk om, beetje kritiek moet je ook tegen kunnen, ook al is het geen kritiek wat ik lever.
Maar om het het nog ff duidelijk te maken, respect voor wat jullie doen aangezien er weinig vrouwen zijn die het na kunnen doen![]()
Dit hoeft alleen niet herhaald te blijven worden. De dames op het podium staan met laag vet%. Dan ziet je gezicht er gewoon harder uit. Dit is nog altijd een bodybuilding forum en geen flabber.