Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leeftijd 18: ga je niet veel kunnen uitsteken vrees ik, clubs 21+, drank 21+
dan kan je beter tijdens spring break naar de states gaan denk ik

kop dicht jij palen poetser, mijn geest is achterin z'n tienerjaren en dat is wat telt. Low fat, ripped muscles of a grown man, fresh young face.
Zou daar Engels gaan studeren met EF. Komen we aan, spreken ze ****ing Spaans. Nouja. Wij helemaal sip, aangezien we ook niet uit zouden mogen gaan (lees: 19 jaar). Komen we op de campus, wordt onze leeftijd gevraagd > jonger dan 19? ga naar kamer 403 en zij maken een FAKE ID voor je. HUPPAH. 1e keer scheten we natuurlijk in onze box, aangezien het niet relaxed is als je opgepakt wordt (was een kerel opgepakt uit Frankrijk, was meteen teruggestuurd naar France!) Toen maar 4 weken uitgeweest. 12 uur begonnen we met stappen tot 5 uur (daarna nog ff naar de supermarkt
). 9 uur opstaan, 2 uur les. Dan Eten, Slapen en weer stappen! en het strand bezoeken natuurlijk.
ik ben afgelopen zomer 4 weken naar MIAMI BEACH geweest. om precies te zijn south beach. Is echt een groot feest!Zou daar Engels gaan studeren met EF. Komen we aan, spreken ze ****ing Spaans. Nouja. Wij helemaal sip, aangezien we ook niet uit zouden mogen gaan (lees: 19 jaar). Komen we op de campus, wordt onze leeftijd gevraagd > jonger dan 19? ga naar kamer 403 en zij maken een FAKE ID voor je. HUPPAH. 1e keer scheten we natuurlijk in onze box, aangezien het niet relaxed is als je opgepakt wordt (was een kerel opgepakt uit Frankrijk, was meteen teruggestuurd naar France!) Toen maar 4 weken uitgeweest. 12 uur begonnen we met stappen tot 5 uur (daarna nog ff naar de supermarkt
). 9 uur opstaan, 2 uur les. Dan Eten, Slapen en weer stappen! en het strand bezoeken natuurlijk.
Wel ff de facts op een rijtje:
- Als vrouw kom je OVERAL gratis binnen.
- Op de 4 a 5 vrouwen komt 1 man binnen.
- Mannen betalen ALLES
- Tafel huren? 500 dollar (als het niet meer is excll. wodka fles!)
Ben van plan om terug te gaan, als ik echt 21 ben.
SUPER DAAR!
ps. miami downtown is niets te beleven. Alleen south beach. Echt een aanrader!