MuscleMeat

Wie kan me eventjes helpen met iets!

SuperSAM

Novice
Waardering
0
Hey ik wil graag een nieuw kapsel en ik denk dat ik deze ga nemen Hair_Tribal_2_by_rCapili.jpg - 209671

Maar hoe moet je het tegen de kapper zeggen precis en zonder die bloemen of wat het ook is :D

Greetz, Sam

"He kapper, ik wil dit kapsel (wijst naar plaatje), maar dan zonder die bloemen."

waarom de ****!!!! post je dit op een BODYBUILDING forum ?

:slotje:

ben jij zo vervreemd van de wereld dat je niet weet hoe je je haar moet laten knippen bij de kapper ?

• Topic Starter Topic Starter
nee mongols maar ik wil tog weten hoe je het tegen hem zegd :s

• Topic Starter Topic Starter
stelletje grappenmakers :s

So Ghetto!!!

Zoek een plaatje zonder die bloemen, print het uit en wijs het aan bij de kapper./

Mohawk, dat wil je.

Zeg gewoon tegen je kapper: "He man ik wil zo'n cewl kapsel man, je weet toch, zo'n vet kapsel zo! Dat ik helemaal dope lijk? Thanks brah, respecta."

ik hoop toch zo erg dat je een troll bent

je moet een grap maken dat je voor deze vraag een account hebt aangemaakt op een bb forum

"He kapper, ik wil dit kapsel (wijst naar plaatje), maar dan zonder die bloemen."

Echt, beter dan dit wordt het niet. is het nou zo moeilijk om dat plaatje uit te printen en mee te nemen en het dan te zeggen? Wtf man..dat je ons moet vragen hoe je dat zegt ???

Laat plaatje zien aan kapper en zeg " deez ding swa" hij zal gelijk weten wat je bedoelt.

Terug
Naar boven