Fitness Seller

wie kan me helpen? 3de kuur

dbc leroy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
aangezien ik een vreemde kuur niet wou nemen heb ik er zelf 1 in elkaar gezet, hierbij hoor ik graag jullie advies.

week 1 t/m 12 test (pro)
week 1 t/m 10 tren (ac) 300 mg in de week

het is allemaal kortwerkend maar mijn vraag is op hoeveel zal je de test dosering moeten zetten, doel is om massa en hard te worden.

( mijn vooraf kuurtjes waren dbol+deca en 2x test+bol)

hard en droog word je door je voeding aan te passen en bovendien is 12 weken korte esters zoals prop veels te lang ! pijn is niet te harden en je zal om de dag moeten prikken !

zou persoonlijk en denk ook de meesten anderen test prop met tren ace gewoon 6 weken doen .

of je gaat lekker op test e/ sust voor 12 weken en dan met primo of bold evt winny erbij. dit zou mijn 1e keus zijn . hier kan je ook flink droog en hard op worden en als je voeding optimaal is zou je zelfs nog wat spiermassa kunnen winnen .;)

Voor deze kuur zou ik lange esters kiezen.

250mg testE e5d voor 12 weken
400mg trenE e5d voor 10 weken

Wat is je nakuur ?

• Topic Starter Topic Starter
aan me voeding kan het niet liggen,
ik wou de korte graag proberen.
en in mijn vorige heb ik al eens 1000 mg test e gedaan e5d stel ik zou wel de lange nemen moet ik die weer naar 1000 krikken of dit keer wel lager?

mijn nakuur heb ik ,clomid,nolvadex en hcg

Laatst bewerkt:
Zit momenteel in me 4e week test p eod en voel NIKS van pijn tijdens en na inject.. Ga deze ook doortrekken naar 10-12weken , buiten het feit dat het iets duurder uitkomt snap ik niet waarom mensen er tegen zijn

en in mijn vorige heb ik al eens 1000 mg test e gedaan e5d stel ik zou wel de lange nemen moet ik die weer naar 1000 krikken of dit keer wel lager?

In combinatie met tren zou ik het voorstel van Porter eens proberen.

HCG in nakuur? start die vanaf week 4 tot begin nakuur.

Geen producten voor tren in je (na)kuur ?

Welke producten voor tren in de nakuur zou je nemen?

Terug
Naar boven