Fitness Seller

wie kan mij helpen?

Razz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
60kg
Hallo!

ik wou weten wat ik nou het beste beter kan doen om meer spiermassa te krijgen, en meer aan te komen!
ik heb ondergewicht vind ik zelf en wat ik ook lelijk aan mezelf vind is dat me schouderbladen zo ver uitsteken hoe kan ik dat nou verbeteren?
ik train nu 3 x in de week thuis via een schema wat ik op internet vond en gebruik nu super mass gainer om aan te komen, neem 2 shakes per dag ongeveer! ik kom al jaren geen grammetje aan, en kan zoveel eten als ik wil maar kom echt niet aan.. dus ben nu tot de conclusie gekomen om gewoon te stoppen met roken en 3 dagen per week beginnen met trainen en shakes nemen om aan te komen! hebben jullie nog meer goede ideeen kwa voeding/training ofso? want ik wil echt meer aankomen en meer spiermassa opbouwen!

Zoek goed op het forum rond ;)
Er zijn genoeg Eetschema's in omloop!
Ook trainingsschema's kun je vinden op het forum!

Gewoon even zoeken,
Succes!

Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten,Koolhydraten..

Veel sporten, goed eten (elke dag om de 2/3 uur genoeg Koolhydraten, eiwitten etc..)

Zoals NewCoin ookal zei, staan genoeg schema's op t forum.

Succes!

PS. Stoppen met roken is sowieso een goede oplossing om aan te komen (praat uit ervaring)

Er zijn wel betere redenen om te stoppen met roken, dan om spiermassa te gainen.

Terug
Naar boven