Hallo bodybuilders,
Ik zit met een klein probleempje. Ik heb ervaren dat 3 keer per week full body, gericht op compound oefeningen een effectieve manier van trainen is. Ik heb alleen de komende maanden van vrijdag tot en met zondag geen beschikking over een sportschool. Dat houdt in dat alleen maandag, dinsdag, woensdag en donderdag overblijven om te trainen en als ik dan 3 keer full body wil doen heb ik niet tussen elke training een rustdag.
Ik zat zelf te denken aan iets als dit:
Maandag: full body
Woensdag: push day + squat
Donderdag: pull day + deadlift
Ik heb alleen niet het gevoel dat dit de beste optie is dus als jullie tips hebben zij die zeer welkom!
Ik zit met een klein probleempje. Ik heb ervaren dat 3 keer per week full body, gericht op compound oefeningen een effectieve manier van trainen is. Ik heb alleen de komende maanden van vrijdag tot en met zondag geen beschikking over een sportschool. Dat houdt in dat alleen maandag, dinsdag, woensdag en donderdag overblijven om te trainen en als ik dan 3 keer full body wil doen heb ik niet tussen elke training een rustdag.
Ik zat zelf te denken aan iets als dit:
Maandag: full body
Woensdag: push day + squat
Donderdag: pull day + deadlift
Ik heb alleen niet het gevoel dat dit de beste optie is dus als jullie tips hebben zij die zeer welkom!

ik weet niet op wat voor gewichten je nu zit maar ik had aan 3x per week greyskull meer dan genoeg om te groeien. Meer dan dat had ik ook niet getrokken ivm herstellen van zware sets. Je herstel kost ~twee dagen dus wat jij doet is nu continue een achterstand in je herstel opbouwen. Voor ene kortere periode kan dit niet zo veel kwaad (en zelfs helpen met groei) maar als je dit consequent doet ga je gegarandeerd vastlopen. Als je 5 dagen achter elkaar 3x5 fullbody kunt gebruik je gewoon te laag gewicht.