XXL Nutrition

Wie kan mij helpen??

Master X

Novice
Waardering
0
Wie kan mij alsjeblieft helpen :angstig: om de buik strak te trainen en de borst? de armen en de rest zijn niet echt een probleem maar de borst buik willen niet mee werken zou heel graag een goed advies willen of een trainings schema

Wie kan mij alsjeblieft helpen :angstig: om de buik strak te trainen en de borst? de armen en de rest zijn niet edht een probleem maar de borst buik willen niet me werken zou heel graag een goed advies willen
Geef eens wat meer info. Hoe ziet de rest van je training er uit, hoelang train je al, eet je goed?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben zelf ook 21 ben 89kilo en 1;83 lang. heb een tijd geleden een rot periode gehad thuis dus toen ben ik eigenlijk beginnen te trainen dan praat ik over 3 jaar terug ofzo hoor maar toen was ik dus heel fanetiek bezig trainde elke dag toen was de omtrek van de armen 44cm ging wel aardig goed maar de buik en de borst bleven achter terwijl ik die wel mee trainde ik train nu op t moment 3x per week ma woe en don of vrijdag.

ik ben zelf ook 21 ben 89kilo en 1;83 lang. heb een tijd geleden een rot periode gehad thuis dus toen ben ik eigenlijk beginnen te trainen dan praat ik over 3 jaar terug ofzo hoor maar toen was ik dus heel fanetiek bezig trainde elke dag toen was de omtrek van de armen 44cm ging wel aardig goed maar de buik en de borst bleven achter terwijl ik die wel mee trainde ik train nu op t moment 3x per week ma woe en don of vrijdag.
Maar hoe ziet je schema er uit?

• Topic Starter Topic Starter
ma borst schouders (nek) triceps biceps buik
woe rug benen vaak ook nog biceps en triceps buik
don of vrijdag schouders borst (nek) buik

ma borst schouders (nek) triceps biceps buik
woe rug benen vaak ook nog biceps en triceps buik
don of vrijdag schouders borst (nek) buik
Normaal zou ik zeggen dat je de oefeningen er bij moet zetten voordat ik daar iets over kan zeggen, maar dat is gelukkig nu niet nodig.

1) je doet 3 keer per week je buik, terwijl je andere spieren 'onderverdeelt' over de andere trainingen. Waarom?
2) je doet om één of andere bizarre reden 2 keer borst, schouders en biceps en maar een halve keer rug en benen (tenzijn je rug+benen training 2 keer zo lang is dan de andere trainingen, wat ik betwijfel)
3) waarom train je in godsnaam 2 keer per week je nekspieren? Als er nu één spiergroep is die ik nooit specifiek heb getraind dan is het die wel :p

Ok, nu nog de oefeningen die je doet.

Terug
Naar boven