MuscleMeat

Wie kijkt en/of is er fan van House M.D.?

Moet ook altijd wel lachen met deze serie. Echt super. Alleen zou er meer variatie in mogen komen. 't is gewoon altijd diagnose, diagnose blijkt verkeerd te zijn, nieuwe diagnose en vaak komt house dit te weten door één van zn banale patienten die hem iets doen inzien. maar hij acteert gewoon goed :D

Ik vond het echt ongelofelijk goed. Alleen sinds die nieuwe crew er is, vind ik het niet zo leuk meer.

Ik ben nu bij seizoen 3 van House.

Ik wil wel zo snel mogelijk de 8 series uitkijken, heb nog zoveel andere series die ik ook wil kijken :) Welke afleveringen kan ik van House overslaan? Of wellicht hele seizoenen? Veel afleveringen hebben toch dezelfde formule maar als er belangrijke informatie wordt gegeven dan kan ik die niet missen toch...

Ik ken ze allemaal, vind idd die nieuwe crew ook minder. Die chinees, not sure if srs :|

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu bij seizoen 3 van House.

Ik wil wel zo snel mogelijk de 8 series uitkijken, heb nog zoveel andere series die ik ook wil kijken :) Welke afleveringen kan ik van House overslaan? Of wellicht hele seizoenen? Veel afleveringen hebben toch dezelfde formule maar als er belangrijke informatie wordt gegeven dan kan ik die niet missen toch...

Wtf, als je echt van House houdt wil je toch geen enkele aflevering missen of overslaan.. In vrijwel elke aflevering zitten er wel meerdere enorm grappige, geniale momenten/gebeurtenissen.. Beter 1 serie volledig en op je gemak bekijken en evt nog x aantal keer opnieuw, dan 10 maar half imo.

Paar weken geleden mezelf nog in slaap gehuild omwille van de laatste aflevering van House. Weet alleen niet of het was omdat het de laatste aflevering was of omdat die laatste aflevering zo slecht was.

ik, juist het laatste seizoen vind ik niet goed aangezien Cuddy er niet meer inzit :(

Terug
Naar boven