Fitness Seller

Wie van de DBB-ers zou jij...

niemand echt eerlijk gezegd, don't really care.

Ivo lijkt me anders ook wel lachen .

Jenny mind tricks, om samen een kofietje te gaan drinken ;)

edit: zou ook wil is een training sessie willen met Imponderabilia, waarbij ik zwaar geownd word natuurlijk :D

Strongman lijkt me ook wel toffe grappige kerel

Laatst bewerkt:
pffff ik zou het niet weten eigenlijk.....hmmm ik kan wel redelijk bier drinken

Spiertje16 eigenlijk ook wel eens, kijken of zn baard al groter is dan zn gluteus maximus

Heb je haar gezien dan mazzelpik ?

Ik heb haar laatst gevraagd voor een date maar dat wou ze niet :(

Ja, maar echt niet op een date hoor.

Tis lieve meid met een goed hart, maar net zoals mikki zit ze hier maar om 1 reden en dat is aandacht. Niks mis mee, maar je begrijpt wel waarom de aandacht hier wordt gezocht, want in reallife zal het wel ver te zoeken zijn. :D

bascross om samen naar de h**ren te gaan

Ik weet het zo even niet.

Ja, maar echt niet op een date hoor.

Tis lieve meid met een goed hart, maar net zoals mikki zit ze hier maar om 1 reden en dat is aandacht. Niks mis mee, maar je begrijpt wel waarom de aandacht hier wordt gezocht, want in reallife zal het wel ver te zoeken zijn. :D
101% true, lekker veilig op het internet een beetje hobby-en, maar irl kom ik imo ook niets te kort hoor. En het forum heeft alleen maar een positief effect op me gehad, langzaamaan ben ik ook daadwerkelijk wat gaan doen he ;). En al zeg ik het zelf speel ik nu een stuk minder de attentionwhore dan voorheen hehe

OT: Ik wil Loo weleens in actie zien in het uitgaan, of hij echt zo gladjes is. Ik ben wel benieuwd wat voor een gezicht achter arnoldfan schuilt en of hij ook zo to the point is irl met mocro's, Meiscream wil ik wel eens zien (ook hoe die is in het uitgaan dus), mikki lijkt me wel tof om eens mee te gaan sporten ofzo en als ik nog regelmatig bier zou drinken zou ik wel eens een wedstrijdje willen houden met tractortje en eehh.. verder lijkt flying fox me gewoon een goed oprecht persoon die wel weet wat juist en onjuist is. Ohw en laat ik kukishu niet vergeten, gaan vreemd genoeg vaak genoeg uit in dezelfde tenten als ik.

Laatst bewerkt:
101% true, lekker veilig op het internet een beetje hobby-en, maar irl kom ik imo ook niets te kort hoor. En het forum heeft alleen maar een positief effect op me gehad, langzaamaan ben ik ook daadwerkelijk wat gaan doen he ;). En al zeg ik het zelf speel ik nu een stuk minder de attentionwhore dan voorheen hehe

OT: Ik wil Loo weleens in actie zien in het uitgaan, of hij echt zo gladjes is. Ik ben wel benieuwd wat voor een gezicht achter arnoldfan schuilt en of hij ook zo to the point is irl met mocro's, Meiscream wil ik wel eens zien (ook hoe die is in het uitgaan dus), mikki lijkt me wel tof om eens mee te gaan sporten ofzo en als ik nog regelmatig bier zou drinken zou ik wel eens een wedstrijdje willen houden met tractortje en eehh.. verder lijkt flying fox me gewoon een goed oprecht persoon die wel weet wat juist en onjuist is. Ohw en laat ik kukishu niet vergeten, eerder vaak genoeg op msn gezeten en dat is eruit geslopen, maar gaat vreemd genoeg vaak genoeg uit in dezelfde tenten als ik.

huh ik sprak jou vorige week nog 2x op msn ??? je weet wel dat hele verhaal over je tattoo en die gozer uit je sportschool...en dat bad hair day.

ik heb volgens inside bronnen vernomen dat je me gewoon ontloopt tijdens uitgaan :eek:

huh ik sprak jou vorige week nog 2x op msn ??? je weet wel dat hele verhaal over je tattoo en die gozer uit je sportschool...en dat bad hair day.

ik heb volgens inside bronnen vernomen dat je me gewoon ontloopt tijdens uitgaan :eek:
Jaaaaaaaaaaaaa ok je heb gelijk.. ik edit al!!

Terug
Naar boven