Fitness Seller

Wie vind jij de beste comedian?

Dave Chapelle op 1. Jammer dat hij niet zo veel meer doet.

Ik kan ook lachen om:

Jimmy Carr
Doug Stanhope
Jim Jeffries

Laatst bewerkt:
Heb vandaag; Jochem Myjer - De rust zelfde gedownload, iemand heengeweest, of ook gezien? Ga hem z.s.m. kijken. Ben zeer positief over Jochems voorgaande shows.

Ricky Gervais, Alex Agnew en Russell Peters vind ik heel goed. Philippe Geubels & Theo Maassen ook. Ricky Gervais is wel veruit de doordachtste comedian, anderen maken wel eens te vaak simpele moppen.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 21:38 ----------

Nog effe toevoegen: Gunter Lamoot wordt onterecht gehaat, en Hans Teeuwen is way overrated imo.

Er zijn er veel die leuke grapjes vertellen, maar er is er maar 1 met een écht unieke eigen stijl en dat is Hans Teeuwen.

Verder vind ik Theo Maassen goed (begalve dat politiek correcte gezever in zijn voorlaatste show), Micha Wertheim, Henry van Loon, mja dat was het wel. Oh ja die 1e van Jochem Myjer was ook tof.

Najib Amhali is imo tenenkrommend, maarja als je als Marokkaan in NL geen 6 pagina's lang strafblad hebt wordt je al snel verkozen tot ware held. En ja Freek de Jonge, ach ja, laat ik daar mijn mond maar over dicht houden. Voor de rest is dat zielige hoopje improviserend BNN gelach wel echt het meest humorloze zooitje volk bij elkaar.

Laatst bewerkt:
Louis CK vind ik ook goed.

Eddie Murphy heeft de twee grappigste shows allertijden gemaakt (delirious en raw) alle Richard proyr shows zijn geniaal. Op een stevige derde plaats komt voor mij Denis Leary met twee keiharde shows waar ik na 100 keer kijken nog steeds dubbel om lig! (no cure for cancer en lock 'n load)

http://www.youtube.com/watch?v=aQxgv4QtKM8

Henk Elsink

Vind er zo veel wel leuk.
Najib Amali en Theo Maassen steken er toch wel iets bovenuit.

Ik ben geloof ik wel een van de weinige die Hans Teeuwen echt nix aan vind.

Terug
Naar boven