Fitness Seller

Wie was er op metallica in Sportpaleis Antwerpen

Peiling Peiling Who was there?

• Ik was er

Stemmen: 2 9,1%
  • Ik was er niet

Stemmen: 13 59,1%
  • Ik wou gaan maar uitverkocht

Stemmen: 2 9,1%
  • Wie is Metallica?

Stemmen: 5 22,7%

• Totaal stemmers
    22

T0mmekeDC

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Wie is er donderdag 5 maart naar de goden der rock gaan kijken in het Sportpaleis Antwerpen (Belgïe)?

Was 7 jaar geleden dat Metallica optrad in een concertzaal (festivals niet meegrekend) en het was wat we verwachtten van James, Lars, Kirk en Robert: pure rock die door merg en been ging!

Enige nadeel: fade to black werd niet gespeeld (my favorite)

Laat maar horen wat jullie vinden...

http://www.youtube.com/watch?v=MDd08OWYsVU

http://www.youtube.com/watch?v=yBIERNnoha0

Ik ging normaal gezien kijken, had al mn VIP-tickets besteld. Ik heb het 2 weken op voorhand afgezegd owv een te druk werkschema de laatste maanden. Best wel ****ed up. Ben die avond nog maar effe de stad ingetrokken, natuurlijk niet zo laat en hard als het geweest zou zijn met Metallica. Ik zal ze ooit nog wel eens aan het werk zien.

goden der rock ? dat hebben ze vergooit toen enter the sandman uit kwam.
En al helemaal te zwijgen over die meuk die erna kwam :sad:.
Maar goed....imo.

Ik ging normaal gezien kijken, had al mn VIP-tickets besteld. Ik heb het 2 weken op voorhand afgezegd owv een te druk werkschema de laatste maanden. Best wel ****ed up. Ben die avond nog maar effe de stad ingetrokken, natuurlijk niet zo laat en hard als het geweest zou zijn met Metallica. Ik zal ze ooit nog wel eens aan het werk zien.

:haar: waaaa, afgezegde tickets... had ik dat geweten :D

goden der rock ? dat hebben ze vergooit toen enter the sandman uit kwam.
En al helemaal te zwijgen over die meuk die erna kwam :sad:.
Maar goed....imo.

haha, toen ik de eerste keer 'enter sandman' hoorde dacht ik ook wat voor een slappe shit is dit zeg... trage, niet aanstekelijke 'rock' :(

enfin, ondanks al hun slechte albums vd laatste jaren blijf ik toch wel fan. ben er enigzins mee opgegroeid en teveel door beinvloed. heb m'n ticket voor ze deze zomer op Rock Werchter te zien vrijdag dan toch maar gekocht... 'tallica till deaf :devil:

Nope,ze maken gewoon crap nu zal me niet meer op me plek voelen bij hun concerten.
Luister de oude albums heel af & toe nog wel eens.

Dat eerste filmpje, zo'n saai nummer...
Ik ben er niet aan en zou nooit van mijn leven geld geven om die groep te zien. Maar ieder z'n smaak hé :)

Vorig jaar op 2 festivals gezien, vet optreden op Pinkpop. Zou ik nog wel eens willen doen.

Vond het behoorlijk lame vorig jaar op Pukkelpop. Maarja ik ben ook niet zo'n echte fan. Vind hun oude platen cool en vind zelf op de latere albums echt nog wel wat prima nummers staan. Maar ik heb het zo onderhand wel eens gehoord met die gasten. Zijn meer dan genoeg kleinere bands die ik vele malen liever aan het werk zie.

Moet nog effe geduld hebben tot juli in Kopenhagen ;) .

nee, was er niet, wel goede muziek :)

Terug
Naar boven