XXL Nutrition

wie was tevreden over zijn eerste kuur?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
wie was tevreden over zijn eerste kuur? ik in iederegeval niet was na de kuur nog lichter dan dat toen ik begon :D . deze post is mede door een andere thread. weet namelijk haast wel zeker dat bijna iedereen zijn eerste kuur verdoet heeft. bijna iedereen begint met dbol only ookal is het niet het slimste. dus hebben jullie het de eerste x goed gedaan of gelijk de eerste x verdoet.

Nou ik was zeer tevreden met mijn eerste kuur .
Was toen 8 weken deca 200 mg/week.
En 6 weken testo 250 mg/week.
Was toen 9 kilo aangekomen en had er toen van overgehouden en kilo of 5.

Groetjes Adrbeest

m'n eerste kuur was deca-dianabol. Was idd niet echt tevreden, gainde wel 7kg waarvan er 3 van over bleven. en later toen ik op vakantie was voor 7 weken viel ik weer 5-6kg af waardoor alles verdwenen was ook een aantal kg waar ik zelf naturel had opgebouwd. t Was daar te warm om te eten en was daar ook regelmatig ziek. (was in Indonesie)

mijn 1ste was dbol only 13kilo aangekomen 10 gehouwden was wel tevreden

marcos zei:
m'n eerste kuur was deca-dianabol. Was idd niet echt tevreden, gainde wel 7kg waarvan er 3 van over bleven. en later toen ik op vakantie was voor 7 weken viel ik weer 5-6kg af waardoor alles verdwenen was ook een aantal kg waar ik zelf naturel had opgebouwd. t Was daar te warm om te eten en was daar ook regelmatig ziek. (was in Indonesie)

Oh damn, ik start binnenkort mijn eerste kuur en ik ga vervolgens ook op vakantie naar Indonesie voor 4 weken. Ik wou eigenlijk niet off-topic gaan, maar sorry daarvoor mensen. Zou je mij misschien een PM met adviezen die ik kan opvolgen, aangezien jij ervaringen hebt. Ik ben 2 jaar eerder ook al geweest, maar toen was ik nog niet aan het kuren :)

Thanks alvast bro!

heb me eerste kuur goed verdoet door niet goed te blijven eten :(

Ik ben nu met mijn 1e kuur bezig en tot nu toe wel tevreden.
Kracht gaat lekker vooruit, en 5 kilo in 2 weken aangekomen.
Ik verwacht dat ik wel eindig met 15+ kilo erbij.
Mijn kuur:
week 1-6: 30 mg dboll ED
week 1-10: 500 mg test enth EW
week 1-9: 300 mg deca EW

Nakuur clomid, HCG en nolva.

Mijn eerste "kuur" was 6 wk 50 mg winstrol only. Als je dat tegenwoordig hier zegt verklaren ze je voor gek, maar ik was er erg tevreden mee. Toch 4 a 5 kilo erbij, zonder vocht. En het is er aan gebleven. :D

Eerste kuur 200mg Nandrolone/deca pw 10kg aangekomen waarvan 8 vastgehouden.

Wat mij opvalt is dat de mensen die het lichtst hebben gekuurd het meeste resultaat hebben gehad.

Terug
Naar boven