MuscleMeat

Wie weet dat je kuurt?

Peiling Peiling Wie weet dat je kuurt?

• Partner (Vrouw, vriendin)

Stemmen: 32 52,5%
  • Familie (Ouders, broers, zussen,...)

Stemmen: 11 18,0%
  • Trainingspartners

Stemmen: 29 47,5%
  • Vrienden

Stemmen: 20 32,8%
  • Mijn hele omgeving/ ik ben open over het feit dat ik kuur.

Stemmen: 9 14,8%
  • Just me, myself & FBB.

Stemmen: 12 19,7%

• Totaal stemmers
    61
Ontkennen tegenover mijn familie is onmogelijk aangezien mijn vader wielrenner was, vanalles over epo weet en bevriend is met de eigenaar van de sportschool

Ontkennen tegenover mijn familie is onmogelijk aangezien mijn vader wielrenner was, vanalles over epo weet en bevriend is met de eigenaar van de sportschool
Maar gezien hij er wat over weet zal hij er zeker anders over denken en wat beter over te spreken zijn?:p Het probleem ligt hem in het kennis, iemand die er vrijwel niks van af weet en ooit heeft gehoord dat ze levensgevaarlijk zijn valt meestal niet mee te discussiëren. Uiteraard zijn er genoeg mensen die wel kennis op willen doen in een discussie, maar meer mensen blijven bij hun punt dat je dom bent en op je 50e dood gaat.

Iedereen.. Ik schaam me daar totaal niet voor:)

Dit alleen wanneer één of andere kansloze Harry / zomerkuurder / betweter er naar vraagt doe ik alsof ik niet snap waar men over praat :roflol:

Geen zin in zinloze discussies over hoe slecht het is, het "valsspelen is" en ga zo maar door

De meeste mensen die er respect voor hebben en het begrijpen zullen het toch allamg zien omdat ze er zelf genoeg van weten. De reden dat ik er soms skeptisch over ben richting bepaalde mensen is omdat ik geen zin heb om constant aan te horen wat voor valsspeler ik ben. En dat typische ; " ja maar hij gebruikt anabolen dus dan groei je vanzelf."
Altijd die mensen die zelf nog geen halve dag van een zak chips af kunnen blijven en ieders succes in de sportschool op anabolen afschuiven. Daar word ik dus echt bloedlink van. (Roidrage)

Alleen mijn vriendin is op de hoogte. Op het werk kan het alleen maar tegen je gebruikt worden, mijn familie zal het nooit begrijpen en vrienden heb ik niet :lol:

Iedereen die ernaar vraagt kan een eerlijk antwoord krijgen. Alhoewel ik m'n werkgever toch wat anders zou vertellen denk ik :P
Dit. Als iemand het vraagt krijgen ze gewoon eerlijk antwoord. Uitzondering idd m'n werkgever, en ook tegen jonge gastjes hou ik liever m'n mond (denk aan 16/17 jarigen)

Iedereen die ernaar vraagt kan een eerlijk antwoord krijgen. Alhoewel ik m'n werkgever toch wat anders zou vertellen denk ik :P

Bij mij het zelfde. Alleen nu begint het wel meer op te vallen bij meerdere mensen dat ik kuur. Maar op het werk ontken ik het, het kan alleen maar tegen je gebruikt worden.

Terug
Naar boven