AndroidHealthClinic

Wie weet een goede weightgainer?

keepvogel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
60kg
Hallo allemaal
Ik ben sinds kort begonnen met krachttraining in de sportschool.
Ik wil meer volume in mijn lijf.Ik heb namelijk ondergewicht.
Ik doe mijn best zo veel mogelijk te vreten
maar zo'n weight gainer leek mij een goede extra.
Weet iemand een goede weight gainer voor een persoon met stats als de mijne? Ik kom nooit een haar aan namelijk van heel veel eten alleen.

Wat eet je zoal op een dag?

raw iron / Lean gain 2

Voor als de rest allemaal op orde is. :)

Lean gain!

-Leon

• Topic Starter Topic Starter
ik zal zeker is na denken over lean gain.
Ik eet dit zo ongeveer op een dag:

Sochtens
4 volkoren boterhammen met kip en mayonaise. Of met boter en oude kaas. of 2 gebakken eieren.
Een banaan erbij.

Smiddags
6 volkoren boterhammen met kip en mayonaise. Of met oude kaas.
Koek of iets anders te snoepen

Savonds
Eet ik zoveel mogelijk van wat er thuis klaargemaakt word en bevalt het me niet dan haal ik vaak iets vets zoals patat of pizza. Maar we eten altijd gevarieerd en uitgebreid en elke dag iets anders.

Later op de avond eet ik nog 2 tot 4 tosti's

En overdag heb ik nog allerlei tussendoortjes als chocolade, koekjes, chips noem maar op.

Je voeding is k*t..Je moet alles meer verspreiden en stoppen met al dat vet.

Lees de sticky's in de voedingssectie maar goed door.

• Topic Starter Topic Starter
oke!

Ik gebruik zelf Mutant Mass en vind hem super, maar als je makkelijk bijkomt gaat hij misschien té goed werken en ga je vet worden :p

Ik gebruik zelf geen weightgainers, maar een vriend van mij gebruikt Mammoth2500 en hij groeit ook echt als een mammoet!

6 maaltijden per dag! Voor de broodmaaltijden aanhouden 3 of 4 boterhammen per maaltijd met vlees of pindakaas.

Ik gebruik zelf geen weightgainers, maar een vriend van mij gebruikt Mammoth2500 en hij groeit ook echt als een mammoet!
Waarschijnlijk zo dik als een mammoet ja. Word je lekker vet van al die suikers cool story bro.

OT: Lean gainer van Body en Fitshop
Rice & protein van Bodylab
Complex Carb Gainer van XXL nutrition.

dit zijn 3 bekenste (voor mij) en zijn goede kwaliteit

mutant mass is ook wel een goeie volgens mij.

Maar goede voeding is het belangrijkst.

6 maaltijden per dag! Voor de broodmaaltijden aanhouden 3 of 4 boterhammen per maaltijd met vlees of pindakaas.

+100

En eet 2 borden rijst met kip per dag, brinta/havermout in de ochtend en een bak kwark voor het slapen.

Kleine aanpassingen, worden na verloop van tijd routinematig, is het eenmaal routine, ben je inmiddels goed aangekomen, dan pas zou ik gaan nadenken over een weightgainer.

kijk op xxlnutrition.nl voor goede en goedkope weightgainers

Terug
Naar boven