Fitness Seller

Wie weet raad?

Stevie010

Cool Novice
Waardering
4
Hallo ik ben Stevie en ben 17 jaar.
Ik sport sinds me 15de in de sportschool en ben nu ongeveer één jaar bezig met krachttraining. Ook let ik goed op wat ik eet zoals:
Tonijn, Rijst en kip enz. ook drink ik veel melk en gebruik ik voor en na het sporten een shake voor meer eiwitten.

Het probleem is dat ik helemaal niet aankom, ookal eet ik alles wat ik wil komt er niks aan. door dit probleem lijk ik erg dun. Ook mijn armen groeien nauwelijks (vooral het gedeelte tussen mijn schouders en mijn bovenarm)

Heeft iemand tips voor me wat ik beter of anders kan doen.
alle tips/kritiek welkom.

Mvg, Stevie010

Dit kan liggen aan je trainingsschema/voedingsschema, de hoeveelheid rust die je neemt.
Post je voedingsschema en trainingsschema eens?

Meer eten ;). Heb gisteren ook iemand zien vreten als een malle en ziet er ook nog enorm dun uit.

Niet groeien = niet genoeg eten.
Post je eetschema eens (hetgeen je eet op een dag).
Velen roepen veel te eten en bij nadere inspectie blijkt het véél te weinig te zijn!

• Topic Starter Topic Starter
ik at de afgelopen tijd 5 a 6 keer op een dag.
en voornamelijk 's avonds rijst met kip en als tussendoor boterhammen ham/kaas.

ik was vanplan om vandaag/morgen een voedingsschema te maken, want ik heb nu vakantie en wilde er wel goed de tijd voor nemen (want dat is erg belangrijk)

Wel train ik 2 keer per week alles tegelijk, is het misschien beter om vaker te trainen maar dan speciafieker (Bijvoorbeeld maandag: borst, dinsdag: rug enz)

Eetschema zet ik morgen online.

dankje voor vele reacties

ik had trouwens 2 vraagjes:

1) is er een probleem als ik af en toe 1 minuutje rijst neem (rijst dat in 1 minuut klaar is)
2) helpt noodles ook ?

Post je eet en trainingsschema.

Post gewoon wat je normaal eet op een trainingsdag, niet trainingsdag.

ja rijst dat je in de magnetron opwarmt, ken je dat niet?

Het punt bij jou is dat je niet genoeg eet om te groeien - hoe ecto je (wel of niet) bent, er is geen andere verklaring. Ook al zou je de grootste bagger eten die er is (vol suikers en slechte vetten) dan zou je wel dikker worden als je meer zou eten dan je nodig hebt.

okee zal er op letten, dus eigenlijk moet ik eten ookal heb ik geen honger om mijn probleem op te lossen? ik eet nu vaak om de 3 uur. en dan heb eet ik me "voor mijn gevoel vol"

als ik het even snel doe want heb geen vast document op de pc:

7:30 grote kom yoghurt met cornflakes, een glas melk en een glas verse sinaasappelsap

10:30 2 boterhammen met kaas + flesje water

13:00 (ligt aan schooldag) meestal 2 a 3 boterhammen met ham + wat te drinken.

15:30 bakje noodles + Banaan + glas melk

18:00 (wat de pot schaft) meestal rijst en kip + 3 glazen water

22:00 kwark + sinaasappel + glasmelk

(sorry voor wat eenvoudige schema, dan hebben jullie teminste een idee van wat ik eet)
tevens eet ik tussendoor ook nog wel eens koekjes tegen de honger.

ik ben ook bezig met een nieuw schema die ik morgen zal posten waar alles uitgebreid in komt te staan met hoeveelheden, en Koolhydraten, eiwit en vet.

MVG. Stevie010

Lees stickies, en eet meer. Een gemiddelde puber eet dit, je wilt toch groot worden of niet? Vreten dan!

Kijk even in de voedingsectie naar de stickies, daar staat alles in, probeer daar een goed schema mee te maken en dan kunnen wij je verder helpen.
Post ook even je trainingsschema als je dat hebt, zo niet zou ik Starting Strenght of Stronglifts gaan doen (ff googlen)

ik ga 2 keer per week naar de sportschool en dan ong 1 uur.
ook doe ik nog eens 2 keer per week thuis en dat is ong 45 min.
ik heb nog niet echt een vast schema qua onderdeel. ik train meer eigelijk alles tegelijk.

meestal ga ik 's ochtends vroeg naar de sportschool, want dan is het lekker rustig. maar maakt dat uit? zolang ik maar goed ontbeten heb kan het toch gewoon?

Terug
Naar boven