Kern
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 16%
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bedankt dat je me dan ook verbeterd. ik ben hier om beter te worden. haha.
(dat ik k*t eten was ik wel van op de hoogte) want anders had ik geen probleem met spieren kweken![]()
Hallo ik ben Stevie en ben 17 jaar.
Ik sport sinds me 15de in de sportschool en ben nu ongeveer één jaar bezig met krachttraining. Ook let ik goed op wat ik eet zoals:
Tonijn, Rijst en kip enz. ook drink ik veel melk en gebruik ik voor en na het sporten een shake voor meer eiwitten.
Het probleem is dat ik helemaal niet aankom, ookal eet ik alles wat ik wil komt er niks aan. door dit probleem lijk ik erg dun. Ook mijn armen groeien nauwelijks (vooral het gedeelte tussen mijn schouders en mijn bovenarm)
Heeft iemand tips voor me wat ik beter of anders kan doen.
alle tips/kritiek welkom.
Mvg, Stevie010
oeps typfoutje, moet vanaf me 16de zijn.
ja ik heb sinds kort voedingschema, waar ik me lekker vol bij prop.
k zal het eens proberen, dankje
Maak een fatsoenlijk trainingsschema. Nu modder je wat aan.ik ga 2 keer per week naar de sportschool en dan ong 1 uur.
ook doe ik nog eens 2 keer per week thuis en dat is ong 45 min.
ik heb nog niet echt een vast schema qua onderdeel. ik train meer eigelijk alles tegelijk.
meestal ga ik 's ochtends vroeg naar de sportschool, want dan is het lekker rustig. maar maakt dat uit? zolang ik maar goed ontbeten heb kan het toch gewoon?
Oh? Je weet dus wel dat je te weinig eet?bedankt dat je me dan ook verbeterd. ik ben hier om beter te worden. haha.
(dat ik k*t eten was ik wel van op de hoogte) want anders had ik geen probleem met spieren kweken![]()
Post dat schema maar eens. Klinkt nl. dat je alsnog op de gok bezig bent.oeps typfoutje, moet vanaf me 16de zijn.
ja ik heb sinds kort voedingschema, waar ik me lekker vol bij prop.
k zal het eens proberen, dankje
Schema hierboven zou ik ook niet kiezen. Het is verre van ideaal om Schouders na borst training te trainen. Laat staan als je daar triceps bij doet bij borst.
Doe het gewoon zo:
Ma: Borst, Buik
Di: Benen, Biceps
Wo: rust
Do: Schouders, Triceps
Vr: Rug, Kuiten
Zo zit geen enkele spiergroep elkaar in de weg. En met zwaar deadliften en squatten heeft je lichaam nog genoeg rust voor de volgende training.