Fitness Seller

Wie wint de champions league ?

Peiling Peiling Wie wint de champions league ?

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Arsenal i hope so

Milan. Ik vind ze evenwichtiger dan Barca en die andere twee vind ik geen serieuze kandidaten voor de titel. Winnaar van Milan - Barca wint ook de finale.

Ik hoop en tip op Barçelona het zou een mooie bekroning zijn na 3 jaar hard werken, ze hebben trouwens al de zwaarste klant Chelsea uitgeschakeld
Al vind ik milan-barça 30-70 overdreven, milan heeft al meer bewezen, dus zou ik het op 45-55 houden:thumbs:

Ik hoop op barca - arsenal en dat Bergkamp dan in de finale de winnende goal maakt

Finale Arsenal - Barca is natuurlijk te mooi gewoon.

En dan hoop ik dat Barca wint, na strafschoppen ofzo....
Sorry Bergkamp en van Persie.

Ik hoop Barcelona maar ik denk dat AC Milan verdedigend wat minder kwetsbaar is.

ik hoop barca. Spijtig dat het niet AC Milan - Barcelona is als finale, dan had toch 1 goede ploeg gewonen. Niet dat Arsenal geen goede ploeg is, maar ik ben niet voor het Engelse voetbal. Hopelijk laat Ronaldinho nog iets moois zien, want gisteren was het gene vette !

Arsenal- de enige ploeg die op het juiste moment aan het pieken is.

Barça is mijn favoriet!!!

Ik hoop op Villareal.. leuk clubje en ik gun het ze van harte...

Milan komt in de finale tegen Villareal en Milan. Barcelona is een hype met hun zogenaamd mooi voetbal.. helaas zien veel mensen een hakballetje en denken meteen dat ze met mooi voetbal te maken hebben...

Milan-Villareal (rust 3-0) (na 90 minten 3-3) (Villareal wint op penaltys)....

Socrates zei:
Ik hoop op Villareal.. leuk clubje en ik gun het ze van harte...

Milan komt in de finale tegen Villareal en Milan. Barcelona is een hype met hun zogenaamd mooi voetbal.. helaas zien veel mensen een hakballetje en denken meteen dat ze met mooi voetbal te maken hebben...

Milan-Villareal (rust 3-0) (na 90 minten 3-3) (Villareal wint op penaltys)....
Villareal is Liverpool niet hoor:( ?
Geen goed voetbal zeg je, zonder goed voetbal sta je niet afgescheiden leider in de primera division hoor, voor mij is dit nog altijd de sterkste competitie van Europa gevolgd door Italië en Engeland. Barça brengt aanvallend voetbal gekoppeld met een sterke verdediging, want buiten op stil liggende fases slikken ze moeilijk doelpunten. Zo dit is mijn mening hierover:D

Manny Ribera zei:
Villareal is Liverpool niet hoor:( ?
Geen goed voetbal zeg je, zonder goed voetbal sta je niet afgescheiden leider in de primera division hoor, voor mij is dit nog altijd de sterkste competitie van Europa gevolgd door Italië en Engeland. Barça brengt aanvallend voetbal gekoppeld met een sterke verdediging, want buiten op stil liggende fases slikken ze moeilijk doelpunten. Zo dit is mijn mening hierover:D

Ga zeggen dat het niet mogelijk is? wou je de dat nu gewoon tegen mij gaan zeggen? :D

barça is een hype.. dat ze een goede ploeg hebben dat zal je me niet horen ontkennen en natuurlijk spelen ze goed voetbal.. maar lang niet zo goed als de media er van wil maken.. wanneer Ronaldinho een beweging maakt met z'n hand om z'n haar goed te doen dan komen daar 100 herhalingen van en vind iedereen het prachtig.. wat een manier om je haar op de goede plaats te zetten... briljant....

Barça is een ploeg die aardig voetbal speelt met een verdediging die ver van goed is en Barcelona is een ploeg waar ik niet van heb genoten in de wedstrijd tegen Chelsea en tegen Benfica was ik ook niet onder de indruk.... vind het zeker niet het beste team van Europa...

Socrates zei:
Ga zeggen dat het niet mogelijk is? wou je de dat nu gewoon tegen mij gaan zeggen? :D

barça is een hype.. dat ze een goede ploeg hebben dat zal je me niet horen ontkennen en natuurlijk spelen ze goed voetbal.. maar lang niet zo goed als de media er van wil maken.. wanneer Ronaldinho een beweging maakt met z'n hand om z'n haar goed te doen dan komen daar 100 herhalingen van en vind iedereen het prachtig.. wat een manier om je haar op de goede plaats te zetten... briljant....

Barça is een ploeg die aardig voetbal speelt met een verdediging die ver van goed is en Barcelona is een ploeg waar ik niet van heb genoten in de wedstrijd tegen Chelsea en tegen Benfica was ik ook niet onder de indruk.... vind het zeker niet het beste team van Europa...

Dat de media alles wat opblaast moet ik jou gelijk geven, maar toch tonen Ronaldinho en Eto'o bewegingen en combinaties die we op andere velden niet zien, trouwens ik vind dat je maar cynisch doet over de beste voetballer van de wereld. Mss heb je het voor types à la Lampard(ik zie die trouwens ook graag spelen hij maakt als middenvelder meer doelpunten dan de spitsen in zijn ploeg, maar hij heeft geen techniek zoals een ronaldinho, Messi en Eto'o)
De wedstrijd tegen Chelsea vond ik zeer aangenaam om volgen. De wedstrijd tegen Benfica kon inderdaad de verwachtingen niet in lossen. Het echte Barça zal je waarschijnlijk ook niet zien tegen AC Milan omdat de italianen te verdedigend en te tactisch ingesteld zijn;)

Manny Ribera zei:
Dat de media alles wat opblaast moet ik jou gelijk geven, maar toch tonen Ronaldinho en Eto'o bewegingen en combinaties die we op andere velden niet zien, trouwens ik vind dat je maar cynisch doet over de beste voetballer van de wereld. Mss heb je het voor types à la Lampard(ik zie die trouwens ook graag spelen hij maakt als middenvelder meer doelpunten dan de spitsen in zijn ploeg, maar hij heeft geen techniek zoals een ronaldinho, Messi en Eto'o)
De wedstrijd tegen Chelsea vond ik zeer aangenaam om volgen. De wedstrijd tegen Benfica kon inderdaad de verwachtingen niet in lossen. Het echte Barça zal je waarschijnlijk ook niet zien tegen AC Milan omdat de italianen te verdedigend en te tactisch ingesteld zijn;)

Ik ben niet cynisch over Ronaldinho.. als je dat denkt heb je m'n post niet goed gelezen of heb je hem niet begrepen.. ik vind Ronaldinho ook een goede voetballer maar wat mij irriteerd is dat mensen hem zo ophemelen bij elke simpele beweging of actie.. tegen Benfica heeft ie vrijwel niks gepresteerd en dan zie je gewoon dat ook hij gewoon een mens is die z'n goede mmenten en z'n slechte momenten heeft... hem de hele tijd ophemelen vind ik getuigen van disrespect tegenover zoveel andere goede voetballersdie er op de verschillende velden in de wereld rondlopen.... ik heb niks tegen Ronaldinho maar al dat gehype kan ik eerlijk gezegd niet zo tegen.... en dat Barça het waarschijnlijk niet gaat redden heeft te maken dat AC Milan een ploeg is dat behoort tot de wereldtop.. kijk maar in de prijzenkast van deze twee clubs en je ziet het verschil van klasse tussen deze twee teams.... AC Milan staat er altijd.. is niet toevallig... Barca staat er af en toe....

Terug
Naar boven