Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zal wel kloppen, als ik een ploeg moeten kiezen in Italië, kies ik ook resoluut voor AC, maar op dit moment vind ik ze de mindere van Barça. Lyon hebben ze zonder glans uitgeschakeld. Dan zal ik jou verkeerd begrepen hebben, ik had het vooral over je uitspraak dar Ronaldinho zijn haar goed legde tijdens zijn dribbelbewegingen, maar goed je keert je vooral tegen de media wat bergrijpelijk is. Beckham zijn hoofd hebben ze ook zot gemaakt en nu zie je hem nog zelden schitteren, hopelijk gebeurd dit ook niet met RonaldinhoSocrates zei:Ik ben niet cynisch over Ronaldinho.. als je dat denkt heb je m'n post niet goed gelezen of heb je hem niet begrepen.. ik vind Ronaldinho ook een goede voetballer maar wat mij irriteerd is dat mensen hem zo ophemelen bij elke simpele beweging of actie.. tegen Benfica heeft ie vrijwel niks gepresteerd en dan zie je gewoon dat ook hij gewoon een mens is die z'n goede mmenten en z'n slechte momenten heeft... hem de hele tijd ophemelen vind ik getuigen van disrespect tegenover zoveel andere goede voetballersdie er op de verschillende velden in de wereld rondlopen.... ik heb niks tegen Ronaldinho maar al dat gehype kan ik eerlijk gezegd niet zo tegen.... en dat Barça het waarschijnlijk niet gaat redden heeft te maken dat AC Milan een ploeg is dat behoort tot de wereldtop.. kijk maar in de prijzenkast van deze twee clubs en je ziet het verschil van klasse tussen deze twee teams.... AC Milan staat er altijd.. is niet toevallig... Barca staat er af en toe....