MuscleMeat

Wie wint de champions league ?

Peiling Peiling Wie wint de champions league ?

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Socrates zei:
Ik ben niet cynisch over Ronaldinho.. als je dat denkt heb je m'n post niet goed gelezen of heb je hem niet begrepen.. ik vind Ronaldinho ook een goede voetballer maar wat mij irriteerd is dat mensen hem zo ophemelen bij elke simpele beweging of actie.. tegen Benfica heeft ie vrijwel niks gepresteerd en dan zie je gewoon dat ook hij gewoon een mens is die z'n goede mmenten en z'n slechte momenten heeft... hem de hele tijd ophemelen vind ik getuigen van disrespect tegenover zoveel andere goede voetballersdie er op de verschillende velden in de wereld rondlopen.... ik heb niks tegen Ronaldinho maar al dat gehype kan ik eerlijk gezegd niet zo tegen.... en dat Barça het waarschijnlijk niet gaat redden heeft te maken dat AC Milan een ploeg is dat behoort tot de wereldtop.. kijk maar in de prijzenkast van deze twee clubs en je ziet het verschil van klasse tussen deze twee teams.... AC Milan staat er altijd.. is niet toevallig... Barca staat er af en toe....
Zal wel kloppen, als ik een ploeg moeten kiezen in Italië, kies ik ook resoluut voor AC, maar op dit moment vind ik ze de mindere van Barça. Lyon hebben ze zonder glans uitgeschakeld. Dan zal ik jou verkeerd begrepen hebben, ik had het vooral over je uitspraak dar Ronaldinho zijn haar goed legde tijdens zijn dribbelbewegingen, maar goed je keert je vooral tegen de media wat bergrijpelijk is. Beckham zijn hoofd hebben ze ook zot gemaakt en nu zie je hem nog zelden schitteren, hopelijk gebeurd dit ook niet met Ronaldinho;)

Zal wel kloppen, als ik een ploeg moeten kiezen in Italië, kies ik ook resoluut voor AC, maar op dit moment vind ik ze de mindere van Barça. Lyon hebben ze zonder glans uitgeschakeld. Dan zal ik jou verkeerd begrepen hebben, ik had het vooral over je uitspraak dar Ronaldinho zijn haar goed legde tijdens zijn dribbelbewegingen, maar goed je keert je vooral tegen de media wat bergrijpelijk is. Beckham zijn hoofd hebben ze ook zot gemaakt en nu zie je hem nog zelden schitteren, hopelijk gebeurd dit ook niet met Ronaldinho

Beckhman is nooit geweldig geweest alleen maar goede vrijetrappen en mooie paasjes that's it.

Silva zei:
Beckhman is nooit geweldig geweest alleen maar goede vrijetrappen en mooie paasjes that's it.
Ja, dat klopt, maar de media bracht hem toen ook naar voor als beste speler van de wereld, daaraan dat hij ook zijn transfer naar real verdient had, hij stond het meest van al in de picture, dus wou real hem, want die willen ook altijd in de picture staan;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een onzin! Waar werd Beckham de beste speler van de wereld genoemd? Bij mijn weten heeft hij de nooit de titel gekregen van Wereld voetballer van het jaar of Europees voetballer van het jaar. Ik vind dat Beckham genoeg bewezen heeft van een goeie speler te zijn. Hij werd naar Real gehaalt voor z'n commerciele waarde, en dat het bij Real minder draait is geweten, wil je me anders eens vertellen welke Real speler wel op niveau speelt? Sorry maar ik vind Beckham een degelijke speler.:)

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Wat een onzin! Waar werd Beckham de beste speler van de wereld genoemd? Bij mijn weten heeft hij de nooit de titel gekregen van Wereld voetballer van het jaar of Europees voetballer van het jaar. Ik vind dat Beckham genoeg bewezen heeft van een goeie speler te zijn. Hij werd naar Real gehaalt voor z'n commerciele waarde, en dat het bij Real minder draait is geweten, wil je me anders eens vertellen welke Real speler wel op niveau speelt? Sorry maar ik vind Beckham een degelijke speler.
Ik zag Beckhams zijn beste wedstrijden nog altijd spelen bij Man.Utd, sinds hij bij real speelt, heeft hij nooit echt zijn niveau niet meer gehaald, hoeveel vrije trappen heeft hij al gescoord?
Oké hij moet de vrije trappen delen met Roberto Carlos maar dan nog.

Silva zei:

Maar zijn vrije trappen en passes zijn zo geniaal en vaak doorslaggevend dat dat hem alleen al een top voetballer maakt.

Manny Ribera zei:
sinds hij bij real speelt, heeft hij nooit echt zijn niveau niet meer gehaald, hoeveel vrije trappen heeft hij al gescoord?

Sinds wanneer moet je een X aantal vrije trappen scoren om goed te zijn?

Welke spelers zijn wel op niveau bij real madrid?

Santino88 zei:
Sinds wanneer moet je een X aantal vrije trappen scoren om goed te zijn?

Welke spelers zijn wel op niveau bij real madrid?
Eigenlijk, niemand maar dit is niet moeilijk, dat ze eens beginnen met een deftige trainer aan te trekken. Het hangt niet af van vrije trappen, maar deze accentueren dat je goed bezig bent, dat je in een goede doen bent;)

Ac milan, ik hoop op Barcelona maar milan heeft gewoon een betere PLOEG,

Ik hoop natuurlijk op Barça. Het is een ploeg van pieken en dalen. Altijd al zo geweest. Maar wanneer ze goed spelen, spelen ze prachtig. En dat is ook altijd al zo geweest.

Realistisch gezien denk ik dat ze allemaal wel een kansje maken. Villareal is de underdog maar tegenwoordig winnen de underdogs vaker dan de favorieten. Riquelme en Forlan zijn spelers die een wedstrijd in hun voordeel kunnen beslissen.
Arsenal heeft nog nooit een CL gewonnen, maar Henry is een fantastische speler en ik gun Bergkamp ook een grote prijs. Zo'n speler zonder ooit een grote prijs te hebben gewonnen. Bovendien zou het voor de Arsenal fans ook fantastisch zijn om in het laatste jaar op Highbury een prijs te pakken.
Milan is natuurlijk altijd een kanshebber. Met slimme verdedigers, een sterke organisatie, Kaka op het middenveld en het fenomeen Sjevtsjenko.

Maar ik ga toch voor het team van Rijkaard (en Ronaldinho, Eto'o en Messi).

Arsenal kan het liverpool van vorig jaar worden:D

ac milan.. duidelijk..

Ac Milan - Barçelona : O-1

Barçelona met 1 been in de finale (?)

Arsenal - Villareal : 0-1

Laatst bewerkt:
Niemand geen interesse meer in de CH :eek:

Ja wat dacht je van dat barca de CL wint.

barca mag em van mij winnen. mooie ploeg en miss. dat rijkaard weer terug naar nederland komt als ie de cl gewonnen heeft!

Als arsenal en barca in de finale staan ben ik een neutrale kijker :)
Maar op de vraag wie wint de CL dan zeg ik barca!

Arsenal zeg ik je ik, gun het Frenkie wel een beetje hij was altijd mij lievelings speler van oranje,maar ja Arsenal is gewoon de mooiste club.

Wel een tegenvaller is dat Zidane er mee stopt en Bergkamp ook bijna.

Doet me wel pijn in m'n hart dat na Roberto Baggio de andere 2 gentemans er ook mee stoppen:(

Wie hebben we nou dan, alleen Ronaldhino en Henry die spelen dat je er kippenvel van krijgt.

Ik denk dat de winnaar van vanvond, de CH gaat winnen.

Arsenal was gisteren ondermaats, en VR verdiende het dubbel en dik.

Terug
Naar boven