AndroidHealthClinic

wie wordt er NL-politicus van het jaar?

klusmier

Massive Warrior
Waardering
0
http://eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&type=user&func=view&cid=213

Welkom bij het EénVandaag Opiniepanel
Via het EénVandaag Opiniepanel kunt u regelmatig uw mening geven over actuele onderwerpen. U kunt zich aanmelden door enkele basisgegevens in te vullen. Hierna ontvangt u regelmatig onze enquêtes via de e-mail. De enquêtes zijn anoniem en niet te koppelen aan uw identiteit. De uitslagen van de enquêtes worden bekend gemaakt in de uitzendingen van EénVandaag en via deze website.

Inloggen
Als u inlogt met uw login en uw wachtwoord kunt u uw e-mailadres of wachtwoord wijzigen of zich afmelden. U kunt ook uw basisgegevens uit de profielenquête wijzigen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wachtwoord vergeten? Vraag hier uw wachtwoord op.

;)

geen zin om te gaan registreren.
Ik vind Pechtold wel redelijke taal uitslaan laatste tijd. Hoewel niet direct mijn partij.

idem als boven, behalve dan dat Rutte en Bos het bizar slecht doen en JP op 1

Ella Vogelaar is wel een topper.

Dat kan er maar 1 zijn. Als je door de hele 2e kamer en een groot deel van de "Nederlandse" bevolking uitgekotst wordt nadat je iemand bij een debat Knettergek hebt genoemd, en je 8 maanden later alsnog je gelijk krijgt lag je jezelf een breuk. :D Wilders for president :D

Kabouter Bos heeft gewonnen hoorde ik net op de radio. Of ging dat ergens anders over?

Gewoon zovaak mogelijk op Geert Wilders stemmen om zoveel mogelijk mensen te shockeren :D

Mensen hierboven suggereren dat Bos en Rutte het slecht deden, maar IK vind dat ze de afgelopen tijd toch serieus een stuk structiever en beter zijn geworden. Vooral Rutte heeft een gigantische vooruitgang gemaakt in mijn optiek.

Echter wie ik politicus van het jaar zou noemen? moet ik nog even denken.

Grootste hufter in ieder geval Klink

Elke politicus is fout, maar de grootste hond is nog wel bos

De welvaart doet het in verhouding met de buurlanden erg goed in Nederland. Dus ik denk dat jullie weinig te klagen hebben. Als je het niet erg vindt om duur te wonen en te rijden, en vaak in de regen te zitten is Nederland toch één van de beste plaatsen in de wereld om te leven. Hoewel ik PvdA ook foute keuzes zie maken moet ik bekennen dat Nederland in zijn algemeenheid relatief goed bestuurt wordt...

Het enige wat men nog moet leren is de islam niet zoveel rechten geven en gewoon een wat rechtser beleid zal ook nodig worden de komende jaren.

De welvaart doet het in verhouding met de buurlanden erg goed in Nederland. Dus ik denk dat jullie weinig te klagen hebben. Als je het niet erg vindt om duur te wonen en te rijden, en vaak in de regen te zitten is Nederland toch één van de beste plaatsen in de wereld om te leven. Hoewel ik PvdA ook foute keuzes zie maken moet ik bekennen dat Nederland in zijn algemeenheid relatief goed bestuurt wordt...

:heart:

Het enige wat men nog moet leren is de islam niet zoveel rechten geven en gewoon een wat rechtser beleid zal ook nodig worden de komende jaren.

Religie in het algemeen moet ingedamd worden. Bijzonder onderwijs is nutteloos imo bijv. Wet op godlastering exit, opening van het euthanasiedebat. In mijn opinie zijn dat trouwens geen zuiver links of rechts georiënteerde standpunten.

Een rechtser beleid wordt echt wel gevoerd op bepaalde plaatsen. Neem de Nederlandse gezondheidszorg. Toegegeven, halfslachtig beleid is slecht, maar de rechtse invloed op de gezondheidszorg heeft in z'n meest totale vorm, de hervormingen rondom de WMO, laten zien dat het gigantische puinhopen kan creëren.

Aan de andere kant hebben bepaalde linkse beslissingen ons veel geld gekost en relatief weinig opgeleverd (of gaan dit nog doen). Ik denk aan scootmobielen en gratis schoolboeken.

Terug
Naar boven