Fitness Seller

Mailen met de Planet Internet Helpdesk

• Topic Starter Topic Starter
BramHoogkamer zei:
Twee knoppen MrJ,standaard mail en verzenden :D
Maar ik weet wat je bedoelt,heb zelf regelmatig problemen gehad met internetprovider.
Euronet,wat een klootviolen daar.
Toen ik een keer echt boos werd waren mijn internetproblemen ook over ???

Whehehe! :p

Heb paar maandjes op de helpdesk van Planet Internet gewerkt.

Zowel Planet als Het Net.

Nou, ik heb meer boze als tevreden klanten aan de lijn gehad zeg.

Leviathan zei:
Heb paar maandjes op de helpdesk van Planet Internet gewerkt.

Zowel Planet als Het Net.

Nou, ik heb meer boze als tevreden klanten aan de lijn gehad zeg.

Wie belt er nou een helpdesk als je toch al tevreden bent? ???

• Topic Starter Topic Starter
Extend zei:
Wie belt er nou een helpdesk als je toch al tevreden bent? ???

Factuurvragen, Aanvragen internet en/of overige diensten, Hijgers, Betalingsregelingen,Wachtwoord kwijt......anders nog iets?

Owww ja en eenzame mensen bellen ook vaak. Was een eens eenzaam vrouwtje....enfin beetje triest verhaal.

Heb dan maar met dr afgesproken dat ze ons op de helpdesk gezelschap kon houden en om bezig te zijn de talloze mails van ene Van Geem te gaan beantwoorden.

:thumbs: Mevrouw is weer helemaal opgebloeid!

:D

MrJ zei:
:cool:

Leviathan zei:
Factuurvragen, Aanvragen internet en/of overige diensten, Hijgers, Betalingsregelingen,Wachtwoord kwijt......anders nog iets?

Nee, dat verklaart al een hoop, maar als je je wachtwoord kwijt ben, bel je niet omdat je tevreden ben, lijkt mij :)

Leviathan zei:
Owww ja en eenzame mensen bellen ook vaak. Was een eens eenzaam vrouwtje....enfin beetje triest verhaal.

Heb dan maar met dr afgesproken dat ze ons op de helpdesk gezelschap kon houden en om bezig te zijn de talloze mails van ene Van Geem te gaan beantwoorden.

:thumbs: Mevrouw is weer helemaal opgebloeid!

Het lijkt mij oersaai werk, maar deze dingen maakt het weer wat leuker geloof ik :)

Terug
Naar boven