Fitness Seller

Wie zegt dat steroïden gevaarlijk zijn?

Was al eens eerder gepost idd, ik denk dat er een onderscheid gemaakt kan worden tussen abuse en use zoals met alles...Ik snap mensen sowieso niet goed met zulke dingen. Klemzuipen kan, blowen niet. Etc. Mensen vrezen wat ze niet kennen en beschermen de domme garde.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat mij zo ergert is dat ze net doen alsof het gevaarlijker is dan cocaïne, heroïne enz. Terwijl het dus duidelijk niet gevaarlijk is.

ik weet niet, ik denk dat steroïde ook heel gevaarlijk kan zijn, net als cocaïne e.d.

sommige mensen reageren heel slecht op een coke ervaring en overlijden en sommige mensen krijgen opeens op onverklaarbare wijze een hart stilstand na steroïde gebruikt te hebben.. ik denk dat het geen van beide goed voor je

Wat mij zo ergert is dat ze net doen alsof het gevaarlijker is dan cocaïne, heroïne enz. Terwijl het dus duidelijk niet gevaarlijk is.

Mits je verstand hebt van zaken en het goed weet te gebruiken dus niet als een debiel in je gaat lopen pompen:D Ik weet er weinig vanaf, maar vind het hypocriet om te gaan lopen doen alsof het super slecht is. Ik heb daar geen kennis van, net zoals die Amerikaanse bal. Een gebruiker kan daar meer over vertellen. En die bal wil geen onderzoek doen naar mensen die het gebruiken, enkel verbieden. Ik vind dat persoonlijk zwak....Gebruik het eerst zelf eens voordat je het verbied, of onderzoek het zodat je kunt aantonen dat het zeer schadelijk is:D

Ok dus ik kan het gewoon gaan gebruiken? :cool:

Denk dat het allemaal wel meevalt. Je moet het niet zomaar in je knallen natuurlijk. Weet wat het is en wat de consequenties kunnen zijn. Verder veel plezier :D

is imo zoals met alles
je moet weten waar je mee bezig bent en je verstand gebruiken!

gevaarlijke is dat veel effecten op de lange termijn nog niet bekend zijn. Je moet het ook niet gaan vergelijken met Cocaine of iets dergelijks (dat is appels met peren vergelijken).

Steroiden zijn een op zichzelfstaand iets, en dat ze gevaarlijk zijn lijdt geen twijfel. In welke mate ze gevaarlijk zijn hangt van de situatie af (persoon di ze gebruikt, hoeveelheid, mentale en lichamelijke gesteldheid etc)...

gevaarlijke is dat veel effecten op de lange termijn nog niet bekend zijn. Je moet het ook niet gaan vergelijken met Cocaine of iets dergelijks (dat is appels met peren vergelijken).

Steroiden zijn een op zichzelfstaand iets, en dat ze gevaarlijk zijn lijdt geen twijfel. In welke mate ze gevaarlijk zijn hangt van de situatie af (persoon di ze gebruikt, hoeveelheid, mentale en lichamelijke gesteldheid etc)...

true

• Topic Starter Topic Starter
gevaarlijke is dat veel effecten op de lange termijn nog niet bekend zijn.
Heb je die ouwe in het filmpje niet gezien? Bijna 70 jaar en geen een klacht. Hij heeft waarschijnlijk zijn hele leven intensief gesport en gezond gegeten.

Vergelijk dit maar eens met een 70 jarige zie z'n hele leven heeft lopen roken en zuipen.

Heb je die ouwe in het filmpje niet gezien? Bijna 70 jaar en geen een klacht. Hij heeft waarschijnlijk zijn hele leven intensief gesport en gezond gegeten.

Vergelijk dit maar eens met een 70 jarige zie z'n hele leven heeft lopen roken en zuipen.

ik ben het met je eens hoor ;) maar zo zijn er altijd wel uitzonderingen met alles denk ik.

iemand die nooit rookt krijgt long kanker en zn buurman die al 50 jaar zware shag rookt niet.. ;)

als je idd kennis van zaken hebt en je gebruikt het verstandig, wie zegt dan dat het slecht is..

ook zo'n heerlijk tegenargument

ja ik vind het onzin om te onderzoeken wat roids met je doen omdat ik het er niet mee eens ben dat de spullen op deze manier worden gebruikt.
(als ik het tenminste goed begreep :P )

als je idd kennis van zaken hebt en je gebruikt het verstandig, wie zegt dan dat het slecht is..

Dat is hier ook het probleem, niemand die het gebruikt heeft echt verstand van zaken simpelweg omdat er geen onderzoeken naar zijn verricht met zulke hoeveelheden en combinaties. Het is altijd van horen zeggen...

Laten we wel wezen, steroiden zijn medicijnen, coke ook, het nadeel alleen met steroiden is dat deze getest zijn onder specifieke omstandigheden en met specifieke doseringen.

De doseringen die gebruikt worden om spieren op te bouwen liggen doorgaans vele malen hoger dan de doseringen waarna onderzoek is verricht. Ook worden er meerdere middelen door elkaar gebruikt wat elkaars werking positief of negatief kan beinvloeden of zelfs totaal andere effecten veroorzaken.

De reden waarom artsen er niet aan beginnen om iemand te ondersteunen met steroiden gebruik is puur omdat deze hoeveelheden en combinaties niet onderzocht zijn.
Natuurlijk HOEF je er geen last van te krijgen, iedereen reageert sowieso anders op niet lichaamseigen stoffen, maar het kan wel.

Persoonlijk vind ik dat het ieders eigen keus en risico is, hetzelfde geldt voor Coke, heroine, bungeejumpen etc..
Je weet dat er een risico aan zit, zorg er dan in ieder geval voor dat je er zoveel kennis over opdoet dat je weet wat dat risico inhoudt. De keus om dat risico te nemen is helemaal aan jou ;)

Je word in je leven ziek of niet en ik denk persoonlijk dat je daar weinig tegen kan doen. Alsof het al bepaalt is op de dag dat je geboren bent en al vast ligt wanneer het zich gaat uiten.
Aan de andere kant.
Ik heb op mijn werk zoveel mensen meegemaakt die zo ongelooflijk ongezond leven drugs, drank, alleen friet eten, roken als ketters en die gasten gaan maar door en hebben zo'n enorme weerstand opgebouwd door de verwaarlozing dat ze niet eens griep krijgen.

Je krijgt iets of niet denk ik.
Meer mensen gaan dood door te hard rijden maar auto's worden toch ook nog verkocht.

Laatst bewerkt:
Je word in je leven ziek of niet en ik denk persoonlijk dat je daar weinig tegen kan doen. Alsof het al bepaalt is op de dag dat je geboren bent en al vast ligt wanneer het zich gaat uiten.
Aan de andere kant.
Ik heb op mijn werk zoveel mensen meegemaakt die zo ongelooflijk ongezond leven drugs, drank, alleen friet eten, roken als ketters en die gasten gaan maar door en hebben zo'n enorme weerstand opgebouwd door de verwaarlozing dat ze niet eens griep krijgen.

Je krijgt iets of niet denk ik.
Mer mensen gaan dood door te hard rijden maar auto's worden toch ook nog verkocht.
:thumbs:

Steroiden zijn relatief ongevaarlijk in die zin dat de kans dat er dood of blijvende schade optreed als gevolg van gebruik of misbruik relatief klein is in vergelijking met andere drugs/medicijnen. Als je insuline ed erbij gaat rekenen kan je dat natuurlijk moeilijk blijven stellen.

Eyeopener:eek:

Dit verlaagt mijn drempel tot usage wel enorm moet ik zeggen.

Terug
Naar boven