AndroidHealthClinic

Wie zegt dat vrouwen niet kunnen rijden?!?

hahaha funny bakje

van harte proficiat meid!

scheur voorzichtig!
;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel :D

FF snel een verslagje: Duck en ik gingen een stukje rijden ( Reuver, Venlo, Reuver, Roermond, Reuver, Koblenz, Reuver :D)

Duck wou graag naar huis maar Muus zag nog de kans om een stukje duitse bossen te rijden :D Wist ik veel dat je zo ook bij Koblenz uit komt :P

Duck in paniek want die vroeg zich af of we nog thuis zouden komen :D ( dat zijn we :P)

Rijd ik daar met 130 over de duitse autobaan, dat was wel even heavy :P

Moest ik ook nog stoppen bij een parkeerplaats omdat de auto oververhit was geraakt :roflol: ( dat krijg je met zo'n hondenhok he :P )
Even laten afkoelen en radiator bijgevuld en Muus tufte zo weer terug naar ons veilige Nederland :D

Net een paar uur mijn rijbewijs en dan al zo ver gereden :P
Heerlijk :D

( voor de mierenneukers onder ons: Ja ik ben geslaagd en nee ik heb nog geen pasje :P heel onverantwoord i know, maar ik hou van risico's. Daarbij was er dus werkelijk geen hond op de weg. :P )

En geef nu zelf toe, wat is er nu heerlijker dan rijden in een auto :D

Het moest er even uit :D

Karma volgt spoedig :)

Klinkt leuk meid !!!

Véél plezier iig met je tuut-tuut :D

Nou,...... :D

Die hebben we op dit moment genoeg hier in de omgeving :rolleyes:
Venlo en Roermond liggen compleet open :mad: Van de ene kant was het handig omdat je zo met je rijlessen beter met de koppeling om leerde gaan en mijn instructeur was dan ook zo fair om gewoon de minuten die je dan gemist had, in te halen een andere les. :)

Je haalde een zin weg :(

Die hebben we op dit moment genoeg hier in de omgeving :rolleyes:
Venlo en Roermond liggen compleet open :mad: Van de ene kant was het handig omdat je zo met je rijlessen beter met de koppeling om leerde gaan en mijn instructeur was dan ook zo fair om gewoon de minuten die je dan gemist had, in te halen een andere les. :)

oops , sry had m al ge-edit :o ,.... zal m er weer bij zetten ;)

monster-quoting-skills-topic :D

feli anyway Muuske ... altijd leuk dat beetje extra vrijheid

Gefeliciteerd!

netjes in 1x ;)

Feli! Maar beter dat risico niet meer nemen. Straks ben je je rijbewijs al weer kwijt voor je het hebt.

Haha, 130 km/u in zo'n koektrommel, dat is vast een hele belevenis ja. :p

rijbewijs halen zegt maar weinig of je kan rijden of niet. Meeste vrouwen kunnen idd niet rijden. Boeit ook niet, vrouwen zijn weer goed in heel veel andere dingen die wij weer niet goed kunnen.

15 rijlesssen is inderdaad niet veel !

Gefeliciteerd meis!

Gefeliciteerd:thumb: ik ben zelf afgelopen maandag gezakt:(

Terug
Naar boven