rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volgens mij gaan ze eerst seksueelexperimenteren met elkaar.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij gaan ze eerst seksueelexperimenteren met elkaar.
wes(king) laat zijn onderdaan SniperX hem helpen en zo wint Wesking

Ik stem op Smink omdat ik denk dat dit jochie de meeste opgekropte woede in zich heeft.
Op basis van mijn analytisch vermogen heeft Smink een ongekende drang tot acceptatie en erkenning. Vermoedelijk is hij in het verleden seksueelmisbruikt of gepest.
Derhalve heeft hij nu veel frustraties en opgekropte haat, en een gevecht met andere kleuters zal hem, indien hij wint, de erkenning op DBB geven die hij zo nodig heeft.
Daarom is hij meest gemotiveerd om te winnen.

Ik stem op Smink omdat ik denk dat dit jochie de meeste opgekropte woede in zich heeft.
Op basis van mijn analytisch vermogen heeft Smink een ongekende drang tot acceptatie en erkenning. Vermoedelijk is hij in het verleden seksueelmisbruikt of gepest.
Derhalve heeft hij nu veel frustraties en opgekropte haat, en een gevecht met andere kleuters zal hem, indien hij wint, de erkenning op DBB geven die hij zo nodig heeft.
!Is ook direct toepasbaar op wesking imo.Ik stem op Smink omdat ik denk dat dit jochie de meeste opgekropte woede in zich heeft.
) daardoor veel te langzaam voor snipers onvoorspelbare moves
daarnaast raadt ik sniper ook de Ultimate Fight Stack van BSN aan, dan wint ie zelfs geblindoekt met een banaan in zijn reet