Fitness Seller

Wie zou er winnen in een gevecht op leven en dood?

Peiling Peiling Wie blijft er over?

• Totaal stemmers
    98
Huntelaar komt er maar slecht vanaf.

fat chance dat ze allevier eraan gaan bij een 4-way fight to the death :P. Dat betekend dat het correcte antwoord er niet bij staat... :D

ik ga voor sniper
enige van de 4 die iets zinnigs kan toevoegen aan dit forum

Ik geef het voordeel van twijfel en stem voor sniperx, benieuwd wat ie kan als ie tot het uiterste gedreven word. Men zegt zo vaak de braafste zijn de meest bad ass ones around...

Een bitchfight kent geen winnaar...

smink.
dat rijmt op bink, en daardoor heeftie dus een voordeel op de rest.

strategisch gezien zou sniper winnen.

Ik stem op Smink omdat ik denk dat dit jochie de meeste opgekropte woede in zich heeft.
Op basis van mijn analytisch vermogen heeft Smink een ongekende drang tot acceptatie en erkenning. Vermoedelijk is hij in het verleden seksueelmisbruikt of gepest.
Derhalve heeft hij nu veel frustraties en opgekropte haat, en een gevecht met andere kleuters zal hem, indien hij wint, de erkenning op DBB geven die hij zo nodig heeft.
Daarom is hij meest gemotiveerd om te winnen.

Ik stem op Smink omdat ik denk dat dit jochie de meeste opgekropte woede in zich heeft.
Op basis van mijn analytisch vermogen heeft Smink een ongekende drang tot acceptatie en erkenning. Vermoedelijk is hij in het verleden seksueelmisbruikt of gepest.
Derhalve heeft hij nu veel frustraties en opgekropte haat, en een gevecht met andere kleuters zal hem, indien hij wint, de erkenning op DBB geven die hij zo nodig heeft.

maar... haat maakt soms blind en sniper is meer een gecontroleerde vechter denk ik en die zal dan op een foutje van smink wachten en toeslaan :D

:roflol:!

:roflol: Weeral een wijs verhaal van Loo :D.

Is ook direct toepasbaar op wesking imo.

aan de statsvergelijking te zien denk ik dat sniper gaat winnen dit doordat de andere 3 zo groot en sterk zijn (;)) daardoor veel te langzaam voor snipers onvoorspelbare moves :D daarnaast raadt ik sniper ook de Ultimate Fight Stack van BSN aan, dan wint ie zelfs geblindoekt met een banaan in zijn reet

Prachtig verhaaltje loo:D. Van dat coïtusuele misbruik moet je even naar Jesaja gaan.

OT:
Laat maar komen

Jullie hebben het allemaal verkeerd.Ik zet al mijn geld op Sniper!
Als je goed kijkt naar de enorme lange benen van hem zie je dat dat een moordwapen is zeker in een cagefight. Zijn knieen zijn zeer knokig maar doeltreffend om die 3 andere pubers mee te knieen op hun pukkelhoofdjes.:roflol:

knie2.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben het allemaal verkeerd.Ik zet al mijn geld op Sniper!
Als je goed kijkt naar de enorme lange benen van hem zie je dat dat een moordwapen is zeker in een cagefight. Zijn knieen zijn zeer knokig maar doeltreffend om die 3 andere pubers mee te knieen op hun pukkelhoofdjes.:roflol:
knie2.jpg

:eek:

Sniperx! want hij koopt de rest om met kopietjes van 'Bodybuilding: een passie voor het ijzer'

schmink uiteraard, hij is (vanwege zijn hobby) hardhandige (naakte) kerels gewend!

Terug
Naar boven