Fitness Seller

wielersport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gregske V

Novice
Waardering
0
ik ben niet van plan AAS te gebruiken , maar ik weet niet waar ik dit anders moet posten. ik ben 18 jaar , en mijn vraag is: wat kan ik gebruiken om te versterken. nogmaals ik doe aan wielrennen. advies rond stimulerende middelen of andere die niet gevaarlijk zijn is welkom.

en weet me ook te zeggen of en hoe ik er mee door de controle raak.

sorry hoor maar kan dit niet laten: Wat voor gevoel krijg jij als je die beker vasthoudt na zo'n wedstrijd. Kijk mij ik heb EERLIJK gewonnen. ??? Of komt mijn kennis te kort en loopt iedere 18jarige in de wielersport shit te gebruiken. Train dan ****ing harder en eet goed!

Kijk AAS gebruik bij bb heeft hele andere doelstelling in topsport. Iedereen gebruikt de shit, tis een onderdeel. Het is niet meer zo dat het oneerlijk is of iets dergelijks. Bij wielersport is dat never nooit zo.(als dat zo is hoor ik het graag)

by the way: stimulerende middelen---> AAS.

Laatst bewerkt:
je wil iets met de voordelen van as maar wil geen as ???

• Topic Starter Topic Starter
ok as dan , maar als het gevaarlijk is voor mijn gezondheid laat het dan maar. indien niet wil ik wel weten wanneer het uit mn bloed is.

Gregske V zei:
ok as dan , maar als het gevaarlijk is voor mijn gezondheid laat het dan maar. indien niet wil ik wel weten wanneer het uit mn bloed is.

ok as dan ??? niet gevaarlijk ??? laat maar ??? uit mn bloed is ???
HALLO!!! get a life!!
wat een ontzettende domme opmerkingen

ps zuurstof is ook toxisch, misschien moet je dat ook maar laten :D

topsport is ook gevaarlijk

Gregske V zei:
ik ben niet van plan AAS te gebruiken , maar ik weet niet waar ik dit anders moet posten. ik ben 18 jaar , en mijn vraag is: wat kan ik gebruiken om te versterken. nogmaals ik doe aan wielrennen. advies rond stimulerende middelen of andere die niet gevaarlijk zijn is welkom.

en weet me ook te zeggen of en hoe ik er mee door de controle raak.

In dat geval moet je je gaan focussen op voeding en supplementatie.

Niet in dit subforum posten dus. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven