XXL Nutrition

Wielrenner Boonen rijdt Lamborghini tegen paal

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
De Belgische wielrenner Tom Boonen heeft maandagavond zijn Lamborghini in de prak gereden. De topsprinter belandde met zijn auto tegen een elektriciteitspaal nadat hij uitweek voor een overstekende kat.

Boonen in de Belgische media: ''Maandagavond reed ik met mijn wagen in de buurt van Balen. Bij een verkeerslicht liep een kat de straat over. Ik kon ze ontwijken, maar kwam in de berm terecht. De voorkant van mijn wagen is beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog'', aldus de voormalige wereldkampioen.

070418_272_boonenprak.jpg

(bron:fok.nl)

Zou die kat daarna misschien in de sloot zijn gesprongen???

een wielrenner met een lambo, moet niet gekker worden.

Die tietjes denken ook dat het vanzelfsprekend is om zo'n race monster te kunnen besturen.

mijn keuze zou toch gauw gemaakt zijn:
liever een dooie kat dan met een lambo gekke maneuvers uithalen

Weet niet wat ik had gedaan, uit reflex natuurlijk uitgeweken... Maar misschien word het je op een of andere manier fataal (of breek je een been oid) Zou wel twee keer nadenken in 3ms ofzo :D

Ik geloof er geen hol van. Hij zal op het eindeseizoen voor hem wel wat met zn nieuwe karretje aan het spelen geweest zijn met wat XTC op ofzo.

Wie zegt dat er uberhaupt een kat was, volgens mij liegt hij gewoon omdat hij niet kan rijden.

dat ie er uberhaubt overnadenkt?!
Doorboeken!

GVD!! Je lambo naar de ziekte!
Kzou dr helemaal depri van zijn.

Epo denk ik.

Gelukkig leeft de kat nog :roflol:

De sukkel, interessant willen doen met een sportwagen waarmee ie niet kan rijden. Kruip terug op je fietsje overbetaalde ecto :rolleyes:

De sukkel, interessant willen doen met een sportwagen waarmee ie niet kan rijden. Kruip terug op je fietsje overbetaalde ecto :rolleyes:

:roflol: overbetaald ?laat dat maar weg,in vergelijking met de voetbal zouden ze nog meer moeten krijgen.Die coureurs moetn zich er wel serieus voor uitsloven.Met de rest ben ik het met je eens :D

haha zalige opmerking Big_T :roflol:

en ja nu blijkt dat hij ook de laatste wedstrijd niet gaat meerijden omdat hij wat "ziekjes" is.. mss toch een kwetsure van dat ongeval? en tegen 35km/u je lambo zo in de prak rijden.. bijna onmogelijk vind ik.. hij zal wel sneller gereden hebben!

Laatst bewerkt:
All epo, no more hard work.

ja das waar wielrenners moeten nog iets meer doen dan voetballers, maar wat duidelijk is is dat ze allemaal OVERbetaald zijn.
Maar diegenen die zich echt moeten uitsloven zijn diegene die het minst betaald worden, hoe minder je handen vuil hoe meer geld.
Al die topsporters hier die miljoenen krijgen die wij in gans ons leven nooit mathematisch met ons harde werken kunnen verdienen. Ik vind het absurd, erg, lachwekkend en meelijwekkend voor diegenen die al moeilijk hun primaire behoeften kunnen betalen.

ja das waar wielrenners moeten nog iets meer doen dan voetballers, maar wat duidelijk is is dat ze allemaal OVERbetaald zijn.
Maar diegenen die zich echt moeten uitsloven zijn diegene die het minst betaald worden, hoe minder je handen vuil hoe meer geld.
Al die topsporters hier die miljoenen krijgen die wij in gans ons leven nooit mathematisch met ons harde werken kunnen verdienen. Ik vind het absurd, erg, lachwekkend en meelijwekkend voor diegenen die al moeilijk hun primaire behoeften kunnen betalen.

dat is maar al te waar

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven