Fitness Seller

Wielrenner Boonen rijdt Lamborghini tegen paal

:roflol: overbetaald ?laat dat maar weg,in vergelijking met de voetbal zouden ze nog meer moeten krijgen.Die coureurs moetn zich er wel serieus voor uitsloven.Met de rest ben ik het met je eens :D
In vergelijking met voetballers moet iedereen meer krijgen. Die wielrenners rijden tegenwoordig ook niet meer op een bord lasagne;)

ja das waar wielrenners moeten nog iets meer doen dan voetballers, maar wat duidelijk is is dat ze allemaal OVERbetaald zijn.
Maar diegenen die zich echt moeten uitsloven zijn diegene die het minst betaald worden, hoe minder je handen vuil hoe meer geld.
Al die topsporters hier die miljoenen krijgen die wij in gans ons leven nooit mathematisch met ons harde werken kunnen verdienen. Ik vind het absurd, erg, lachwekkend en meelijwekkend voor diegenen die al moeilijk hun primaire behoeften kunnen betalen.

Precies, werk je je 40 jaar lang kapot in de bouw of weet ik veel wat. Heb je niet eens een jaar salaris van een topvoetballer. DIe gasten kunnen op hun 30e met pensioen en nog flink rijk doorleven. Net als die acteurs met paar miljoen per film of een paar ton voor een tv serie...
Waarom moet het zo overdreven betaald zijn? Als ze die normale salarissen geven word het voor de doorsnee burger fijn om originele dvd's en cd's te kopen.
Als je in usa zwart ben en wat kan rappen over wijven en bling bling en drugs dan ben je ook in no-time binne..

Koopt ie toch gewoon een nieuwe.

Precies, werk je je 40 jaar lang kapot in de bouw of weet ik veel wat. Heb je niet eens een jaar salaris van een topvoetballer. DIe gasten kunnen op hun 30e met pensioen en nog flink rijk doorleven. Net als die acteurs met paar miljoen per film of een paar ton voor een tv serie...
Waarom moet het zo overdreven betaald zijn? Als ze die normale salarissen geven word het voor de doorsnee burger fijn om originele dvd's en cd's te kopen.
Als je in usa zwart ben en wat kan rappen over wijven en bling bling en drugs dan ben je ook in no-time binne..

good question

Tsjah tis altijd zo, talent is talent...

Boeit mij niet btw, liever dat zij miljoenen krijgen en ik mooie films kan zien dan dat er een paar jostie's zoals jij :D (no offence) in de avond in "speelfilms" spelen.

De armen worden armer
en
de rijken worden rijker
Het is niet eerlijk maar het is nu zo, niet van wakker liggen.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven