XXL Nutrition

wii mod

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
heb een tijdje geleden een gemodde wii gekocht, maar heb nu een nieuw spel gekocht (gedownload eigenlijk) en mijn wii moet een systeemupdate doen vooraleer ik het kan spelen.
Nu heb ik ooit eens iets gelezen dat als je wii gesoftwaremod is, een update ervoor kan zorgen dat je wii niet meer werkt.

Mijn vraag is nu: hoe zie ik of mijn wii gesoftware- of gehardwaremod is?

verkopen die shit en een ps3 nemen

god of war 3, bitches

edit: als hij gehardmod is ziet alles in het systeem menu er normaal uit, als hij gesoftmod is heb je normaal homebrew staan als één van de kanalen en wss nog enkele andere.

Om het spel te kunnen spelen: http://www.wiihacks.com bevat een zee van informatie. Daar moet je het zeker kunnen vinden. Wss gaat het om super mario galaxy 2?
Er zijn namelijk maar enkele games die een update van het besturingssysteem bevatten.
Die update mag je zeker niet uitvoeren en kan je afaik gewoon weigeren (best installeer je priiloader zodat je disc updates automatisch kan blokkeren, meer info daarover op wiihacks).

Laatst bewerkt:
illegaliteit zal worden gestraft.

• Topic Starter Topic Starter
edit: als hij gehardmod is ziet alles in het systeem menu er normaal uit, als hij gesoftmod is heb je normaal homebrew staan als één van de kanalen en wss nog enkele andere.

Om het spel te kunnen spelen: http://www.wiihacks.com bevat een zee van informatie. Daar moet je het zeker kunnen vinden. Wss gaat het om super mario galaxy 2?
Er zijn namelijk maar enkele games die een update van het besturingssysteem bevatten.
Die update mag je zeker niet uitvoeren en kan je afaik gewoon weigeren (best installeer je priiloader zodat je disc updates automatisch kan blokkeren, meer info daarover op wiihacks).

idd smg2.
op die site (en andere overigens ook) staat nergens hoe je het expliciet kan zien.
Een softmod wii heeft een homebrew channel (mijn wii ook), maar moet spellen laden via het backup loader channel (heeft mijn wii niet, mijn wii laadt spellen gewoon rechtstreeks)
vandaar de verwarring:D

dude wii? daar ga je na 1 maand spijt van hebben. beter neem je ps3 of xbox of spaar je nog ff tot er een nieuwe console uitkomt.

dude wii? daar ga je na 1 maand spijt van hebben. beter neem je ps3 of xbox of spaar je nog ff tot er een nieuwe console uitkomt.

Nintendo maakt nog steeds de beste games qua gameplay imo en de wii is geweldig om samen op te gamen met wat vrienden.
Als je iemand bent die meer om graphics geeft dan kan je idd beter een xbox of ps3 kopen.

Nintendo maakt nog steeds de beste games qua gameplay imo en de wii is geweldig om samen op te gamen met wat vrienden.
Als je iemand bent die meer om graphics geeft dan kan je idd beter een xbox of ps3 kopen.
daar ben ik het niet totaal met je eens maar ik moet zeggen de wii heeft wel een aantal zeer goede titels.

toen ik zag staan "Angelus en Wii" verbaasde mij dat eerlijk gezegd niet.

****ing gh3yschnitzel dat je bent :D

Terug
Naar boven