Fitness Seller

Wii U - 30 november launch day

Peiling Peiling Ik ga de Wii U aanschaffen

• Totaal stemmers
    17

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.522
E3 direct Nintendo Wii U

WiiU een stuk krachtiger dan de PS3 en Xbox 360.
Is het minder krachtig als de huidige generatie consoles van Sony en Microsoft? Krachtiger, even krachtig?

Volgens Brian Burleson en Randy Pitchford van Gearbox software weldegelijk, en niet zomaar krachtig maar veel krachtiger.
Volgens sommige developers is de CPU kloksnelheid een stuk langzamer als de huidige generatie consoles.
Ook is de GPU veel beter dan de huidige generatie console.
Om het allemaal verwarrender te maken is de Random Acces Memory wel veel meer en de geruchten wijzen op een Quadcore CPU.

Wat begrijpen we hieruit?

De Wii U is weldegelijk veel krachtiger. Er is ietswat verwarring ontstaan doordat één developer heeft aangegeven dat de CPU kloksnelheid ietjes trager is. Echter als we de bekende Wii U specs en bevestigde feiten door Gearbox en Nano Assualt Neo developers even op een rij leggen komen we tot de conclusie dat de CPU een Quadcore 3.0 GHZ beest is.

3.0 GHZ kloksnelheid bevestigd de lager snelheid in vergelijking met de 3.2 core snelheid van Xbox 360, echter zijn dat maar 3 cores vergeleken met 4 van Wii U.
De door Nintendo bevestigde GPGPU (General Purpose Graphics Processing Unit) Grafische kaart die tevens ook nog wordt ontwikkelt door AMD is ook een beest waarmee rekening moet worden gehouden aangezien de GPU nu ook CPU werk kan verrichten.

http://www.insidegamer.nl/community/column/28291/wii-u-is-het-krachtig-genoeg

Net de presentatie gekeken van Nintendo op de E3, de nieuwe console gaat WiiU heten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit gaat een gruwelijk systeem worden.

3th party developers zijn erg enthousiast bij aanvang van het nieuwe systeem wat bij de Wii 6 jaar terug niet het geval was. Console gaat in elk geval zich weer richten op de hardcore gamer.

Check hier de presentatie. http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html

Vanaf 1:15:00

http://www.youtube.com/watch?v=KEMz4ZieCwM

Ben benieuwd wat Sony en Microsoft gaan doen, ook binnenkort komen met een nieuwe console? Als Nintendo het goed aanpakt denk ik dat ze een flink publiek kunnen trekken.

weer zo'n nieuwe bullcrap gimmick, ze kunnen beter nintendo gaming veranderen in nintendo gayming

Sony komt toch met nieuwe psp die ook op ps3 aangesloten kan worden voor soortgelijke ervaring?

Heb heel die presentatie niet gekeken maar wat mijn aandacht trok was "Console gaat in elk geval zich weer richten op de hardcore gamer.''
Zelf ben ik benieuwd wat Sony en Microsoft gaan aanbieden.

Heb heel die presentatie niet gekeken maar wat mijn aandacht trok was "Console gaat in elk geval zich weer richten op de hardcore gamer.''

Ja trok ook mijn aandacht, gaat nog lastig worden wat ik zal doen deze kopen of nieuwe xbox (zal toch wel xbox heten :p).

games zijn tegenwoordig niet meer dan gerecycleerde onzin met meer zinloze, dan nuttige elementen.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=KEMz4ZieCwM

-5:15 zie je wat de controller doet met het beeld van games. Geen visuele vervuiling meer op beeld alleen nog maar de game. Menu's worden via controller weergegeven. Ook door kunnen gamen wanneer je de tv uitzet of iemand wat anders wilt kijken.

-14:20 zie je een vroege demo van wat het systeem visueel kan weergeven. Helaas is het filmpje niet van HD kwaliteit. Duidelijk wat anders dan de wii.

-18:50 nu wordt het echt interessant. Dan komen 3th party developers aan het woord en zijn erg enthousiast.

Sony en Microsoft gaan de komende jaren nog niet met een nieuwe console op de markt komen. Nintendo volgt de 5 jaarlijkse cycle die bij alle generatie consoles in het verleden zijn uitgekomen op. Sony en Microsoft hebben destijds zulke investeringen gedaan dat ze bij aanvang aangaven af te wijken van deze cycle. Denk dat je niet moet rekenen dat er een voor 2014 op de markt komt.

Sony en Microsoft gaan de komende jaren nog niet met een nieuwe console op de markt komen. Nintendo volgt de 5 jaarlijkse cycle die bij alle generatie consoles in het verleden zijn uitgekomen op. Sony en Microsoft hebben destijds zulke investeringen gedaan dat ze bij aanvang aangaven af te wijken van deze cycle. Denk dat je niet moet rekenen dat er een voor 2014 op de markt komt.
Hier was ik al bekend mee, maar ben benieuwd waar ze mee aan komen kakken.. Zelf verwacht ik niets meer dan een gepimpte Ps3/Xbox 360 met betere graphics.. Alhoewel ik hier niet mee zit :)

Edit: En full 3D support natuurlijk, dat hoort erbij.

Laatst bewerkt:
Virtual reality is de enige manier om games meer badass te maken. Gewoon een bril op je kop zodat je helemaal in de game wereld bent en totaal bent afgesloten van de realiteit.

Dat word zo ziek bij FPS en RPG's.

Zowel bij bol.com als bij bartsmit.com te reserveren.
Zit wel wat verschil in de prijs.
Bartsmit € 299,99
Bol € 499,00

300 euri zou een mooie entree prijs zijn.

De hoofdredacteur van GameTrailers heeft gezegd dat Wii U waarschijnlijk 299 dollar gaat kosten. Daarmee zou de prijs van de nieuwe console van Nintendo 50 dollar hoger liggen dan de Wii tijdens lancering.

De hoofdredacteur van GameTrailers, Shane Satterfield, deed de uitspraak in de meest recente aflevering van Invisible Walls. Hij zegt: “we gaan ervan uit dat Wii U 299 dollar gaat kosten. Ik heb via bepaalde kanalen vernomen dat dit waarschijnlijk de prijs wordt van het systeem.” Naar aanleiding van eerdere consolelanceringen zal een Amerikaanse prijs van 299 dollar in Europa waarschijnlijk neerkomen op een verkoopprijs van 299 euro.

http://nl.ign.com/news/326/Gerucht-Wii-U-gaat-299-dollar-kosten

Komt zeer waarschijnlijk rond oktober/november dit jaar op de markt.

die zombie U game lijkt me best vet :)

Wii U Coming to Japan December 8 In Two Configurations

Nintendo will sell Wii U in two configurations in Japan, president Satoru Iwata said Thursday in a livestreamed presentation.

The new console, to be released on December 8 in Nintendo’s home territory, will be sold in Premium and Basic packages. The Premium Set will retail for 31,500 yen (about $405) and include the Wii U console, the GamePad touchscreen controller, AC adapters for both pieces of hardware and an HDMI cable. It will also include a membership to “Nintendo Network Premium,” which gives users discounts on their purchases of digital Wii U software. Finally, it will come with 32 GB of onboard storage for downloadable games.

The Basic Set, which will retail for 26,250 yen (about $337), will include the console and GamePad plus 8 GB of storage.

Premium Set: 31,500 yen. Basic Set: 26,250. That’s roughly $350 and $300, but would point to $300 and $250 bundles in the U.S. if the bundles are identical.

Presentatie Nintendo Wii U

http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/ne...ml?at=mail&mailname=Event_Mail_WiiU_Sept_2012

Overzicht van de hoofdpresentatie
00:06 Meneer Shibata en meneer Iwata presenteren Nintendo Direct
03:43 Wii U-systeembundels en inhoud
06:13 Compatibiliteit met Wii-accessoires
07:41 Technische specificaties van het Wii U-systeem en de GamePad
09:24 Releasedatum Wii U
09:58 Nintendo Land
14:53 New Super Mario Bros. U
18:58 RAYMAN® LEGENDS
22:05 ZombiU™
25:48 FIFA 13
26:17 Mass Effect™ 3: Special Edition
27:27 Introductie downloadbare titels voor de Wii U
27:54 Trine 2: Director's Cut
28:44 Toki Tori 2 TwoTribes
29:37 Nano Assault Neo
30:16 LEGO City: Undercover
34:03 The Wonderful 101
35:43 BAYONETTA 2
36:57 Line-up Wii U 2012
38:33 Monster Hunter™ 3 Ultimate: speciaal bericht van Ryozo-san
40:23 Software-overzicht Wii U-releaseperiode

Laatst bewerkt:
Wii U komt in 3 verschillende packs op de markt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wii U Basis Pack Wit € 299.99
De Basis Pack bevat een witte Wii U-console met 8 GB flashgeheugen en een GamePad, kabels voor de console en Pad, en een HDMI-kabel.

Wii U Premium Pack Zwart € 349.99
De Premium Pack, met zwarte Wii U en GamePad, heeft net als de Basic Pack een GamePad en kabels, maar ook 32 GB flashgeheugen, een Wii Sensor Bar-accessoire en Nintendo Land. Daarnaast bevat het pakket ook een standaard voor de GamePad en console. 2 jaar Nintendo Network Premium abonnement t/m december 2014. Nintendo Network Premium bied 10% korting op al je digitale aankopen via het Nintendo Netwerk.

Wii U Premium Pack Zombi U Zwart € 399.99
Zie Premium Pack. Spel Nintendo land wordt vervangen door Zombi U. Premium Controller Zwart

De Wii U lijkt nu al een groot succes te worden. In de U.S. is het premium pakket in de pre order uitverkocht.

http://www.nintendolife.com/news/2012/09/wii_u_pre_orders_selling_out_in_the_us
http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/728008/wii-u-pre-orders-sell-out-at-big-retailers/

Ik baal er een beetje van dat de premium zwart is. Dit past niet bij mijn interieur. Ik zal voor de basic set gaan daar ik toch al een wii heb en het geheugen met een SD kaart flink uitgebreid kan worden (heb dan die 32GB niet nodig).

Verder ziet Zombi U er zeer vet uit. Zeer benieuwd naar de reviews.

http://www.youtube.com/watch?v=C_CxK-mFKak

Terug
Naar boven