MuscleMeat

Wil creatine gaan bestellen; welke?

Woldere

Advanced Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
-Wil van Bodyenfitshop bestellen omdat ik erg tevreden over ze ben.
-Heb stickies en veel threads gelezen, maar weet nog steeds niet echt welke Creatine ik nu wil bestellen.
-1e keer dan ik Creatine ga gebruiken.

Ik zit zelf aan hun huismerk Creapure Creatine te denken. Prijs en kwaliteit lijken me prima. Of kan iemand iets anders aanraden?

Creapure.

• Topic Starter Topic Starter
thx guise

creapure maar ik denk dat kreaalkaline (zo spreek je het uit maar schrijf je het niet) ook wel interesant is:)

creapure idd

Is Creapure dan de "beste" creatine op b&f? Of gewoon een goede creatine om mee te beginnen?

Het is gewoon 100% Creapure creatine en geen mix van allerlei soorten en het is goedkoop en het werkt ook nog is super :D Was ook mijn eerste creatine, heb wel opgeladen en merkte het binnen een paar dagen al.

ik weet niet of het al genoemd was, maar ik zou voor creapure gaan.

Iemand die misschien Creapure aanraadt?

creapure creatine, the way to go :) onnodig om veel geld uit te geven aan luxe mixjes die zogenaamd beter opgenomen worden en voor minder onderhuidsvocht zouden zorgen. de meeste krijgen van creatine monohydraat net zo goed geen vocht. (tenzij je misschien wedstrijddroog wil staan das een ander verhaal )

Ik ga over 20 dagen denk ik aan de Creatine als mijn TMS op is. Zit te denken aan of Creapure of Super Creatine(BFshop) maar zoals ik hier lees toch voor creapure gaan?

Misschien Creapure?

Het is geworden: Creapure.

Inzendingen met het goede antwoord krijgen binnen 5 werkdagen bericht over hun prijs.

creapure

Creapure is THE best

Terug
Naar boven