Fitness Seller

wil een ander kuur zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh jee

verkeere sectie en verkeerde vraag,

beetje onderzoeken eerst en toelichten WAT je wil. zo'n vraag als 2e post...:(

• Topic Starter Topic Starter
heb er al 5 gezet maar wil iets anders deca sus igf bol trembol

5 kuren gezet en je weet niet eens wat je gezet hebt???? Ga eerst maar eens rondlezen hier

5 kuren gezet en je weet niet eens wat je gezet hebt???? Ga eerst maar eens rondlezen hier

de gene die ik heb gezet weet ik maar wil iets anders. ben begonnen op 90 kg en sta nu op 113 kg wit nog een beetje vet bij maar daar word aan gewerkt
:o

heb er al 5 gezet sus igf deca bol trem maar heb nu een ander persoon maar zeet niet uit mijn eigen wat goed is??????

deca
boldane
trenbolone
IGF-1
sustanon

Ik hoop voor je dat diegene die jou de kuurtjes gaf wel wist wat hij andere aansmeerde , want met deze dingen kun je imo flinke fouten maken :(
Wat weer zonde van je geld / tijd en lichaam is.

Maar lees ff rond , stel een kuur samen , post deze en vraag dan om reacties of evt verbeteringen ;)

deca
boldane
trenbolone
IGF-1
sustanon

Ik hoop voor je dat diegene die jou de kuurtjes gaf wel wist wat hij andere aansmeerde , want met deze dingen kun je imo flinke fouten maken :(
Wat weer zonde van je geld / tijd en lichaam is.

Maar lees ff rond , stel een kuur samen , post deze en vraag dan om reacties of evt verbeteringen ;)

ja ja heb ze niet allemaal in een keer gepakt wist zat ik moets pakken en had het netjes op geschreven maar hij was weel te duur maar heb een ender gevonden en daar mee vraag ik wat hulp voor goede kuur bij een te zoeken

misschien kan je het ook in het nederlands vragen, ik snap er geen hol van wat je nu hebt gehad en wat je nu wilt???? ???

5 kuren voor 23 kg bij te komen goe bezig...

misschien kan je het ook in het nederlands vragen, ik snap er geen hol van wat je nu hebt gehad en wat je nu wilt???? ???

Idd.

Verkeerde sectie en ga eerst eens goed rondlezen. Als je al vier jaar bezig bent met kuren zou je toch wel enig verstand van zaken moeten hebben.

ben wel al 4 jaar mee bezig en nog op het gemak want kost veel

23 kg, en wrs nog een deel vet...en je gaat nog een stuk verliezen.. :roflol:
Je had beter eerst 5 jaar naturel getraint maar gedane zaken nemen geen keer, wel zonde van je lever

Beestje

ik leg het je even nog een keer uit.
je post het onderwerp in de verkeerde sectie en hoe jij je vraag formuleert is al duidelijk dat je er geen pepernoot van snapt.
dat is de reden dat jij zo afgezeken word.

zorg eerst dat je de basis kennis eigen gemaakt hebt en stel je vraag dan nog is

was sarcastisch bedoeld... 24 kg kun je bijkomen in 4 jaar zonder te kuren dus niet echt een goeie prestatie...

Dan wogen we met zen allen allemaal zo boven de 100 kg
des wel een beetje gemakkelijk gezegd natuurlijk.Als iedereen naturel 24 kg zou pakken zou der niet zoveel gekuurd worden:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven