wie kan mij zeggen wat een goede kuur is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

verkeere sectie en verkeerde vraag,
beetje onderzoeken eerst en toelichten WAT je wil. zo'n vraag als 2e post...![]()

5 kuren gezet en je weet niet eens wat je gezet hebt? Ga eerst maar eens rondlezen hier

heb er al 5 gezet sus igf deca bol trem maar heb nu een ander persoon maar zeet niet uit mijn eigen wat goed is![]()

deca
boldane
trenbolone
IGF-1
sustanon
Ik hoop voor je dat diegene die jou de kuurtjes gaf wel wist wat hij andere aansmeerde , want met deze dingen kun je imo flinke fouten maken
Wat weer zonde van je geld / tijd en lichaam is.
Maar lees ff rond , stel een kuur samen , post deze en vraag dan om reacties of evt verbeteringen![]()
misschien kan je het ook in het nederlands vragen, ik snap er geen hol van wat je nu hebt gehad en wat je nu wilt?
![]()
ben wel al 4 jaar mee bezig en nog op het gemak want kost veel
was sarcastisch bedoeld... 24 kg kun je bijkomen in 4 jaar zonder te kuren dus niet echt een goeie prestatie...
misschien kan je het ook in het nederlands vragen, ik snap er geen hol van wat je nu hebt gehad en wat je nu wilt?
![]()

ben wel al 4 jaar mee bezig en nog op het gemak want kost veel
was sarcastisch bedoeld... 24 kg kun je bijkomen in 4 jaar zonder te kuren dus niet echt een goeie prestatie...