MuscleMeat

wil graag reactie door ervare mensen.

michael

Cool Novice
Waardering
0
hoi heren,
wil volgende maand met de volgende kuur beginnen.
geschiedenis:

1ste kuur winny/eq 30mg om de dag/400mg per week
2de kuur test/deca 250mg per week/200mg per week
3de kuur winny/tren 40 om de dag / 75mg om de dag

doel:
droge spiermassa
wil nu de volgende kuur doen

week 1 t/m 4 400mg EQ/30mg anavar
week 4 t/m 10 400mg EQ/40 mg winny
week 9 t/m 11 ventipulmin
+
na kuur

vraag
hoe vinden jullie de kuur en is het verstandig om aan cardio te toen tijdens de kuur??????

jij wou 10 weken aan de 17 aatjes ? niet doen bro

gooi de anavar eruit zou ik zeggen, die heeft niet echt een toegevoegde waarde hier of je moet op zoek zijn naar een collie kracht

• Topic Starter Topic Starter
is dit niet beter dan:
week 1 t/m 4 400mg EQ
week 4 t/m 10 400mg EQ/40 mg winny/30mg anavar
+
na kuur

reusje20 zei:
jij wou 10 weken aan de 17 aatjes ? niet doen bro

gooi de anavar eruit zou ik zeggen, die heeft niet echt een toegevoegde waarde hier of je moet op zoek zijn naar een collie kracht

En zo sterk wordt je er niet eens van,vind ik,dus zou de anavar ook skippen idd.

Navy zei:
nee anavar en winstrol is een vrij nuttelose stack, het is of winstrol of anavar.
en ventipulim, is clen neem ik aan?

is dat je nakuur, ofwat?

nakuur, clomid en nolvadex.
En ja, als het je doel is om droger te worden dan is cardio en een aangepast voedingsschema wel nodig.

Dus ik zou eerst maar met een juist voedingsschema komen, en dan je kuur eens gaan samenstellen.

greetz

ja dat is clen en nee dat is niet mijn nakuur. mijn doel is om er lekker wat droge killos aan te komen en gelijk mijn % wat te verlagen.

michael zei:
hoi heren,
wil volgende maand met de volgende kuur beginnen.
geschiedenis:

1ste kuur winny/eq 30mg om de dag/400mg per week
2de kuur test/deca 250mg per week/200mg per week
3de kuur winny/tren 40 om de dag / 75mg om de dag

doel:
droge spiermassa
wil nu de volgende kuur doen

week 1 t/m 4 400mg EQ/30mg anavar
week 4 t/m 10 400mg EQ/40 mg winny
+
na kuur

vraag
hoe vinden jullie de kuur en is het verstandig om aan cardio te toen tijdens de kuur??????
Waarom die kleine kuurtjes met minder effectieve as, of lage dosis, ook in verleden. :)

Ik zou het eens eenvoudig houden en die pillen er eens voor 1 keer uitlaten. Beter 1 grote goede kuur dan nog 35 van die lichte die net zo slecht zijn zo niet slechter voor de gezondheid.
Ik raad dan ook een tiental weken test 500 aan en in begin propionate. Zet daar gewoon 400 mg boldenone naast.
En als je perse winny wilt gebruiken om er op het laatste moment mooi hard uit te zien dan kan je in week 11 en 12 50 mg ed of 100-150mg eod zetten.

Niet altijd proberen droge massa te winnen zie ik ook in je kuurverleden, bulk eens flink door cutten kan je later altijd nog. :thumb:

Dani zei:
oftopic: eigen ondervinding? mijne zegt nl iets heel anders

Yep,eigen ondervinding,Dani.

Misschien is het voor mannen(en zeker voor mij)een ander verhaal want ik reageer zowiezo al slecht op minimale hoeveelheden.

ik heb zelf op 80mg per dag gezeten en vond het niet schrikbarend goed werken eerlijk gezegd.

Ik zou zelf liever voor winnie kiezen want dat is een stuk goedkoper.

Nogmaals,jij bent een vrouw dus dan ligt het toch net ff wat anders.
Succes met je anavar-kuur verder!

Big_T zei:
Waarom die kleine kuurtjes met minder effectieve as, of lage dosis, ook in verleden. :)

Ik zou het eens eenvoudig houden en die pillen er eens voor 1 keer uitlaten. Beter 1 grote goede kuur dan nog 35 van die lichte die net zo slecht zijn zo niet slechter voor de gezondheid.
Ik raad dan ook een tiental weken test 500 aan en in begin propionate. Zet daar gewoon 400 mg boldenone naast.
En als je perse winny wilt gebruiken om er op het laatste moment mooi hard uit te zien dan kan je in week 11 en 12 50 mg ed of 100-150mg eod zetten.

Niet altijd proberen droge massa te winnen zie ik ook in je kuurverleden, bulk eens flink door cutten kan je later altijd nog. :thumb:

ik snap wat je bedoelt... maar ben erg gevoelig voor gyno dit merkte ik met de kuur deca test. wil daarom de test een tijdje mijden. wil gewoon een lekkere kuur met een minimale kans op gyno.
als je een beter altanatief hebt laat het me dan horen.

mmm je gevoeligheid voor gyno hoeft niet direct te maken te hebben met test.
deca is echt geen lieverdje als het gaat om gyno, en dan in combinatie met test....

boldenone is een eiwitspaarder die veel minder aromatiseerd en niet progesteron werkt, waardoor je kans op gyno drastisch afneemt, ook zal het gebruiken van een anti-oestrogeen of oestrogeen blokker tijdens je kuur zoals arimidex,femara,proviron,nolvadex etc
je kans op gyno minimaliseren en zal je minder vocht vasthouden en vet aanmaken tijdens je kuur!!

zou dus gewoon voor de optie van Big T gaan.... :)

G21 zei:
mmm je gevoeligheid voor gyno hoeft niet direct te maken te hebben met test.
deca is echt geen lieverdje als het gaat om gyno, en dan in combinatie met test....

boldenone is een eiwitspaarder die veel minder aromatiseerd en niet progesteron werkt, waardoor je kans op gyno drastisch afneemt, ook zal het gebruiken van een anti-oestrogeen of oestrogeen blokker tijdens je kuur zoals arimidex,femara,proviron,nolvadex etc
je kans op gyno minimaliseren en zal je minder vocht vasthouden en vet aanmaken tijdens je kuur!!

zou dus gewoon voor de optie van Big T gaan.... :)

Heeft wel degelijk te maken met test, die aromatiseerd als aller ergste. Ik heb het zelf ook gehad met mn laatste kuur, zelfs met proviron ernaast en zelfs nog met nolvadex erbij en gestacked met bold. Ik krijg na een weekje of 3 al een verharding onder mn tepel en dat is gewoon het begin van borstvorming. Het is gelukkig in mn nakuur helemaal weggegaan maar voor mij volgende keer ook iets van tren/winny denk ik.

dan ben jij er erg gevoelig voor.. maar als je een kuur test/deca in het verleden hebt gedaan zoals de topicstarter, zonder dat je gebruik heb gemaakt van anti-e's kan je het niet alleen op de test. afschuiven.
proviron zal er trouwens voor zorgen dat aromatase verminderd, en dat er meer vrij testosteron in je bloed vrij komt, wil je echter iets gebruiken tegen gyno, kan je beter overgaan op andere middelen zoals arimidex,nolv.

mischien ben jij een extreem geval.. maar je hoort vaak dat mensen gelijk test. uit hun kuur laten terwijl ze in het verleden niets gebruikt hebben tegen aromatase.
ik ben van mening dat je met een doordachte kuur en gebruik van anti-e's de kans op gyno kan minimaliseren, terwijl je gewoon de test in je kuur behoud.

Terug
Naar boven