MuscleMeat

Wil iemand mij helpen met dit:(

BMG

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
108kg
Vetpercentage
27%
Hallo iedereen. Ik open weer een topic want ik ben erg gemotiveerd om wat aan mijn lichaam te doen...alleen moet je zo erg letten op wat je beweegt en eet per dag dat ik echt pro hulp nodig heb....

Kijk mijn stats zijn:

Lengte: 1.82
Gewicht: 96
BMI: 29

Vet ligt vooral bij mijn buik/zijkant van buik/dijbenen en bovenbuik net onder de chest...

Ik zou graag van 96 naar 85/83 willen gaan in snelle en gezonde vaart....

Plz help me out:(

Hallo iedereen. Ik open weer een topic want ik ben erg gemotiveerd om wat aan mijn lichaam te doen...alleen moet je zo erg letten op wat je beweegt en eet per dag dat ik echt pro hulp nodig heb....

Het probleem met afvallen is dat je het toch zelf moet doen.

Lees daarom Cutten: Hoe begin ik? en Eenvoudig je energieverbruik berekenen (BMR) + vetverlies voorspellen. Maak op basis daarvan 'n voeding en trainingsschema. Heb je dan nog vragen post dan ook je voedingsschema erbij. Succes.

ik weet niet wat je eet? als je dat eens zou posten

verder veel water drinken groene thee wilt ook helpen en vooral clean eten

- 500 kcal onder je kcalonderhoud gaan eten. 40-40-20 / 30-50-20
- geen suiker/transvetten en niet teveel verzadigd vet
- 3x per week fullbody krachttraining op zware compounds gevolgd door cardio
- 3x per week cardio op dagen dat je niet KT (totaal 6x dus) 1 rust dag
- eiwitrijk eten

- succes

• Topic Starter Topic Starter

Kijk mijn stats zijn:

Lengte: 1.82
Gewicht: 96
BMI: 29

Vet ligt vooral bij mijn buik/zijkant van buik/dijbenen en bovenbuik net onder de chest...

Ik zou graag van 96 naar 85/83 willen gaan in snelle en gezonde vaart....

Plz help me out:(

mjah ik kom van 100 kg, lengte is 1m78
dus ook veels te veel. Ik ben gewoon gestopt met cola drinken en vettig eten binnen te schrokken en kijk nu 10 dagen later leest de weegschaal 92 kilo :d

natuurlijk gaat dit geen rotvaart blijven houden, maar ben aan het overschakelen naar gezonde voeding ^^

Lees Burn the fat, feed the muscle door Tom Venuto

he, ja ik had ongeveer het zelfde probleem. afgelope zomer woog ik 90 kg. nu nog maar 79 kg.

ik at heel veel verkeerde dingen.. (4x per week friet, elke dag zak chips etc.)
ik ben begonnen met eerst alles te halveren, oftewel je hoeft niet gelijk af te kicken van al die vette zooi, maar je krijgt toch maar de helft binnen. (2x per week friet en ipv 7 zakken chips maar 3 zakken chips per week).

na 2 weken voelde k me al veel gezonder, k wilde ermee door.. toen heb ik weer alles gehalveerd (1x per week friet, 1 zak chips per week) en ik ging daarbij ook af en toe hardlopen..

nu eet ik af en toe ongezond en sport k ook vaker..

natuurlijk gaat t op deze manier niet heel erg snel!, maar ik weet zeker als je in 1x stopt met alle ''lekkere'' dingen te eten dan houd je dat niet vol.. afbouwen is dè manier!

Terug
Naar boven