XXL Nutrition

Wil jij meespelen in een film?

35 euro en een beetje dansen is in ieder geval al beter dan de tijd die hij eerst gebukt onder het bureau moest doorbrengen.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, geen een iemand reageert serieus :roflol:

Wat een mensen toch op dit forum :p

Meneertje is 31 jaar en nog steeds mad omdat ik hem op zijn plek wees in het pua topic ;p

fags gonna fag

O realy? Hoorde uit meerdere bronnen al dat jij op de meet in Rotterdam de hele avond je bek niet los hebt getrokken. Jij zal inderdaad wel de ongekroonde PUA king zijn! En de meisjes waar jij van je ouders mee om mag gaan batsen toch niet voor ze getrouwd zijn :D Ja man je hebt mij zwaar op mijn plek gewezen :roflol:

O realy? Hoorde uit meerdere bronnen al dat jij op de meet in Rotterdam de hele avond je bek niet los hebt getrokken. Jij zal inderdaad wel de ongekroonde PUA king zijn! En de meisjes waar jij van je ouders mee om mag gaan batsen toch niet voor ze getrouwd zijn :D Ja man je hebt mij zwaar op mijn plek gewezen :roflol:

Crying-Baby-001.jpg

sTiiwazz probeer hier gewoon eens niet zo de E-hero uit te hangen. Je weet zelf wel dat je nog niet 1/10 bent van wat je hier op het forum probeert te zijn.

sTiiwazz probeer hier gewoon eens niet zo de E-hero uit te hangen. Je weet zelf wel dat je nog niet 1/10 bent van wat je hier op het forum probeert te zijn.

Ik nodig mensen uit voor een bijrol in een film. Wat is hier e-hero aan.

Verder heb ik hier nergens over lopen opscheppen.
Daarnaast kom jij met shit over mij van de dbb meet terwijl ik er wel was en jij niet.
sTi: +1
DG: -1

Je praat poep en gist steeds maar wat uit de lucht. Geen van je argumenten kun je controleren nog laten bevestigen door anderen.

Jij blijft de persoon die 31 jaar oud is en hier een 18 jarige probeert te bashen.
Ik lach me gewoon krom om het feit hoe ontzettend simpel jij bent.

• Like
Waarderingen: DG80
Leeftijd is maar een nummertje he.. je krijgt geen magic powers na je 30e.

Terug
Naar boven