XXL Nutrition

Wilders beklad

kwarko

Competitive Bodybuilder
Waardering
200
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Wilders beklad

Verkiezingsaffiches van de PVV in het Gelderse Eibergen zijn door onbekenden beklad.

Het portret van PVV-leider Geert Wilders is daarbij voorzien van de snor en de haarlok van Adolf Hitler, schrijft de Twentsche Courant Tubantia. Volgens de krant hebben de daders bij sommige posters een trapje gebruikt om op ooghoogte met hun politieke slachtoffer te komen.

bron: spitsnieuws

Hitler zal zich omdraaien in zijn graf als hij hoort dat onverlaten zijn trademark snorretje hebben getekend op dat Joodse pijpertje.

stelletje skobbejakken!

Komt Eibergen ook eens in het nieuws. Gebeurd nooit wat in dat dorp.

Maar waarom zijn alle kleinigheden rondom Wilders plots nieuws? Het is toch niet de eerste keer in NL dat iemand een poster beklad en het beroemde snoretje is ook niet bister origineel.

• Topic Starter Topic Starter
Komt Eibergen ook eens in het nieuws. Gebeurd nooit wat in dat dorp.

Maar waarom zijn alle kleinigheden rondom Wilders plots nieuws? Het is toch niet de eerste keer in NL dat iemand een poster beklad en het beroemde snoretje is ook niet bister origineel.
Iets met verkiezingstijd.
:roflol:

Zo, het is toch wat. Zie je nooit he, dat campagneposters bekladt worden!

Ik hoop dat ze de daders snel pakken, minimaal 20jr de cel in

Slechte geïnformeerde bekladders, Wilders is uiteraard pro-joods. Verder bewijzen ze niemand een dienst met dergelijk kinderachtig gedrag.

Slechte geïnformeerde bekladders, Wilders is uiteraard pro-joods. Verder bewijzen ze niemand een dienst met dergelijk kinderachtig gedrag.

Ik neem aan dat ze het vooral grappig vonden. Indien het een politiek statement is zou het wel zwak zijn inderdaad.

Je ziet hieraan wel weer wat voor niveau de spits heeft, wat een nieuws. Het staat nog net niet op de voorpagina.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Zo, het is toch wat. Zie je nooit he, dat campagneposters bekladt worden!

bekladt???

Ik word beklad, hij wordt bekladt. Oke.

Het is weer komkommertijd in Tuk-Tukland

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat ze het vooral grappig vonden. Indien het een politiek statement is zou het wel zwak zijn inderdaad.

Je ziet hieraan wel weer wat voor niveau de spits heeft, wat een nieuws. Het staat nog net niet op de voorpagina.
Stond vanmorgen ook in het AD hoor. Op de voorpagina.:roflol:

..

De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een k*tkrant
De Volkskrant is een k*tkrant en een plaag voor het gezin
De Volkskrant wordt steeds dikker en d'r staat steeds minder in
Vroeger was 'ie katholiek, een pijler van bedrog
Nu is 'ie niet meer katholiek, maar toch maar toch maar toch
De Volkskrant is een k*tkrant, 't is mij niet gauw te dol
Maar als ik 'ns een krant lees, als ik 'ns een krant lees
Dan wil ik ook een krant en geen papieren drol
Waar de redaktie drijft op drank en zelfcensuur
Je krijgt de halve waarheid, maar wel twee keer zo duur
De Volkskrant is een k*tkrant, ik houd hem voor gezien
De Volkskrant heeft geen mening, de Volkskrant heeft er tien
De Volkskrant is een pokkeblad, een geitenwollen-sokkenblad
Een jouno-ego-kokke-blad, het lijkt wel een riool
De Volkskrant is een k*tkrant, geef mij maar Trouw

Die sing en songwriters carriere wil nog niet echt van de grond komen he Eric?

:roflol: Wie schreef die ook alweer.
Ik lees overigens ook wel eens de trouw, als ik bij mijn ouders ben.
Maar van jou als sterk atheïst had ik geen pro-trouw gedichtje verwacht eerlijk gezegd.

In het AD staat overigens helemaal geen nieuws, vandaar waarschijnlijk ook dit bericht op de voorpagina.

Prima krant, de Volkskrant. Samen met het NRC de beste kranten van het land. NRC is wellicht nog analytischer en neigt alles in bredere structuren aan te geven en te verklaren zonder zich te laten leiden door incidenten. Nou ja, dat doen ze alle twee wel maar de NRC is de laatste jaren daar wel heen nadrukkelijk mee bezig en je kan je afvragen of dat de functie van een krant is.

Terug
Naar boven