Fitness Seller

Wilders enorm teleurgesteld in kabinet

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.657
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
DEN HAAG - De PVV is enorm teleurgesteld in het beleidsprogramma van het kabinet. Fractieleider Geert Wilders spreekt van „een plaatjesboek dat leest als een sprookje”, maar waarin de onderwerpen waar de Nederlander zich zorgen over maakt „worden genegeerd of met geitenwollensokkenmaatregelen worden beantwoord”.

Wilders laakt het uitblijven van lastenverlichting. Ook vindt hij het onverteerbaar dat de
woorden islam, islamisering of moskee niet één keer in het programma voorkomen
. Bij de bestrijding van de criminaliteit komt het kabinet volgens hem niet veel verder dan „preventieve maatregelen in de sfeer van hulpverlening”.

Wilders enorm teleurgesteld in kabinet - telegraaf.nl [Binnenland]

Nu is het beleidsprogramma wel een programma van veel pappen en nathouden, maar Wilders laat zich wel weer erg in de kaart kijken. Waar het kabinet misschien bepaalde issues vermijd kan Wilders het nooit nalaten altijd maar met dezelfde stokpaardjes aan te komen. Hoe valt zo iemand nou serieus te nemen?

typische oppositiepraat :p

Tja, je kon al bij voorbaat aanvoelen dat deze coalitie eerde een stap terug of opzij is dan vooruit. Mss als t volk wat minder verdeeld was geweest of de linkse en rechtse partijen voor de verkiezingen een duidelijker blok gevormt hadden was er waarschijnlijk iets interresanters uit voort gekomen. Vandaar zie ik ook meer in een 2 partijen stelsel dan in ons meer partijen stelsel....Wtf brabbel ik eigenlijk allemaal... ik heb helemaal geen vertrouwen in de politiek :D

Wilders enorm teleurgesteld in kabinet - telegraaf.nl [Binnenland]

Nu is het beleidsprogramma wel een programma van veel pappen en nathouden, maar Wilders laat zich wel weer erg in de kaart kijken. Waar het kabinet misschien bepaalde issues vermijd kan Wilders het nooit nalaten altijd maar met dezelfde stokpaardjes aan te komen. Hoe valt zo iemand nou serieus te nemen?

Dat snap ik niet. Hij ziet de islamisering als het grootste gevaar voor de samenleving. Hoe zou je 'm serieus kunnen nemen als hij daar niet op zou wijzen?

Oppositie is kritisch omdat ze oppositie zijn.

Net als Mark Rutte: "Je ziet het ook weleens binnen een bedrijf, goede analyses maar de uitvoering volgt niet".

De man vergeet voor het gemak even dat de uitvoeringsperiode net 1 dag van start is gegaan, de VVd voorman heeft blijkbaar een vaststaand vooruitzicht van 4 jaar. :rolleyes:

Mooie ontwikkeling, nu wachten tot hij echt depressief raakt en zichzelf van kant maakt ofzo:D
Weer een irritant probleem minder

Geweldige man die Wilders..

Valt natuurlijk wel wat voor te zeggen. Wilders maakt zich hard voor deze punten, en ik zou hem juist niet meer serieus nemen als hij hier niets over zou zeggen. Als er in het plan geen aandacht zou worden besteed aan het verbeteren van het milieu, en die idiote Halsema zou er wat van zeggen, zouden we het dan ook raar vinden en haar niet serieus nemen? Lijkt me niet. Alleen omdat het Wilders is en hij zeer openbaar politiek bedrijft vallen veel mensen er over. Islam is nou eenmaal een gevoelig onderwerp.

• Topic Starter Topic Starter
Dat snap ik niet. Hij ziet de islamisering als het grootste gevaar voor de samenleving. Hoe zou je 'm serieus kunnen nemen als hij daar niet op zou wijzen?

Hij laat zien dat hij gewoon een one issue man is, niet eens een partij want de PVV = Wilders. Er is niks anders eigenlijk, erg democratisch is zijn partij niet opgebouwd. 1

Hij laat zien dat hij gewoon een one issue man is, niet eens een partij want de PVV = Wilders. Er is niks anders eigenlijk, erg democratisch is zijn partij niet opgebouwd. 1

Dat valt wel mee. Hij pleit ook voor minder geld besteden aan ontwikkelingshulp, meer geld besteden aan de zorgsector, lagere belastingen etc. Alleen omdat er op tv zoveel wordt geroepen over de Islam en Geert Wilders daar vaak bovenop springt wordt zijn naam en partij vaak alleen maar geassocieerd met dat standpunt, terwijl er wel degelijk meer achter die partij zit.

Zijn voornaamste drijfveer is een in zijn ogen zeer reëel en drijgend gevaar te bestrijden. Met zo'n overtuiging kan je praktisch niet anders dan een one issue man zijn. Of hij gelijk heeft betwijfel ik maar niemand kan de toekomst voorspellen.

Hij heeft gelijk. Die 100 dagen met het volk waren ook gewoon crap.

Dat valt wel mee. Hij pleit ook voor minder geld besteden aan ontwikkelingshulp, meer geld besteden aan de zorgsector, lagere belastingen etc. Alleen omdat er op tv zoveel wordt geroepen over de Islam en Geert Wilders daar vaak bovenop springt wordt zijn naam en partij vaak alleen maar geassocieerd met dat standpunt, terwijl er wel degelijk meer achter die partij zit.

Hij kan zelf echter nooit nalaten om 1 issue er altijd te laten uitspringen. Het is niet de TV die wat roept het is Wilders zelf die zoveel roept.

Tjah, als niemand anders het doet. Hij hamert er idd op, maar dat moet kunnen in een democratie. In de regering zou ik 'm niet willen, maar als oppositie is er niets mis mee, af en toe de regering eraan herinneren is nodig...

Verder is het een kudde uitspraak en standpunt.

Dat zie je ook op dit forum terug, niemand is echt positief over het kabinet, te Christelijk en te weinig pit enzo.

Terwijl er hier talloze malen door velen wordt geschreeuwd/veroordeeld omtrend zaken over jeugd wat ze allemaal doen, scholieren, topics over wat er met je auto of fiets gebeurd is. Jeugd die die het te soepel heeft enzo. Laat dat nou net wat esseniele geaccentueerde punten zijn van dit kabinet. :) Dus dat ze niet geluisterd hebben, is lariekoek.

Mensen hebben vanuit hun zelf uit de neiging op te gaan in wat gezegd wordt en de aandacht krijgt, en zich af te zetten van wat heerst.

overigens is de berichtgeving van de telegraaf ook weer lekker eenzijdig. halsema had als reactie gegeven dat ze het kabinet 1 grote flop vond.

Alle woorden van de niet regerende partijen lagen al klaar op het moment dat ze wisten niet deel gaan uit te maken van het kabinet.

Alle woorden van de niet regerende partijen lagen al klaar op het moment dat ze wisten niet deel gaan uit te maken van het kabinet.

Hehe precies, bovendien vond ik de reacties van de oppositie nog niet eens zo schokkend als je het vergelijkt met de vorige kabinetten.

overigens is de berichtgeving van de telegraaf ook weer lekker eenzijdig. halsema had als reactie gegeven dat ze het kabinet 1 grote flop vond.

Zou de Telegraaf ook al links zijn dan? :roflol:

Neem aan dat de reacties van andere partijen ook in de Telegraaf staan, maar de reactie van Wilders valt gewoon op.

Terug
Naar boven