MuscleMeat

Wilders grootste mong**l van 2007

deurklink

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
FOK!kers: Wilders grootste mong**l van 2007 Gepost door Stefan (SunChaser) - Bron: FOK!
Gepubliceerd: vrijdag 28 december 2007 @ 10:13 Wilders is volgens FOK!kers de grootste mong**l van 2007. Dat blijkt uit de speciale eindejaarspoll op de FrontPage. In 24 uur stemde maarliefst 31,7 procent van de 8000 stemmers op de omstreden politicus. Opmerkelijk is dat De Meiden van Halal, drie presenterende moslimzusjes, op twee staan met 13,9 procent. Opmerkelijk omdat beide 'mong*len' recht tegenover elkaar staan in hun opvattingen. De grootste mong**l op FOK! blijkt SunChaser te zijn, maarliefst 450 users vinden deze presenterende Molukker met overgewicht zware botten rete-irritant.

Uit de poll vallen meer opmerkelijke dingen op. Zo blijken FOK!kers weinig moeite te hebben met vrouwenmeppers als Howard Komproe en Bokito. Ze kregen slechts 0,6 procent van de stemmen. Ook Danny Roodbol, eigenaar van FOK! en spraakmakende columnist, scoorde slechts 1,8 procent van de stemmen. Hij staat overigens wel een plek hoger dan Rita Verdonk. Verder moeten FOK!kers weinig hebben van mediahoeren als Dries Roelvink (zanger, 6,8%) en Rachel Hazes (lijkenpikker, 5,1%).

Ook werden er mensen genomineerd die niet op de shortlist stonden. User Beverton stelt: "Het zijn allemaal idioten. maar ik stem op Robert Jensen als grootste en totaal niet grappige kk mong**l van 2007." Harry46 nomineert justitie die "tbsers moordenaars en andere geestelijk zieken vrij rond laten lopen omdat ze na een opleiding van 20 jaar nog steeds niet weten wat gerechtigheid betekent."

Een aantal FOK!kers meent uit de uitslag te concluderen dat FOK! erg links is geworden het afgelopen jaar. Likje is daarin het extreemst: "Nou kom maar op met die reacties, maar ondertussen schijten jullie allemaal 7 kleuren als jullie ergens in een achterwijk van Rotterdam of Amsterdam of Dordrecht lopen. Stelletje moraal ridders. Ik proost op het moment dat jullie zoontje of dochter een keer in elkaar geslagen wordt of nog leuker verkracht."

Ook stemmen? Dat kan tot morgenvroeg. Daarna volgt de poll voor de grootste buitenlandse aandachtsh**r van 2007. (frontpage.fok.nl)

:D

Yes! Nog meer aandacht voor mijn grote vriend! Thx deurklink :heart:

Ik wordt een beetje ziek van dat Wilders Bashen iedereen met zo'n grote mond moet maar eens even zelf een paar jaartjes in Venlo komen wonen.

Wilders is volgens FOK!kers de grootste mong**l van 2007

Dus een grote groep mong*len heeft nu in Wilders hun oppermongool erkend?

Ik denk dat Wilders Nederland meer tot last is dan veel anderen.

Ik hoop dan ook dat Spiertje z'n vuurwerk al binnenheeft :)

Ik wordt een beetje ziek van dat Wilders Bashen iedereen met zo'n grote mond moet maar eens even zelf een paar jaartjes in Venlo komen wonen.

Wilders had gewoon de wet van drie in ere moeten houden, dan was d'r niets aan 't handje geweest.

Laatst bewerkt:
Tjah, wat verstaan de Fok!kers onder de belediging mong**l? De man is wellicht niet dom, heeft een vrij fatsoenlijke opleiding genoten en verdient nu meer geld dan vele fok!kers bij elkaar. Af en toe heeft hij zelfs een punt in zijn uitspraken. De uitslag zegt idd eerder wat over de politieke kleur van dat forum.

POL op Fok! is toch eerder overwegend rechts te noemen maar dat is ook maar een klein gedeelte van het forum natuurlijk. Waarschijnlijk vind je in Flora en Fauna veel boomknuffelaars en in 'de Gouden Kooi' sectie vooral linkse bijstandstrekkers.

POL op Fok! is toch eerder overwegend rechts te noemen maar dat is ook maar een klein gedeelte van het forum natuurlijk. Waarschijnlijk vind je in Flora en Fauna veel boomknuffelaars en in 'de Gouden Kooi' sectie vooral linkse bijstandstrekkers.

Nja, ik kom nooit op die FOK website maar naar verhalen lijkt het me een site die Wilders zwaar door de mangel haalt en als die stemmers dagelijks die propaganda va een dergelijke site lezen is een oordeel al snel geveld.

Nja, ik kom nooit op die FOK website maar naar verhalen lijkt het me een site die Wilders zwaar door de mangel haalt en als die stemmers dagelijks die propaganda va een dergelijke site lezen is een oordeel al snel geveld.

Dagelijks staat het er net zo vol of voller met reacties die Wilders de hemel in prijzen en net zo goed reacties waarin de armageddon wordt verkondigd omdat Nederland volledig aan het islamiseren is.

Gelet op de kamervragen die de PVV stelt horen ze overigens wel bij de grootste mong*len van dit jaar. Wat een verspilling van belastinggeld.

Dagelijks staat het er net zo vol of voller met reacties die Wilders de hemel in prijzen en net zo goed reacties waarin de armageddon wordt verkondigd omdat Nederland volledig aan het islamiseren is.

Gelet op de kamervragen die de PVV stelt horen ze overigens wel bij de grootste mong*len van dit jaar. Wat een verspilling van belastinggeld.
Dat geld niet alleen voor de PVV helaas, zo'n beetje heel Den Haag stelt achterlijke vragen.

De enkele dagen dat ik het kamerdebat er op had staan heb ik het er snel snikkend weer af gezet, wat een dramakeet.

W
ilders politicus van 2007 in NOS-peiling
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: Saturday 15 December 2007 @ 17:44

FOK!frontpage / Nieuws / Wilders politicus van 2007 in NOS-peiling
tja.. :D

Al met al zal hij toch een hoop stemmetjes gewonnen hebben.
aandacht = aandacht zo denk wilders en het pakt waarschijnlijk goed uit voor hem.

Kiezers kijken al tijden niet meer naar inhoudelijke punten maar gewoon hoe een grote bek iemand durft te hebben.

W
tja.. :D

Al met al zal hij toch een hoop stemmetjes gewonnen hebben.
aandacht = aandacht zo denk wilders en het pakt waarschijnlijk goed uit voor hem.

Kiezers kijken al tijden niet meer naar inhoudelijke punten maar gewoon hoe een grote bek iemand durft te hebben.
Ik heb de afgelopen jaren ook weinig inhoud gezien.:rolleyes:

Allochtonenbeleid en de arbeiders moeten er maar onder lijden puur omdat de partijen stemmen willen van die immigranten.

hmmm volgens NOS is hij politicus van het jaar

AD.nl - Cultuur en media - Wilders politicus van het jaar

jullie snappen het niet. hoe meer negativiteit hij krijgt hoe meer mensen op hem gan stemmen. zo ging het bij pim ook en die had zeker gewonnen als hij niet werd neergeschoten.

Je zult zien dat wilders straks met de prijs wegloopt :D

mensen die vinden dat hij te veel over buitenlanders praat, moeten maar eens hun boerendorp verlaten en een tijdje in een grote stad zitten waar het ervan stikt.

net zoals die bos. De hele tijd lullen over dat iedereen hun kinderen naar zwarte scholen moet sturen maar zelf doet hij dat niet. Lekker voorbeeld dan weer. Zeggen dat we meer moeten samenleven en hun cultuur accepteren. Maar zelf woont hij in een keurige wijk zonder die buitenlanders. hoe kan je dan in godsnaam weten waar je het over hebt en nog belangrijker hoe moeten wij met hun samenleven en hun cultuur accepteren als ze onze cultuur ook niet accepteren?? zeg het me maar ben benieuwd naar het antwoord.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was deze grote mong**l toch een stuk beter vind ik.

Wie is dat, EricR?

Terug
Naar boven