Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De grootste mong**l ooit, was op zoek naar wat lebensraum en zo.

Ik wordt een beetje ziek van dat Wilders Bashen iedereen met zo'n grote mond moet maar eens even zelf een paar jaartjes in Venlo komen wonen.

![]()
![]()
![]()
hierbij nomineer ik jou voor de grootste mong**l van DBB 2007![]()
iedereen die tegen me is, is links... hehehe en maar roepen dat we jou niet in een vakje moeten stoppen bij de andere ontkenners maar ondertussen is iedereen links en facisitsch of de wedergeboorte van che... iedereen die tegen me is, is links... hehehe en maar roepen dat we jou niet in een vakje moeten stoppen bij de andere ontkenners maar ondertussen is iedereen links en facisitsch of de wedergeboorte van che...
zonde dat ik maar 1 keer mag stemmen in dat andere topic.

Commies nog welKan me voorstellen dat je in het Sao Paulo van het Zuiden (Venlo) een zware tijd hebt. Thug life man.

Commies nog welKan me voorstellen dat je in het Sao Paulo van het Zuiden (Venlo) een zware tijd hebt. Thug life man.
São Paulo van het zuiden hou op man... na al dat kerstgevreet is dit echt niet goed voor mijn buik man... hahahahaha...
hahahahahahahaCommies nog welKan me voorstellen dat je in het Sao Paulo van het Zuiden (Venlo) een zware tijd hebt. Thug life man.

ja en van wie komt dit af? fok.. zielige linkse nerds achter een pc. niet echt een mening waar je waarde aan moet hechten dus