AndroidHealthClinic

Wilders grootste mong**l van 2007

Oh ja de link naar de Wiki over deze grote mong**l :

Dzjengis Khan - Wikipedia

Als het had tegengezeten leefden we nu in yurts en hadden we ons beziggehouden met schapen hoeden. Groot man die Dzjengis Khan.

Dank je EricR, leer ik hier tenminste toch nog iets.

Stop de Haat!!!

• Topic Starter Topic Starter
Komt zeker ook uit zo'n links boerendorp.

:roflol: iedereen die tegen me is, is links... hehehe en maar roepen dat we jou niet in een vakje moeten stoppen bij de andere ontkenners maar ondertussen is iedereen links en facisitsch of de wedergeboorte van che...

zonde dat ik maar 1 keer mag stemmen in dat andere topic.

:roflol: iedereen die tegen me is, is links... hehehe en maar roepen dat we jou niet in een vakje moeten stoppen bij de andere ontkenners maar ondertussen is iedereen links en facisitsch of de wedergeboorte van che...

zonde dat ik maar 1 keer mag stemmen in dat andere topic.

Ja, jullie commies zijn gewend verkiezingen de verzieken.:rolleyes:

Commies nog wel :roflol: Kan me voorstellen dat je in het Sao Paulo van het Zuiden (Venlo) een zware tijd hebt. Thug life man.

Z'n verbale kwaliteiten zijn in ieder geval niet ondermaats.

Z'n geopperde ideeen waarbij het er dik bovenop ligt dat het niet uitvoerbaar is maar een sensatiestunt is, zijn wel flink verstoord.

Ik snap gewoon niet hoe je zo je partij identiteit wilt presenteren terwijl je daarmee alle kans op macht vergooid en daarmee ook hele degelijke standpunten. Die er bij een normale houding wel doorgedrukt zouden kunnen worden in een eventuele toekomstige coalitie.

Er moet gesneden worden in tolerantie indien er een signaal uit de samenleving opleeft dat zo'n groot goed in Nederland misbruikt wordt.

Maar met Wilders krijg je er helaas een aanhangwagen bij die tot veel grotere rampen leidt dan de huidige wonden die hij wil bestrijden.

In het begin had Wilders soms nog wel eens realistische ideeen. Nu komt hij met ideeen die een willekeurige malloot zou kunnen opperen als hij een flesje palinka (hongaarse sterke drank) achterover heeft getikt.

Commies nog wel :roflol: Kan me voorstellen dat je in het Sao Paulo van het Zuiden (Venlo) een zware tijd hebt. Thug life man.

:hahaha: São Paulo van het zuiden hou op man... na al dat kerstgevreet is dit echt niet goed voor mijn buik man... hahahahaha...

de 'favelas' van Venlo zijn natuurlijk ook wereldberoemd.. of moet ik zeggen berucht ??? hahahahahahaha

Venlo is Limburg liever kwijt dan rijk ;) .

ja en van wie komt dit af? fok.. zielige linkse nerds achter een pc. niet echt een mening waar je waarde aan moet hechten dus

Het is te gek voor woorden dat dit topic mag bestaan en dat hij niet weggehaald is.Wilders (onze grote held)die eens durft te zeggen waar het op staat word de grootste mong**l genoemd van 2007.Waar gaat het heen.

Terug
Naar boven