Fitness Seller

Nieuws Wilders uitgejouwd bij bezoek aan VS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij gebrek aan een gepast antwoord komt klaaswitz weer niet verder dan een semi-grappige sarcastische opmerking.

Weet je wat jouw probleem is, je probeert te veel te bewijzen dat je geen halve gare tokkie bent waardoor je eigenlijk al door het ijs bent gezakt. Je loopt hier al maanden als een halve gare te raaskallen en zodra iemand je zegt dat je een halve gare bent is het ineens internet serious business. Lulletje rozewater, ga nu maar eerst een paar weken laten zien dat je geen halve gare bent en dan praten we wel weer verder ok? Ja voor mij hoeft het niet hoor maar kennelijk heb je daar nogal behoefte aan.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Had ik je al verteld dat je overkomt als een halve gare?

Zei iemand hier halve gare?

Weet je wat jouw probleem is, je probeert te veel te bewijzen dat je geen halve gare tokkie bent waardoor je eigenlijk al door het ijs bent gezakt. Je loopt hier al maanden als een halve gare te raaskallen en zodra iemand je zegt dat je een halve gare bent is het ineens internet serious business. Lulletje rozewater, ga nu maar eerst een paar weken laten zien dat je geen halve gare bent en dan praten we wel weer verder ok? Ja voor mij hoeft het niet hoor maar kennelijk heb je daar nogal behoefte aan.

Ohh net was het toughguy, nu is het bink. Je hebt dat soort termen wel nodig om je statements extra kracht mee te geven he? Doe je best! 'Beescht' zou het goed doen gezien de aard van het forum, lekker sarcastisch! Of euh, wat te denken van 'jochie' of 'ventje'? Oh zo lekker denigregrend! Toe maar klaaswitz, doe je best!!

Oh we moeten er nog lulletje rozewater, halve gare en halve gare tokkie aan toevoegen!

Nu denk je ook nog te weten wat mijn probleem is? Over verbeelding gesproken! Het zal mij een bal jeuken of jij mij halve gare noemt of niet. Waar ik mij aan stoor is jouw belachelijk denigregrende houding richting anderen. De verbeelding die jij hebt meer te zijn dan andere forummers, gebaseerd op internet geraaskal!

Weet je wat jouw probleem is? Gebrek aan karakter. Het zou je sieren om toe te geven dat je te vroeg hebt geoordeeld maar in plaats daarvan verval je wederom in het smijten met denigrerende teksten en beledigingen.

gaan we nu ook al met naamkaartjes gooien klaas?? Hoe volwassen.Wat n reactieas allemaal....En daar moet je 33 jaar voor worden.
Ik zie het al voor me hoe je daar zit achter je pc , n nietwerkende nietsnut sie halfgaar is van de jointjes die je de hele dag door rookt en zo vet als n volgedoet zwijn die zich volpropt met fastfood de hele dag . En emotioneel helemaal stuk omdat je weet dat links steeds achteruit gaat en rechts steed meer oprukt .

Zoiets ongeveer :roflol:

Gezellig hier.

Oh we moeten er nog lulletje rozewater, halve gare en halve gare tokkie aan toevoegen!

Nu denk je ook nog te weten wat mijn probleem is? Over verbeelding gesproken! Het zal mij een bal jeuken of jij mij halve gare noemt of niet. Waar ik mij aan stoor is jouw belachelijk denigregrende houding richting anderen. De verbeelding die jij hebt meer te zijn dan andere forummers, gebaseerd op internet geraaskal!

Weet je wat jouw probleem is? Gebrek aan karakter. Het zou je sieren om toe te geven dat je te vroeg hebt geoordeeld maar in plaats daarvan verval je wederom in het smijten met denigrerende teksten en beledigingen.

Goed verhaal NXL, vind je toch niet erg he dat ik je naam afkort, dat doe ik met al mijn vrienden.

Maar wat ik me afvroeg he; ogenschijnlijk doet het je niets zodra ik die lelijke moeder van je beledig maar zodra ik je vertel dat je me doet denken aan een hysterische brugklaspiepo is het volop emotie, woede.

Ligt dat zo gevoelig of wat? Iemand die nergens op gebaseerd je moeder beledigd raakt je niet maar de voorgehouden spiegel raakt je diep in je binnenste?

Volgens mij ben je best een lieve jongen hoor.

gaan we nu ook al met naamkaartjes gooien klaas?? Hoe volwassen.Wat n reactieas allemaal....En daar moet je 33 jaar voor worden.
Ik zie het al voor me hoe je daar zit achter je pc , n nietwerkende nietsnut sie halfgaar is van de jointjes die je de hele dag door rookt en zo vet als n volgedoet zwijn die zich volpropt met fastfood de hele dag . En emotioneel helemaal stuk omdat je weet dat links steeds achteruit gaat en rechts steed meer oprukt .

Matig geschreven. 3/10 voor de inzet.

Wiet roken is voor paupers boforli. Rook je veel?

Matig geschreven. 3/10 voor de inzet.

Wiet roken is voor paupers boforli. Rook je veel?

matig geschreven,mss wel maar ik heb dan ook niet zoveel tijd als jouw om de hele dag op t net te liggen en mensen af te kraken .En nee ik rook geen wiet

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------

Pas op klaas, boforli stuurt graag bedreigende Pm's.:angstig:

hoe kom je daarbij?

Genoeg maar weer, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven