Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Waarom noem jij jezelf Ripped dj?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ontwijkt mijn vraag. Ben je ook echt een moslim of een forumkloon?
Je verwacht dat ik ga antwoorden terwijl je het zelf een beetje laat afweten..
Opletten! Je citeert een quote van mij als antwoord op Friedenand.

De hele PVV een nazi partij noemen omdat van de paar duizend betogers er een handje vol nazi's rondloopt, is precies dezelfde vorm als generalisering en demonisering als waar elke politieke partij Wilders juist van beschuldigt als het gaat om de islam.
Lekker hypocriet weer, gtfo Pechtold.
Wilders brengt het niveau van onze politiek flink naar beneden. (Niet dat ik Pechtold gelijk geef)
---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 17:41 ----------
Wilders scheld iedereen in de Tweede Kamer uit en komt er nog mee weg ook, maar jij maakt je zorgen om mensen die op hun tafel tikken?
Wilders wordt constant beledigd met dit soort vragen die alleen bedoeld zijn om hem en zijn partij te besmeuren, een grovere belediging dan deze vraag kan ik me eigenlijk niet voorstellen. En jij maakt je zorgen om een simpele belediging als 'miezerig mannetje' ? Wat Pechtold trouwens ook is.Wilders scheld iedereen in de Tweede Kamer uit en komt er nog mee weg ook, maar jij maakt je zorgen om mensen die op hun tafel tikken?
Wilders wordt constant beledigd met dit soort vragen die alleen bedoeld zijn om hem en zijn partij te besmeuren, een grovere belediging dan deze vraag kan ik me eigenlijk niet voorstellen. En jij maakt je zorgen om een simpele belediging als 'miezerig mannetje' ? Wat Pechtold trouwens ook is.
Ik heb zelf geen last van de houding van Wilders. Je weet wat hij denkt want hij zegt het gewoon. Terwijl de anderen meestal niet te vertrouwen zijn.