Fitness Seller

Wilders versus Pechtold

Je ontwijkt mijn vraag. Ben je ook echt een moslim of een forumkloon?

Mijn doel was om aan de hand van jouw antwoord mogelijk te antwoorden, maar helaas geef je geen antwoord op mijn vraag waardoor het antwoord op jouw vraag op zich moet laten wachten.
Met welke reden wil je het overigens weten?

Om op deze vraag maar te antwoorden, ja ik ben echt een moslim of een forumkloon.

Sterk en sneaky gespeeld van kabouter Pechtold. Die beschuldiging blijft toch wel hangen. Herhaal dit een aantal keer en de PVV wordt toch geassocieerd met extreem rechts. Daar wil een zichzelf respecterende kiezer niet tussen zitten. Er zullen best een flink aantal mensen alsnog op hem stemmen maar een heel aantal mensen dat twijfelt tussen VVD en PVV zal dit meenemen. Het is het verschil tussen een partij van redelijke grote en opereren in de marge.

Beschuldig iemand ergens van en hij is gedwongen zich te verdedigen. Wilders schiet als bonus ook nog eens uit zijn slof door hem uit te maken voor een zielig miezerig mannetje. En uiteindelijk loopt hij zichzelf alsnog te verdedigen.

Politiek 101 hierzo.

Nu nog een keer zorgen dat op het NOS journaal duidelijk die ene vlag in beeld komt, 1 is genoeg, en het woord NSB gebruikt wordt en je pakt de PVV een flink aantal kiezers af. Dit kun je voor elkaar krijgen door lekker door te blijven gaan op dit onderwerp zodat hopelijk de NOS er een keer aandacht aan geeft.

Laatst bewerkt:
On topic graag, niemand zit op deze posts te wachten.

Zag het gister ja. Rutte is echt een goeie wat verbale vaardigheden betreft, Wilders pakt hem op de gekende manier maar hij pareert goed.

Ben het niet met hem eens want je kunt niet alles los zien van elkaar. Begroting = begroting. Minnetjes en plusjes hebben wel met elkaar te maken.

Half miljoen minder naar Afrika kun je de zorg bezuinigingen mee teniet doen maar het eigen land eerst principe is natuurlijk voor een meerderheid van de politici een stap te ver.

De hele PVV een nazi partij noemen omdat van de paar duizend betogers er een handje vol nazi's rondloopt, is precies dezelfde vorm als generalisering en demonisering als waar elke politieke partij Wilders juist van beschuldigt als het gaat om de islam.

Lekker hypocriet weer, gtfo Pechtold.

Wanneer heeft Pechtold de PVV dan een Nazi-partij genoemd? Pechtold vraagt of Wilders afstand neemt van die rechts extremistische figuren die aanwezig waren op de door de PVV georganiseerde demonstratie. Wilders nam er overigens afstand van, wel nadat hij weer eens volledig was losgegaan op zijn kenmerkende theatrale wijze.

Wilders brengt het niveau van onze politiek flink naar beneden. (Niet dat ik Pechtold gelijk geef)

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 17:41 ----------

Wilders scheld iedereen in de Tweede Kamer uit en komt er nog mee weg ook, maar jij maakt je zorgen om mensen die op hun tafel tikken?

al die partijen zijn poep.

Maybe, maar dan nog, we moeten we het minst slechte kiezen

Wilders scheld iedereen in de Tweede Kamer uit en komt er nog mee weg ook, maar jij maakt je zorgen om mensen die op hun tafel tikken?
Wilders wordt constant beledigd met dit soort vragen die alleen bedoeld zijn om hem en zijn partij te besmeuren, een grovere belediging dan deze vraag kan ik me eigenlijk niet voorstellen. En jij maakt je zorgen om een simpele belediging als 'miezerig mannetje' ? Wat Pechtold trouwens ook is.

Ik heb zelf geen last van de houding van Wilders. Je weet wat hij denkt want hij zegt het gewoon. Terwijl de anderen meestal niet te vertrouwen zijn.

Wilders wordt constant beledigd met dit soort vragen die alleen bedoeld zijn om hem en zijn partij te besmeuren, een grovere belediging dan deze vraag kan ik me eigenlijk niet voorstellen. En jij maakt je zorgen om een simpele belediging als 'miezerig mannetje' ? Wat Pechtold trouwens ook is.

Ik heb zelf geen last van de houding van Wilders. Je weet wat hij denkt want hij zegt het gewoon. Terwijl de anderen meestal niet te vertrouwen zijn.

Wilders heeft vaak in z'n analyse rake punten. Echter met realistische oplossingen komt hij niet.
Veel PVV stemmers zijn proteststemmers, net als bij de SP.

Dat er Neonazi's bij die demonstratie waren, kan je Wilders niet verwijten. Hij heeft zich er zelf ook van gedistantieerd.
De SP is van origine opgericht door Mao volgelingen. Onder het bewind van Mao zijn 45 miljoen mensen vermoord.
Daar hoor je Pechtold nooit over.

Aan de andere kant domineert Wilders het debat met een hoop geschreeuw en beledigingen. Als hij zelf eens wordt aangepakt gaat hij zijn door hem zelf bedachte huilie huilie act doen. Wie de bal kaatst kan de bal terug verwachten.

Wilders wil liever niet in de regering (hoewel hij zegt van wel) want dan zal hij keihard door de mand vallen.

Terug
Naar boven