wat is die tegenhaatzaaien-site een onmundig k*tproject zeg...
zou derdoor bijna op Wilders gaan stemmen
Maar goed, Wilders zou zijn krachten eens moeten verdelen over het complete gedachtengoed van zijn partij. Zijn shock and awe politiek is totaal niet constructief whatsoever. Ik ken z'n partijprogramma redelijk goed en hij heeft een aantal uitzonderlijk goede punten naar mijn idee, maar zijn self fullfilling prophecy politiek gaat nergens over. Waarom hoor ik nooit wat over zijn ideeen over het VMBO, de zorg, dierenrechten of het terugbrengen van de bureaucratie?
Zijn manier van politiek bedrijven lijkt in mijn ogen gebaseerd te zijn op pure
angst.
Ik zie overigens op geen enkele wijze waarom iemand meer verdeeldheid zou zaaien dan Wilders zelf, wat betreft het buiten de wet stellen van mensen. Zou bijv het compleet dichtgooien van de grenzen niet een directe schending van de rechten van de mens inhouden? Of is het dan 'maar jammer' voor al die kinderen die dat lot beschoren zou zijn?
Er is mij in de hele geschiedenis van de mensheid (niet dat ik die van haver tot gort ken

) geen één voorbeeld bekend waarin een op de manier van Wilders gelijkende vorm van opruien goed heeft uitgepakt voor een volk. De voorbeelden die het tegendeel bewijzen zijn echter legio.
(koloniale periode, Nero die Rome platbrandt, de kruistochten, WOII, Rwanda, om een bijzonder klein aantal zeer ernstige misdaden tegen de mensheid te noemen).
Gebaseerd op 'wij vs zij' en een gevoel van superieuriteit.
Wij slaan onze vrouwen niet, onder moslims is het gemeengoed, hoofddoeken zijn een vorm van onderdrukking (true imo), 'onze' vrouwen zijn vrij, om maar een paar onhebbelijkheden van onze moslimbroeders en zusters en een paar van 'onze' 'eigen' wanen op te noemen. De moslimcultuur is een cultuur met veel achterlijke uitingsvormen, (net als de onze) en net als in iedere cultuur is de enige manier waarop deze ooit zal vooruitgaan een
graduele verandering van binnenuit, gebaseerd op gezond verstand. Verstand dat uitgaat van bijv onderwijs en het
gesprek.
Wilders lijkt echter aan het hoofd te staan van een propagandamachine en (met zo'n 20 jaar politieke ervaring) blijkt ie verdomd goed te zijn in wat ie doet. Maar ook dat is niks nieuws onder de zon.